En saa tukea enkä apua
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä ainakin haluaisin tukea läheisiltä enkä miltään alan ammattilaisilta että älkää semmoista ehdottako et mee jonnekin juttelemaan..
kaikki haluavat tukea läheisiltä , mutta on tilanteita ettei läheiset osaa , pysty tai edes halua auttaa niin aikuismaisesti ajatellen ammattiapu on parasta mitä voi saada , ei kannata elää ruusunpunaisissa unelmissa vaan hyväksyä faktat ja ottaa apu vastaan sieltä mistä sen saa , kokemusta on.
Ja sitten kun se ns. ammattiapu osoittautuu ihan paskaksi, saat pohjakosketuksen kautta itse uutta perspektiiviä käsitellä asioita omin nokkinesi.
Elämä on kasvua, kasvu on elämää. Turha ja väärin ajatella, että täällä hypellään kuin aurinkoisella kukkakedolla päivästä toiseen. Nykyän on vallalla kummallinen mielihyvähedonismi: kaiken pitää olla cool ja super, "siunattua ja onnellista". Tätä tavoitellaan ja tätä uskotellaan itselle ja muille.
Oikeasti elämä voi jakaa ihmiselle ne huonoimmat kortit joka kerta, ja silti pitää vain jatkaa pelaamista. Parempi hyväksyä tämä, ja arvostaa Elämää itsessään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä ainakin haluaisin tukea läheisiltä enkä miltään alan ammattilaisilta että älkää semmoista ehdottako et mee jonnekin juttelemaan..
kaikki haluavat tukea läheisiltä , mutta on tilanteita ettei läheiset osaa , pysty tai edes halua auttaa niin aikuismaisesti ajatellen ammattiapu on parasta mitä voi saada , ei kannata elää ruusunpunaisissa unelmissa vaan hyväksyä faktat ja ottaa apu vastaan sieltä mistä sen saa , kokemusta on.
Ammattiapu se vasta onkin ruusunpunaisissa unelmissa elämistä. Faktat puuttuu sultakin.
Vahvat yksin, heikot sylityksin.