Mikälainen anoppi sinulla on?
Mikälainen anoppi sinulla on?
Tuletko hyvin toimeen anopin kanssa?
Onko ollut ongelmaa anoppi suhteessa?
Kommentit (1243)
Tyhmä,laiska ja ruma mulqvisti
Ensimmäinen anoppi oli ainainen poikansa puolustaja. Toinen oli ihan ihana ihminen. Rauha heidän sieluilleen.
Entinen anoppi oli oikea saatanan Stephanie Forresteri, aina selän takaa puukottamassa.
Vierailija kirjoitti:
Anoppini kuoli pari vuotta sitten. Minulla on kova ikävä. Hän oli maailman ihanin ihminen, jonka ansiosta minulla on maailman paras aviomies.
Miten joku voi tuntea kaikki maailman ihmiset? Sitä en lakkaa hämmästelemästä.
Selän takana pahaa puhuva kotka ja on sen näköinenkin ison nenänsä kanssa. Oksettava akka onneksi kuolee pian.
Vaihdetaan pitovaikeuksien vuoksi vittumainen anoppi Lada 1200-kampiakseliin.
Ps. myös laakerivikainen käy.
On tietävinään kaikista asioista kaiken mahdollisen; eikä usko millään, ettei tiedä tai hänen tietonsa ovat vuosikymmeniä vanhoja. Vain fyysisen kivun uhka saa hänet muuttamaan kantansa. Koulutukseltaan on merkantti ja tehnyt uraa kaupassa myyjänä.
Anoppini on jättänyt perheemme rauhaan, koska hänellä on mieluisammat miniä ja lapsenlapset. Anoppini on minulle melko yhdentekevä, näen häntä kerran tai kaksi vuodessa ja koska paikalla on aina tärkeämpiäkin sukulaisia, hän ei ehdi kanssani montaa sanaa vaihtaa.
Lasteni puolesta surettaa, mummille olisi ollut aikanaan tarvetta ja kun suhdetta ei silloin oikein syntynyt, niin eivät he sitä osaa näin aikuisuuden kynnykselläkään alkaa omatoimisesti luomaan. Eikä taida kiinnostaakaan.
Paras mahdollinen. (Kuollut.)
Hyvät naiset, iältänne kenties 25 - 50 vuotta!
Kysyn, että kuinka olette valmistautuneet siihen, että omien lastenne tulevat puolisot 10 - 20 vuoden sisällä tulevat tänne tilittämään "läskeistä isonenäisistä idiooteista" anopeistaan, siis TEISTÄ? Oletteko unohtaneet, että te olette tulevaisuuden anoppeja, etukäteen tuomittuja täysiä kusipäitä ja mielellään jo kuolleita siis, kuten täällä on useasti "avauduttu"? Ehkä ette olekaan tulevaisuudessa asioissa niin oikeassa kuin tällä hetkellä kuvittelette olevanne.
Mukava, mutta ikävä kyllä myös hieman ketkera ja vihainen pinnan alta, mutta sellaisiahan kaikki marttyyrit juuri ovatkin, suosittelen välttämään, siis marttyyrisuutta, ja useissa tapauksissa myös anoppeja.
Mulla oli vain "anoppipuoli". Jos niin voi sanoa kun miehen äiti oli jo kuollut ja miehen isä mennyt uudelleen naimisiin.
Me ei tultu juttuun ollenkaan. Olen iloinen kun ei enää tarvitse tavata kun appikin on kuollut. Jäi sellainen fiilis, että olisin voinut tulla paremmin toimeen mieheni äidin kanssa mutta sitähän ei saatu tietää.
Ei nykyisin yhteyksiä. Lihava ja vanha on. Välttelevä kommunikointityyli. Siitä en pidä. Huonosti kasvattanut poikansa tähän - eli poika ei osaa kertoa tunteistaan.
Vierailija kirjoitti:
Paras mahdollinen. (Kuollut.)
Sama täällä! Eipähän enää tarvitse kuunnella uhkailua ja vittuilua.
Tutkimusten mukaan älykkyys periytyy äidiltä.
Paras anoppi eli kuollut anoppi. No vitsi vitsi. On kylläkin kuollut.