Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Persoonallisuushäiriö ja itsereflektointikyky

Vierailija
28.01.2021 |

Onko persoonallisuushäiriöissä kyky oman käytöksen reflektointiin häiriintynyt? Olen hämmentynyt diagnoosistani (sekamuotoinen ties millä piirteillä), psykiatri kirjoittaa lausunnossaan että tuo kyky on minulla hyvä, samaten vuorovaikutustaidot. Itse olen ymmärtänyt että persoonallisuushäiriöissä henkilö itse ei tajua omaa käytöstään ja sen seurauksia.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsisti ainakin tajuaa tekevänsä väärin, mutta oikeuttaa toimensa. Tietty tuossa ei reflektointikykyä ole ollenkaan. 

Vierailija
2/6 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella moni tajuaa tekevänsä väärin, mutta oikeuttaa tekonsa jollain, esim kostolla.

Yksi sietämättömimmistä piirteistä mikä ihmisellä voi olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu persoonallisuushäiriöstä. Itellä myös sekamuotoinen ja oon oppinu vasta aikuisena tajuamaan kuinka kieroon kasvanut oon ollu pienestä pitäen. Psykoterapiassa käyn.

Vierailija
4/6 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä takia pitää nimitellä vikoja tai tehdä kaikesta sairautta . Kehitysvamma laitokset on täynnä spitaalisia . Eläimistä tarttuu tarttuu tauteja ja vesistä . Ihmiset joutuu kestämään vaikka mitä kodeissa koulussa työpaikoilla ja pärjäämään . Sitten vielä puoliso on vaikea ja haukkuu päälle kun mikään täällä maapallolla ei ole sellaista mitä haluaisi . Kukaan ei koskaan lohduta ei kehu ei kannusta ,haukutaan vaan . Julma paikka . Ei noi diagnoosit edes ole totta. Voit käydä 10 erilaisella psykolla ja aina saat uuden diagnoosin . Olkaa ihmisiä inhimillisiä .

Vierailija
5/6 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä teoista on kysymys ? Väkivallasta,raiskauksista ?? Uhrit saa usein diagnooseja vaikka ei ole tehnyt mitään.

Vierailija
6/6 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda kuolainen tyyny kirjoitti:

Mistä teoista on kysymys ? Väkivallasta,raiskauksista ?? Uhrit saa usein diagnooseja vaikka ei ole tehnyt mitään.

No omalla kohdallani luultavasti adhd:n syytä. Siis tuokin diagnoosi multa löytyy. Ainoa trauma mitä löytyy on koulukiusaaminen. - ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kaksi