Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun syöt herkkuja, niin mitä syöt?

Vierailija
28.01.2021 |

Olen joutunut välillä ihmeellisiin keskusteluihin liittyen siihen, miten jonkun mielestä "kieltäydyn herkuista". Koska en syö pullaa, kakkuja, makeisia, jäätelöä. En pidä niistä.

Minun herkkujani ovat sinihomejuusto, hampurilaiset (toisiaan, ei usein), hyvin tehdyt ranskanperunat hyvällä kastikkeella, tacolastut väkevällä salsalla, punaviini ja erinomainen naudanlihapihvi madeirakastikkeella - josta tiedän, että se tekee mahani kipeäksi mutta maistuu niin ah hyvältä.

Yleensä ottaen miellän "herkuksi" asian, josta pidän tavattomasti, mutta tiedän sen olevan minulle epäterveellinen, tai, joidenkin herkkujen (kuten sen pihvin) kohdalla myös tietyllä tavalla epäeettinen. Herkku on jotain, mitä minun ei pitäisi useinkaan tai ollenkaan nauttia, mutta nautin silti.

Siis, mitä on tai tai ovat sinun herkkusi?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön melkein yksinomaan karkkia: hedelmiä ja salmiakkia. Sitä syön useasti viikossa.

Joskus harvakseltaan tekee mieli suklaata ja Arnoldsin hillodonitseja.

Jättelöstä en tykkää, enkä oikein leivonnaisistakaan.

22/25 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ravintoloiden pizzat, maitosuklaa, kakut, suolakeksit juustojen kanssa.

On joitain terveellisiä ruokia, jotka miellän erityisiksi herkkuruoikseni, mutta joita teen suht harvoin suuritöisyyden tai korkeahkon hinnan takia tai koska aineksia ei saa helposti, esim. moussaka, paistettu kuhafilee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskiaspulla, Runebergin torttu, jäätelö hillon kera, kermalla kuorrutettu vanukas, tuore täytelaku, tuore pulla, suklaakuorrutettu keksi, pannukakun pala hillolla. 

Juomaksi hyvä kahvi tai sokeriton Coca Cola.

Vierailija
24/25 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun herkku on jokin itse leivottu kahvileipä, esim. korvapuusti. Joskus, kun oikein haluan herkutella, niin syön jonkin hyvän leivoksen tai vaikka tiramisua tai täytekakkua.

Vierailija
25/25 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dragster-hedelmäkarkkia

Pirkka- mansikkajogurttisuklaata

K- Menu sitruunakakkua

Marie- keksejä

Vehnä- tai kaurapaahtoleipää oivariinilla ja luumumarmeladilla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi viisi