Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko niin että osalle miehistä on tarjolla vain ja ainoastaan toisten jälkeläisistä huolehtimista?

Vierailija
28.01.2021 |

Eli onko tosiaan niin, että osan miehistä naiset näkevät vain ja ainoastaan potentiaalisina huoltajina toisten miesten jälkeläisille?
Näiden miesten geenejä ei haluata, vain ja ainoastaan heidän tarjoaman omakotitalon mukavuudet halutaan, ja matkat etelään? Sekä uudenkarhean audin kyydit?

Miltä luulette että näistä miehistä tuntuu kun he oivaltavat mihin heidät vain ja ainoastaan hyväksytään?

Kommentit (81)

Vierailija
61/81 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies oli lapseton 30v kun huoli (lue halusi ehdottomasti) tällaisen 5v vanhemman 3 lapsen äidin. Ottajia olisi ollut ihan lapsettomissakin mutta näillä oli liian suuret vaatimukset hänen senhetkiseen tilanteeseensa nähden. Ei ollut tarjottavana kuin lämmin sydän ja tyhjät kädet.

En usko että hän on ollut maksajan roolissa pelkästään vaan on kyllä saanut 25v aikana aika paljon itselleen mun avullani. 

Olihan mulla lapset mutta toisaalta elätimme myös appiksia 15 vuotta, kyllä noihin meni enemmän rahaa kuin lapsiin! 3 taloakin rakennettiin yhdessä - ensimmäiseen minä annoin alkupotin ja muutenkin maksoin osuuteni. Tingin omasta urastani vuosia jotta mieheni sai keskittyä omaansa. Tiedän olleeni todella hyvä vaimo kaikki nämä vuodet eikä mieheni todellakaan kiistä sitä vaan osaa arvostaa panostani. Yhteinen kuopus saatiin vuosien yhdessäolon jälkeen.

Olen koko ajan huolehtinut meidän raha-asioista ja siitä että niihin etelän matkoihin yms on riittänyt rahaa, sijoittanut ja suunnitellut. Audikin on mutta työliisattu. 

Arvostus toimii kyllä molempiin suuntiin.

Vierailija
62/81 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on karvas todellisuuden tajuaminen kun mies on hankkinut omakotitalot hiekkalaatikkoineen ja liukumäkineen, mökit ja farmarit...Ja sitten kun hän ymmärtää että hänet hyväksytään vain toisten miesten jälkeläisten elättäjäksi

Miksi mies sinkkuja ollessaan hankkisi omakotitaloja ja mökkejä, kun itsemurhakuutiossa pärjää yhtä hyvin halvemmalla ja on vähemmän siivottavaa? Tai hiekkalaatikkoa ja liukumäkeä, itsekö se siellä leikkii?

Jos mies vaikka etukäteen jo suunnitellu perheasioita tai vaikka on kummilapsia. Eikä kaikki halua päästä helpolla tai tykkää kaupunkielämästä.

No se on sitten vain omaa tyhmyyttä, ei pidä mennä asioiden edelle ja tehdä elämästään vaikeampaa, jos helpommallakin pääsee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/81 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, täällä taas tää epätoivoinen meninisti itkee kun ei vinon luonteensa vuoksi kelpaa, vaikka on kovat palkat ja talot hankittuna. 

Vinkkinä voisin sanoa, että ei kaikille naisillekaan ole tarjolla niitä omia lapsia, syystä tai toisesta. 

Vierailija
64/81 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme ruikutusta. Vaimoni tytärtä olen aina pitänyt yhtä omanani, kuin biologisesti yhteisiä lapsiammekin. Sillä ei ole mitään merkitystä, että hän on jonkun toisen miehen alullepanema. Vaimoni tytär, nyt jo aikuinen, myöskin pitää minua isänään. Kuusivuotiaana totesi auton takapenkiltä, kun oltiin jonnekkin matkalla kahdestaan, "Tiedän että et oo mun oikea isä, mutta olet mulle ihan paras isä".   

