Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suurin yksittäinen syy sinkkuuteesi?

Vierailija
28.01.2021 |

Mikä on oma näkemyksesi?

Kommentit (2581)

Vierailija
2401/2581 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesten paksuus. Vääristä paikoista.

Kehopositiivisuus - se on vain naisille!

Kyllä he saavat olla positiivisia ja suhtaudun asiaan myötämielisesti. Mutta en halua, että minuun koskee ihminen, jonka koen olemukseltaan vastenmieliseksi. Naisten ylipainoisuus on lisäksi biologisesti järkevää toisin kuin miesten.

Ylipaino ei ole kenellekään järkevää.

On naisille. Tutustu aiheeseen. Lisäksi keho, joka kykenee varastoimaan energiaa on evolutionäärisesti ylivoimainen. Siksi miehet hakeutuvat näiden kumppanien luo, jotka kykenevät tarjoamaan tarpeeksi energiaa jälkikasvulle kriittisintä elinvuosina. Eikä tarvitse mennä kuin muuta vuosikymmen taakse niin laiha oli haukkuma sana ja lehdissä mainostettiin tuotteita, joilla saa lihotettua itseään.

Sun on pakko olla plösö :D

Vierailija
2402/2581 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon lihava ja aina kännissä. En oo myöskään mitenkään nätti. Oikeastaan aika ruma. Oon kyllä joskus seukannu, mutta aina mennyt nurin, kun oon useimmiten pöllinyt jotain tai sitten vaan muuten tehnyt jotain hämärää selän takana. En taida olla kovin helppo kumppani. Tykkääkö joku täällä haasteista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2403/2581 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma valinta. Olen 43-vuotias mies. Teen töitä, olen isä. Jostain syystä koen etten löydä oman henkistä kumppania. Oman ikäiset naiset harvemmin kiinnostavat. Tuntuu että heille tärkeintä on ihan eri asiat mitkä minulle on. Tykkään nautinnoista, taiteesta. Päihteistä ja hedonismista. Vältän liikaa työntekoa ja keskiluokkaistumista. Eli mielummin nautin itseni näköisestä elämästä kun alan tekemään kompromisseja. Seksiä ja läheisyyttä sitten baareista jos sille päälle sattuu.

Vierailija
2404/2581 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä he saavat olla positiivisia ja suhtaudun asiaan myötämielisesti. Mutta en halua, että minuun koskee ihminen, jonka koen olemukseltaan vastenmieliseksi. Naisten ylipainoisuus on lisäksi biologisesti järkevää toisin kuin miesten.

On naisille. Tutustu aiheeseen. Lisäksi keho, joka kykenee varastoimaan energiaa on evolutionäärisesti ylivoimainen. Siksi miehet hakeutuvat näiden kumppanien luo, jotka kykenevät tarjoamaan tarpeeksi energiaa jälkikasvulle kriittisintä elinvuosina. Eikä tarvitse mennä kuin muuta vuosikymmen taakse niin laiha oli haukkuma sana ja lehdissä mainostettiin tuotteita, joilla saa lihotettua itseään.

Sanoo mies 73kg 🤣🤣🤣🤣🤣

Vierailija
2405/2581 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma valinta. Olen 43-vuotias mies. Teen töitä, olen isä. Jostain syystä koen etten löydä oman henkistä kumppania. Oman ikäiset naiset harvemmin kiinnostavat. Tuntuu että heille tärkeintä on ihan eri asiat mitkä minulle on. Tykkään nautinnoista, taiteesta. Päihteistä ja hedonismista. Vältän liikaa työntekoa ja keskiluokkaistumista. Eli mielummin nautin itseni näköisestä elämästä kun alan tekemään kompromisseja. Seksiä ja läheisyyttä sitten baareista jos sille päälle sattuu.

Niin naiset ei mielletään ota ikuista Peter Pania. Voi olla suloinen mutta ei osaa kantaa vastuuta itsestään eikä kumppanistaan.

Vierailija
2406/2581 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoo mies 73kg 🤣🤣🤣🤣🤣

Painoindeksin mukaan 70kg on normaalipaino.

