Mieheni haluaa rakastella nalle-puku päällä!
Meillä on pari kertaa viikossa seksiä ja aina se alkaa samalla tavalla. Mies tulee olohuoneen ovelle, kun minä katselen telkkaria. Hän on pukeutunut sellaiseen karhupukuun, josta vain kasvot näkyvät. Korvat siinä on tosi naurettavan näköiset. On leikannut sukupuolielimien kohdalle aukon. Sitten tulee se ärsyttävä "Pääseekö Isi-karhu Äiti-karhun hunajakupille. Sitten siinä tovi touhutaan ja mies poistuu omiin hommiin. Itse en ole suostunut pukeutumaan mihinkään nalle-pukuun, vaikka mies on usein ehdotellut sitä. Mikä ihme juttu tämä on. Onko teillä jotain näin tyhmää omassa elämässänne?
Kommentit (16)
Tiedätkö edes mikä on nallepuku? Oletko käynyt armeijan?
Ehkä hän haluaa aiheuttaa nalletrauman sinulle fetissillään, ettet voi enää suhtautua normaalisti viattomiin nalleleluihin jatkossa, joita halataan. Ellei hän ole puoliksi viattomin aikein liikkeellä, ettei itse tajua äidittelyn ja puvun friikkiyttä. Tappaako tuo parisuhteen vai ihmiset nauruun.
Miehesi on siis TURRI. Googlaa termi.
no onpahan joka liitossa näköjään omat tavat ilmaista rakkautta.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä hän haluaa aiheuttaa nalletrauman sinulle fetissillään, ettet voi enää suhtautua normaalisti viattomiin nalleleluihin jatkossa, joita halataan. Ellei hän ole puoliksi viattomin aikein liikkeellä, ettei itse tajua äidittelyn ja puvun friikkiyttä. Tappaako tuo parisuhteen vai ihmiset nauruun.
Aina kun jossain esim. kaupassa tai kylässä ollessamme on vaikkapa lasten nalle, niin hän heiluttelee sitä minulle ja vinkkaa silmää ilkikurisesti. Luulee varmaankin, että se kiihottaa minua. Hävettää pikemminkin.
Vierailija kirjoitti:
Googlasin. Voisiko mieheni tosiaankin olla tuollainen Turri!?
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti niitä asuja pestään.
Onko teidän lapsilla nallet? Jos on, niin miten mies suhtautuu niihin?
Nalle-Puh seksiä.
Puh ja pikku Ruu leikkivät pikku Ruun sängyllä lääkärileikkejä.
Vierailija kirjoitti:
Onko teidän lapsilla nallet? Jos on, niin miten mies suhtautuu niihin?
Kotinallet eivät vaikuta häneen mitenkään. Ainoastaan jossain muualla hän vihjailee nalleilla seksistä. Onhan hän kotonaan se nalle, joka vonkaa ja pääsee "Hunajakupille". AARGH! Kyllä välillä ajattelen, että hän on hullu.
Joopa joo😄 Ihan fiktiota aloitus!
Siis kokeilkaapa touhuta nallepuku päällä, tulee lämpöhalvaus🤨
Ööö... ...kiistän etten puhu kokemuksesta😇
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Hrrrr... Miten ihanan maskuliinista!
Olla oikein karhun voimakkaassa syleilyssä ! Ahh...
"Karhun kanssa painii lyön.." trallalaa...
Lyhyt koulupäivä tänään?