Vierailija
65/81 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on karvas todellisuuden tajuaminen kun mies on hankkinut omakotitalot hiekkalaatikkoineen ja liukumäkineen, mökit ja farmarit...Ja sitten kun hän ymmärtää että hänet hyväksytään vain toisten miesten jälkeläisten elättäjäksi

No kyllä mä juoksisin ja lujaa jos sinkkumies ois kaavaillut tarkat raamit miten mun pitäis täydentää hänen elämänsä. Ois leikkipaikat ja lastenhuoneetkin jo valmiina. Ei s**tana! :D 

Vierailija
66/81 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi mies sinkkuja ollessaan hankkisi omakotitaloja ja mökkejä, kun itsemurhakuutiossa pärjää yhtä hyvin halvemmalla ja on vähemmän siivottavaa? Tai hiekkalaatikkoa ja liukumäkeä, itsekö se siellä leikkii?

Jos mies vaikka etukäteen jo suunnitellu perheasioita tai vaikka on kummilapsia. Eikä kaikki halua päästä helpolla tai tykkää kaupunkielämästä.

No se on sitten vain omaa tyhmyyttä, ei pidä mennä asioiden edelle ja tehdä elämästään vaikeampaa, jos helpommallakin pääsee.

Olet vain laiska. Kaikki ei halua olla.

Vierailija
67/81 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme ruikutusta. Vaimoni tytärtä olen aina pitänyt yhtä omanani, kuin biologisesti yhteisiä lapsiammekin. Sillä ei ole mitään merkitystä, että hän on jonkun toisen miehen alullepanema. Vaimoni tytär, nyt jo aikuinen, myöskin pitää minua isänään. Kuusivuotiaana totesi auton takapenkiltä, kun oltiin jonnekkin matkalla kahdestaan, "Tiedän että et oo mun oikea isä, mutta olet mulle ihan paras isä".   

No sä ootkin normaali mies. Tällä palstalla pyörii tää naisvihamielinen hyypiö sössöttämässä milloin mitäkin kuraa ja esittää edustavansa yleistä miesnäkökulmaa.

Vierailija
68/81 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on sitä luonnonvalintaa, parhaat geenit pääsee jatkoon, ja heikommat ei.

Monesti näyttäny menevän juuri toisinpäin.

riippuu miten "paras" arvotetaan

Nii ja nyt puhuttiin geeneistä, joita voidaan piilotella hyvinkin siihen saakka kunnes pulla on jo uunissa.

No ei varsinaisesti.

Jos laittaa rinnakkain nuoren Arnold Schwarzeneggerin ja vaikkapa pyörätuoliin päätyneen Stephen Hawkingin niin toisella saattaa käydä baarissa parempi flaksi.

Kummalla on siis paremmat geenit?

Tätähän minä juuri tarkotin, että ei ne parhaat geenit mene läheskään aina jatkoon.

Kyllähän ne tuossakin tapauksessa menee. Arskalla on täydelliset kehonrakentajan geenit, terveys hyvä ja on inspiroinut miljoonia harrastepunttaajia, itseni mukaan lukien. Osaa näytellä terminaattoria, tappaa predatorin lähes paljain käsin ja hallitsee jopa politiikankin. Miljonääri, mikä on sanomattakin selvää.

Hawking kehitteli pari typerää teoriaa mitkä ei kiinnosta ketään ja horisi pyörätuolissaan sillä aikaa, kun arska irrotti käärmekulttilaisten päitä miekallaan.

Vierailija
69/81 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ihan helvetin laiska. Laiskuus on hyve.

Vierailija
70/81 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllä mä juoksisin ja lujaa jos sinkkumies ois kaavaillut tarkat raamit miten mun pitäis täydentää hänen elämänsä. Ois leikkipaikat ja lastenhuoneetkin jo valmiina. Ei s**tana! :D 

Ai sinunko pitää jokaikinen tiili saada valittua taloon? Sillon varmaan kannattaakin juosta.