Vierailija
2407/2581 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat nykypäivänä hirveämpiä miehiä kohtaa kuin Hitler oli juutalaisia kohtaan. Toinen syy on se että nyky naiset käyttävät niin törkeästi miehiä taloudellisesti hyväkseen että ei siihen rooliin vapaaehtoisesti halua

Vierailija
2408/2581 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat nykypäivänä hirveämpiä miehiä kohtaa kuin Hitler oli juutalaisia kohtaan. Toinen syy on se että nyky naiset käyttävät niin törkeästi miehiä taloudellisesti hyväkseen että ei siihen rooliin vapaaehtoisesti halua

Sama kokemus mutta toisin päin. Suomalaiset miehet ovat tunnetusti taloudellisia pyrkyreitä ja verenimijöitä.

Vierailija
2409/2581 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama kokemus mutta toisin päin. Suomalaiset miehet ovat tunnetusti taloudellisia pyrkyreitä ja verenimijöitä.

Enemmän kuitenkin näkyy niitä kirjoituksia jossa naiset vaativat ja oikeuttavat miesten taloudellisen hyväksikäytön tekosyiden perusteella. Tai ainakaan en itse löydä edes kirjoituksia jossa mies vaatisi naista julkisesti maksamaan asioita mutta niitä julkisia kirjoituksia löytyy paljon missä nainen vaatii miestä maksamaan asioita

Vierailija
2410/2581 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enemmän kuitenkin näkyy niitä kirjoituksia jossa naiset vaativat ja oikeuttavat miesten taloudellisen hyväksikäytön tekosyiden perusteella. Tai ainakaan en itse löydä edes kirjoituksia jossa mies vaatisi naista julkisesti maksamaan asioita mutta niitä julkisia kirjoituksia löytyy paljon missä nainen vaatii miestä maksamaan asioita

En oo täällä palstalla niin paljon, että tietäisin mitä on vaadittu. Mutta olen itse hieman alla 40v ja useammalla ystävälläni on mies, joka ei suostu vapaaehtoisesti osallistumaan perheen yhteisiin kuluihin tasavertaisesti. Kaikki nämä miehet ovat pienempipalkkaisia. Esim. Ei haluta maksaa vuokrasta omaa osuutta suhteutettuna tuloihin. Ei ole siis kyse edes 50/50 vaatimuksista. Omaa rahaa halutaan käyttöön, jolloin toiselle osapuolelle ei jää mitää omaa käyttörahaa. Oma siskonikin on tälläisessä tilanteessa, että hänen suurempi palkkansa menee kokonaan perheen ja lasten kuluihin. Mitään ei jää itselle vaatteisiin tai kivaan olemiseen. Mies ostelee harrastusvälineitä ja isoja turhia hankintoja lapsille. Se lapsille hankkimien on toki hienoa mutta ne on oikeasti turhia juttuja välillä kun heillä on muutenkin tiukkaa.

Tinderissä itselleni miesten ekoja kysymyksiä on usein tulotaso ja onko omistusasuntoa, onko omaan autoa jne. Elättäjääkö etsitään?

Kuitenkin luulen, että tuo taloudellinen itsekkyys on usein sen pienituloisemman kumppanin synti. Ja koska naiset ovat Suomessa usein huonosti palkatuissa ammateissa niin varmaan sitten vaativat. Mutta se ei joudu sukupuolesta.

Vierailija
2411/2581 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan nussia kaikkea mikä liikkuu!!

Vierailija
2412/2581 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapaamani naiset ovat aina ylipainoisia. Jotain vikaaa on jossain kun ruoka maistuu liikaa.

Vierailija
2413/2581 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ikisinkkumies ja olen sinkku koska olen introvertti, en yritä tarpeeksi että löytäisin naisen ja viihdyn/pärjään hyvin sinkkuna.

Eli en mä naista tarvitse oikeastaan mihinkään, minulla on ystäviä kenen kanssa voin viettää aikaa.

