Kalun koko.
keski mitta ehkä siellä14-15 cm ja paksuus jotain 4-5cm. tätä pienemmät kyllä käy pisaamiseen mut ei juuri muuhun. itselläni on päältä mitattuna 19 cm /6cm. ja vaimo nautii, joka kerta saa orgasmin.
Kommentit (10)
ei se kalun koko kaikkea määrää. Ihmiset vaan on erilaisia ja jos sulla on niin onnekas vaimo, että saa joka kerta, niin hieno juttu, mutta on myös paljon sellaisia naisia, joille sillä koolla ei tosiaan ole mitään merkitystä, koska eivät saa orkkua yhdynnässä vaikka kalu olisi mikä. Mua ainakin ärsyttää suunnattomasti sellaset miehet, jotka tosiaan luulee, että jos on " kunnon" vehkeet, niin kaikki on hyvin ja kaikki ihannoin sitä eikä tarvii kun vaan suurinpiirtein näyttää sitä, niin kaikki laukee !!! YÖK !!!
onneksi osaa hinkata reunoihin, niin orkku orava tulee kaikesta huolimatta.
Olenkin aina ajatellut, että tällaiset saappaanvarret kelpaavat enää kunnon alatiesynnytykseen!
Lisää tällaista tasokasta keskustelua kehiin, perjantain kunniaksi!
Vierailija:
keski mitta ehkä siellä14-15 cm ja paksuus jotain 4-5cm. tätä pienemmät kyllä käy pisaamiseen mut ei juuri muuhun. itselläni on päältä mitattuna 19 cm /6cm. ja vaimo nautii, joka kerta saa orgasmin.
No tämäpä oli hyvä tieto, kun sen nyt oikein kerroit. Itse en olisikaan tiennyt että omani kelpaa vain pissaamiseen, mutta nytpä tiedän kun sen oikein kerroit.
Väitän, että sinullakin on aivan liian pieni, näinä vaatimusten esittämisen aikoina. Vaimosi ei nauti, hän näyttelee. Feikki orgasmi!
Voit kyllä pidellä tuota heppiäsi kädessäsi, ja kun toinen käsi jää kerta vapaaksi - niin tiedätkö mitä - voit paistaa sillä toisella kädellä vaikka makkaraa.
T: Mies 10 -12 cm.
Vierailija:
Vierailija:
keski mitta ehkä siellä14-15 cm ja paksuus jotain 4-5cm. tätä pienemmät kyllä käy pisaamiseen mut ei juuri muuhun. itselläni on päältä mitattuna 19 cm /6cm. ja vaimo nautii, joka kerta saa orgasmin.No tämäpä oli hyvä tieto, kun sen nyt oikein kerroit. Itse en olisikaan tiennyt että omani kelpaa vain pissaamiseen, mutta nytpä tiedän kun sen oikein kerroit.
Väitän, että sinullakin on aivan liian pieni, näinä vaatimusten esittämisen aikoina. Vaimosi ei nauti, hän näyttelee. Feikki orgasmi!
Voit kyllä pidellä tuota heppiäsi kädessäsi, ja kun toinen käsi jää kerta vapaaksi - niin tiedätkö mitä - voit paistaa sillä toisella kädellä vaikka makkaraa.T: Mies 10 -12 cm.
Vierailija:
Voit kyllä pidellä tuota heppiäsi kädessäsi, ja kun toinen käsi jää kerta vapaaksi - niin tiedätkö mitä - voit paistaa sillä toisella kädellä vaikka makkaraa.
T: Mies 10 -12 cm.
-Kun toinen käsi jää vapaaksi, niin voiko paistaa makkaraa?
" Voiko paistaa makkaraa, osaatteko hihittää silleen sairaasti? Hihittäkääpäs hieman. Tuo kuulostaa hyvältä, tulkaapa tänne toimitukseen...
Vierailija:
-Kun toinen käsi jää vapaaksi, niin voiko paistaa makkaraa?
" Voiko paistaa makkaraa, osaatteko hihittää silleen sairaasti? Hihittäkääpäs hieman. Tuo kuulostaa hyvältä, tulkaapa tänne toimitukseen...
" ja voitte köllötellä tuolla kaurapuurossa, niin minä otan siihen sitten kuvaajan mukaan. Miltäs tämä oikein kuullostaa?" (Ulkomuistista ;) )
- Sleepy Sleepers: Alma-tädin lluusio -
T: Mies 10 - 12 cm. :)
Kun tuollaisia kirjoittelee. Onneksi sinulla on sitten vaimo joka saa helposti orgasminsa, tai on pirun hyvä näyttelijä. Toisaalta oletettavaa kirjoituksesi pohjalta on että et edes huomaisi, tai välittäisi siitä saako vaimosi vai ei. Koolla ei taida olla sen kanssa mitään tekemistä, kuten ei yleensäkään kahden toisistaan pitävän ihmisen välisissä suhteissa. Jos se koko tuntuu tärkeimmältä asialta jommankumman mielstä, on syytä tarkastella sitä suhdetta uudestaan ja etsiä oikeat syyt tyytymättömyyteen.
Ei kai se miehen vika ole, jos on siunattu vähän isommalla pippelillä???
Olen vakaasti sitä mieltä, että ihmisillä kompetenssien (vahvojen puolien) summa on aina vakio. Näin se vaan menee. Jollain on pienempi peli, mutta sen tilalla jotain muuta annettavaa.
Tämä ap olkoon siitä esimerkkinä. Kaverilla on melkoinen mela, jolla tyydyttää naisensa fyysiset tarpeet. Sen sijaan oikeinkirjoitus on huonompaa kuin 11-vuotiaalla veljenpojallani - yhdyssanoja, lauserakenteita ja välimerkkejä myöten.
Kaikilla on paikkansa!
aina välillä joku kertoo orgasmin näyttelemisestä. tulee mieleen näin normaalissa parisuhteessa elävälle - tai ainakin luulen eläväni sellaisesssa - että minkälainen on suhde jos pitää puolisolleen näytellä saavansa orgasmin?? Ja miten hyvin tuntee kumppaninsa jos sellainen näytteleminen menee vuodesta toiseen läpi? sitähän on joutunut näyttelemään jotain roolia alusta asti??
no nyt tiedät sitten senkin. Orgasmi saadaan,kun osataan rentoutua ja käyttää tekniikkaa ja sen voi nainen hankkia itselleen ihan itse.