Olen päättänyt rikolliseksi. Suositelkaa mulle jotain
mihin voisin erikoistua.
Olen keski-ikäinen, aika hyvä näyttelemään. Huonoja puolia ovat kömpelyys ja huonot hermot.
Tavoitteena siis rikastua nopeasti.
Kommentit (30)
Kömpelö, ei taskuvarkaan ura poissuljettu, samoin velkojen perijä. Kilikalikeikatkin siinä ja siinä.
Kysymyksestä päätellen valkokaulusrikollisen urallekin olet toivoton tapaus.
En oikein voi suositella, koska rikollinen elää toisten kustannuksella. Se on jo ajatuksen tasolla iljettävää. Multa vietiin kerran läppäri, ja tapaus aiheutti aivan hirveästi harmia. Korvaamattomien tiedostojen menettäminen oli pahinta, ja toiseksi hyvän koneen menetys (samanlaista en enää löytänyt). Mulle tuli stressiä, keskittymisvaikeuksia ja siitä seurannutta ansionmenetystä, opinnäytteen merkittävä viivästyminen.. Tästä on jo useampi vuosi, mutta vieläkin suututtaa. Varas sai 500 euroa maksaneesta laitteesta mahdollisesti muutaman kympin, mutta mulle koituneet seuraukset olivat huomattavat. Ja tämä oli sentään vain varkaus, eikä väkivalta- tai henkirikos.
seuraa pitkäävetoo mä vedän intuitolla tonnit taskuun
Älä nyt päätä enää yhtään mitään. Mene nukkumaan ja huomenna soita terapeutille.
Luulisi että kaiken maailman EU-tukia ja muita yhteiskunnan tarjoamia rahoituksia olisi helppo hankkia, jos on uskottava persoona ja huikeita suunnitelmia.
Hanki tönö / tilukset, ja kasvata ganjaa, kysyntää on, ja varmaan tukkuna myydessä saat 12-13 € / g.
Ala diilaamaan tähtisädetikkuja alle 18 vuotiaille.