Vierailija
71/81 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ihan helvetin laiska. Laiskuus on hyve.

Ymmärrän :)

Vierailija
72/81 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sä ootkin normaali mies. Tällä palstalla pyörii tää naisvihamielinen hyypiö sössöttämässä milloin mitäkin kuraa ja esittää edustavansa yleistä miesnäkökulmaa.

Ehkä jopa normaalia parempi mies.

Vierailija
73/81 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se menee ap juuri noin.

Selityskin on varsin yksinkertainen: yhteiskunta on muuttunut. Geneettisesti miellyttävillä miehilläei ole käytännön merkitystä nykyään joitakin poikkeuksia lukuunottamatta. Voimakas metsuri kirveen kanssa tai öljytty gladiaattori? Ei niille ole käyttöä.

Muuta kuin lisääntyminen

Sitten se ujo sisäänpäinkääntynyt reppana joka tekee arvokasta työtä... no sellaisen ei pidä päästä lisääntymään vahingossaaan, mutta hänen tarjoamat resurssit kelpaavat naisille. Mikä olisi parempi tapa kuluttaa rahaa kuin nainen ja hänen jälkeläinen?

Mitä on ne nyky-yhteiskunnan arvokkaat työt, mitä voimakas metsuri ei pysty tekemään, mutta ujo ja sisäänpäin kääntynyt älyllisesti em. metsurin tasolla oleva reppana pystyy tekemään?

Vierailija
74/81 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parhaat geenit missä mielessä? 

Vierailija
75/81 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä jopa normaalia parempi mies.

Eläs nyt ala.

Vierailija
76/81 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos myöhästyy ensimmäisestä jaosta niin sit varmaan on näin.

Vierailija
77/81 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nii ja nyt puhuttiin geeneistä, joita voidaan piilotella hyvinkin siihen saakka kunnes pulla on jo uunissa.

No ei varsinaisesti.

Jos laittaa rinnakkain nuoren Arnold Schwarzeneggerin ja vaikkapa pyörätuoliin päätyneen Stephen Hawkingin niin toisella saattaa käydä baarissa parempi flaksi.

Tätähän minä juuri tarkotin, että ei ne parhaat geenit mene läheskään aina jatkoon.

Kyllähän ne tuossakin tapauksessa menee. Arskalla on täydelliset kehonrakentajan geenit, terveys hyvä ja on inspiroinut miljoonia harrastepunttaajia, itseni mukaan lukien. Osaa näytellä terminaattoria, tappaa predatorin lähes paljain käsin ja hallitsee jopa politiikankin. Miljonääri, mikä on sanomattakin selvää.

Hawking kehitteli pari typerää teoriaa mitkä ei kiinnosta ketään ja horisi pyörätuolissaan sillä aikaa, kun arska irrotti käärmekulttilaisten päitä miekallaan.

Kun kerran sinäkin noista teorioista tiesit, niin ei kai ne ihan turhanpäiväisiä ole olleet. Edelleenkään en yhdistäisi lisääntymismahdollisuuksia geeneihin.

Vierailija
78/81 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jos myöhästyy ensimmäisestä jaosta niin sit varmaan on näin.

Miten voi myöhästyä?

Vierailija
79/81 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesten pitäis pistää oma sukupuolensa kuriin. Jos pökkii jonkun paksuksi, hoitaa myös sen pershedelmän, kodin ja kohtelee lapsen äitiä hyvin kunnioittavasti. Nyt olisi ukoilla työsarkaa ihan omassa itsessään.

En voi hoitaa, koska olen alkoholisti eli vakavasti sairas.

Alkoholismiin on hoitoa tarjolla jokaisessa Suomen kunnassa.

Vierailija
80/81 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei varsinaisesti.

Usein tuntuu, että näistä hyperlihaskimpuista kiihottuvat muut bodarimiehet vähintään yhtä paljon, kuin naiset :-D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi neljä