Vierailija
2414/2581 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin naiset ei mielletään ota ikuista Peter Pania. Voi olla suloinen mutta ei osaa kantaa vastuuta itsestään eikä kumppanistaan.

Pidän huolen itsestäni ja lapsestani ja kannan vastuun omista ja lapseni asioista. Käyn töissä ja maksan veroni enkä nostele mitään tukia. Mutta kerro lisää missä asiassa en kanna vastuuta? Tunnut tietävän.

Vierailija
2415/2581 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seitsämän ihan oikeaa suhdetta takana. Viimeisestä kahdesta tullut naiseltani kenkää. Toisaalta molemmista olis itse pitänyt ymmärtää lähteä. "he chose poorly..."

Vierailija
2416/2581 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollessani nuori sinkkupoika, otin aivan liikaa paineita siitä että pitäisi päästä parisuhteeseen. Silloin ei naisia ollut, paitsi kavereina, ja sanoivat suoraan että haluavat ollakin vain kavereita.

Kun vihdoin lakkasin ajattelemasta parisuhdeasioita, päädyin hyvin äkkiä parisuhteeseen. Parisuhde vakiintui, kesti useita vuosia, sitten tuli ongelmia, ja vuosien taistelun jälkeen lopulta ero.

Eron jälkeen ajattelin antaa itselleni aikaa olla vapaa poikamies, enkä etsinyt uutta parisuhdetta. Mutta aivan odottamatta löysinkin itseni juttelemasta naisen kanssa, johon sitten rakastuin. Nyt on yhteiseloa takana jo useita vuosia, ja tämä suhde voi onneksi hyvin, vaikka puoliso stressasikin suhteemme alussa sitä kun erostani oli kulunut silloin melko vähän aikaa.

Katson menneisyyttäni niin, että suurin syy sinkkuuteeni nuorena oli se, että ajattelin liikaa parisuhdeasioita. Oli paineita löytää joku, ja olin suoraan sanottuna omituinen kun yritin saada jonkun naisen huomion, ilman todellista varmuutta siitä että olinko oikeasti edes kiinnostunut tästä. Pitkät parisuhteeni ovat alkaneet sellaisissa tilanteissa, kun en ole aktiivisesti etsinyt parisuhdetta, ja kyennyt olemaan oma itseni tutustuessani uusiin ihmisiin.

Se, mitä olen huomannut monessa muussakin, on se, että monet pitkään sinkkuna olleet ottavat paineita siitä että pitäisi päästä parisuhteeseen - ja sinkkuus vain jatkuu. Ja monelta pitkässä parisuhteessa olevalta olen kuullut, että kumppani löytyi silloin kun sitä vähiten odotti.

Siksi myös neuvon jokaista parisuhteeseen haluavaa sinkkua lopettamaan liialliset parisuhdeajatukset. Kun keskittyy elämässä johonkin mistä todella pitää, on oma itsensä ja tutustuu uusiin ihmisiin ilman paineita, siinä ei välttämättä mene kovinkaan kauan että löytää sellaisen ihmisen, jonka kanssa palaset vain loksahtavat kohdilleen. Ja kun tämä tapahtuu, sen todella tietää.

Vierailija
2417/2581 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

30 vuotta kestäneen väkivaltaisen suhteen aiheuttamat traumat ja niistä johtuva epäluottamus miehiä kohtaan.

Vierailija
2418/2581 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Introverttiys varmaan. Olen monella mittarilla nuori menestyjä, mutta en millään kusipäisellä tavalla. Jos joskus siihen oikeaan jotenkin törmää, minkä sille voi.

Vierailija
2419/2581 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua seurustella , en koe muita ihmisiä kiinnostaviksi

Vierailija
2420/2581 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pidän huolen itsestäni ja lapsestani ja kannan vastuun omista ja lapseni asioista. Käyn töissä ja maksan veroni enkä nostele mitään tukia. Mutta kerro lisää missä asiassa en kanna vastuuta? Tunnut tietävän.

Mielelläni. Sun koko kirjoitus huokuu välttelevää kiintymyssuhdetyyliä. Googlaapa se.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kolme