Mitä herkkuja olet syönyt tammikuun aikana?
Kommentit (22)
Mozzarellaa, sinihomejuustoa.
Keitettyjä porsaankieliä.
Kampasimpukkanigirejä.
Klementiinejä.
Siis ylipäätään melkein ruoka kuin ruoka on suussani herkullista. Valitettavasti se myös näkyy.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tuollaista pitäisi laskea tai luetella? Itse olen syönyt muutaman runebergintortun, muutaman pitsan, muutaman palan suklaata ja muutaman karkin. Noin niinkuin suurin piirtein. Miksi kysyt?
Miksi Vauvalla pitäisi ylipäätään keskustella mistään?
levy Godivan tummaa veriappelsiinisuklaata
puoli levyä Godivan tavallista tummaa suklaata
puoli litraa mangopassionjätskiä
annos tiramisujätskiä
annos pistaasikulfia
pieni pussi sipsejä
Paljon herkkuja mm.
Tähtipullia
Korvapuusteja
Omenapiirakkaa
Suklaata
Mokkapaloja
Finlandia kuulia
Keksejä
Amerikkalaisia pannareita banaanilla
Kotimaisia omenoita kuorineen ja veriappelsiineja, kumpiakin 1-2/pvä. Nam!
Eilen söin blinejä ja mateenmätiä. Oli kyllä todella herkullista!
Mitään makeaa en yleensä syö, paitsi kesällä mansikkakakkua Leenan päivänä ja jouluna hedelmäkakkua pari palaa.
Paistoin lettuja, ihania.
Mustikkatortun tein, makoisaa.
Suklaata, vaikka yritän vähän himmailla.
Minusta on ihan kiva kuulla, mitä ihmiset syö. Lehtijuttuja en jaksa lukea, koska moni kaunistelelee asioita. Hyvä palsta.
Pizzaa, sipsejä, karkkia, mutakakkua ja porkkanakakkua.
Riippuu siitä, mikä lasketaan herkuksi. Jos pizza on herkkua, niin yhden sellaisen. Muuten olen ollut herkkulakossa.
Laskiaispullia ja Runebergin torttuja, nam!
Pizzaa, runebergintorttuja(2), salmiakkia, lakua, suklaata, pullaa, ranskalaisia, lettuja..
Vierailija kirjoitti:
Pizzaa, runebergintorttuja(2), salmiakkia, lakua, suklaata, pullaa, ranskalaisia, lettuja..
.. Ja
Sipsejä, suolapähkinöitä
Suklaata, tehnyt kaurakeksejä, mustikkapiirakkaa itse ja pizzaa, irtiksiä, runebergin torttuja, porkkanakakkua, Geisha-leivoksia , kakun paloja kahviloissa...jne.herkkusuu olen:)
Mikä nyt herkuksi lasketaan, mutta tuossa oli kolmet synttärit niin kolmea erilaista synttärikakkua nyt ainakin yksi pala jokaista. Ja sipsejä jonkun kourallisen. Joulusuklaita varmaan konvehtirasian verran.
Joulusta jäi puoli rasiaa konvehteja, ne söin pois jo eka viikon kuluessa. Ja sitten muutaman runebergintortun. Tykkään niistä ja niitä saa vain tähän aikaan vuodesta, joten niiden kanssa en himmaile. Näistä huolimatta paino on pudonnut joulusta 3-4 kiloa, vaikka en ole edes tietoisesti laihduttanut.
On huojentavaa kuulla, et toisetkin syö herkkuja. Kaikki me tiedetään et lehtikaalipirtelö ja prot.vanukas olis vaan sallittu. Yritän syödä kohtuudella ja painoa tarkkaillen, mutta myös herkkuja jonkinverran. En juo alkoholia enkä polta tupakkaa, mutta pullatta en voi olla.
Pähkinäsuklaata ja punaviiniä. Jälkimmäinen on minulle herkku.
Miksi tuollaista pitäisi laskea tai luetella? Itse olen syönyt muutaman runebergintortun, muutaman pitsan, muutaman palan suklaata ja muutaman karkin. Noin niinkuin suurin piirtein. Miksi kysyt?