Lue keskustelun säännöt.
Taaperopuolella se Kaisa-Juulia on taas vauhdissa...
04.08.2006 |
On kirjoittanut vastauksen, joka on ihan samaa tyyliä kuin se Merijaanuksen viesti! Takuulla sama tyyppi asialla.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
myös vauvoilla nimimerkillä Gia29!!!!!!