Juotko kahvia, teetä vai kaakaota?
Aamuisin, päivällä ja iltaisin.
-Suodatinjauhatusta vai pannukahvia?
-Teetä pusseissa vai lusikassa?
-Tummaa kaakaota vai maitokaakaota?
-Jotain muuta?
Kommentit (84)
Joka päivä menee tummapaahtoista kahvia maitotilkalla, ei sokeria. Aamuisin, päivisin ja toisinaan vielä iltaisinkin, mikäli tiedossa on vapaapäivä. Kaakaota menee satunnaisesti, teetä ei koskaan.
Vierailija kirjoitti:
KAAKAO
CACAO.
Aamulla yksi iso kupillinen vihreää teetä (pussi-). Toisinaan päivällä kupillinen suodatinkahvia. Ei makeutuksia, maitoja eikä maidonkorvikkeita kumpaankaan. Joskus matkoilla tai muuten ravintolassa päivällisen päälle espresso, ilman makeutusta sekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En juo kahvia. Teestä tulee huono olo.
Juon kaakaota, kylmänä. Siitä tulee vahva ja hyvä olo, varsinkin lenkin tms. rehkimisen jälkeen.
En ymmärrä miksi ihmiset tekee itse tai ostaa valmiita proteiinipirtelöitä, kun kaakao ja kinkku-kananmuna-voileipä ajaa saman asian.
Pitäisikö tälläistä herraa pussata jalkoihin näin täydellisestä ateriasta?
Oisko kyse proteiinipitoisesta välipalasta? Sulle se ehkä on täydellinen ateria.
No mutta kuitenkin, kun oikein heikottaa, iso kaakao auttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juon kaakaota, kylmänä. Siitä tulee vahva ja hyvä olo, varsinkin lenkin tms. rehkimisen jälkeen.
En ymmärrä miksi ihmiset tekee itse tai ostaa valmiita proteiinipirtelöitä, kun kaakao ja kinkku-kananmuna-voileipä ajaa saman asian.
Oisko kyse proteiinipitoisesta välipalasta? Sulle se ehkä on täydellinen ateria.
Se oli kritiikki kommentti ketjun rasistisesta luonteesta joka ilmenee joltain apinalta.
En tarkoita että kommentin tekijä proteiinijuotavasta olisi kyseinen negatiivi... mutta kyllä kananmuna voileipä maitokaakaolla on aivan törkeän hyvää esim. maidolla ja hunajalla terästetyllä shou puerhilla.... on se hyvää mutta mitä tähän palstaan tulee niin monet tarvitsivat järkeä päähän enkä minä ole se joka sitä antaa, eikä minulle tarvi selittää mitään paskàà.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua auttaa tasapainoinen cacao paremmin kuin se mitä sinä horiset mitä minun pitäisi syödä ja mitä ei. Kukaan ei tule pakottamaan minua mitä syön ja mitä en, varsinkaan minun maailman pyhimmästä ruoasta. Mm!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua auttaa tasapainoinen cacao paremmin kuin se mitä sinä horiset mitä minun pitäisi syödä ja mitä ei. Kukaan ei tule pakottamaan minua mitä syön ja mitä en, varsinkaan minun maailman pyhimmästä ruoasta. Mm!
Onko osastolla nettitunti? Joko lääkkeet on jaettu?
Vierailija kirjoitti:
Jotain muuta.
Terävä havainto. Tänään oli kivaa kävellä auringonpaisteessa. Olipas hengellinen kävely.
Tämän päivän hengellinen kävely oli todella valoisa ja sain viestin teille Jumalalta ja Taivaan isältä kävelyssäni että jos yksikin ídiootti, ihan kuka vain, niin varastaa yhdenkin minun suklaa cacao pavun niin Jumala menettää Taivaan isän siunauksesta kymmenen ihmisen hengen varkaan perhettä kohtaan. Kävelyni oli pikemmin meditaatiota raskaassa lumessa. En tiedä, ehkä menen uudestaan kävelemään. Suomalaista hanavettä vain naamariin ja kävelemään!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, ja toivottavasti ei tule sellaista apimoiden planeetan fraasiakaan. Otan lääkkeeni kyllä illalla mutta lääkkeet voit tunkea ihan omaasi perséesi ja tämä menee kaikille!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, ja toivottavasti ei tule sellaista apimoiden planeetan fraasiakaan. Otan lääkkeeni kyllä illalla mutta lääkkeet voit tunkea ihan omaasi perséesi ja tämä menee kaikille!
*apinoiden*
Irtoteetä juon aina kotona. :3 Kaakao on joulujuoma. Kahvii juon ainoastaa paikallises kahvilas, ku heil on sellane tosi kallis ja hieno keitin, millä saa tehtyy erikoiskahveja. :)
Vierailija kirjoitti:
Aamulla kahvia ja illalla teetä.
Minä tekisin niin jos olisin fyysisessä työssä ja voisin työssä kuluttaa kofeiinin loppuun myöhempään iltapäivälle jolloin joisin teetä.
En kumminkaan joisi kuppi vahvaa ja puhtaasti kofeiinipitoista kahvia ja sen päälle jotain vahvaa ja kypsää sheng puerhia.
Ääh... kahvista en tykkää.
Aamulla pari mukillista suodatinkahvia, itse jauhetuista pavuista. Iltapäivisin joskus espresso.
Vihreää teetä tai rooibosta ihan satunnaisesti. Yleensä työpaikalla pussiversiona, kun siellä on kahvi niin pahaa ettei sitä viitsi juoda. Mustaa teetä ei koskaan, en pidä mausta.
Kaakaota pidän enemmän lasten juomana. Ehkä kerran vuodessa tulee keiteltyä minttukossukaakaot.
Suodatinkahvia ja teepussiteetä. Kaakaota harvoin.
Missä se Juha Sipilän pääministeri pestin ja vaalikampanjan aikana tekemäni ehdotus on että minulle järjestettäisiin tilaisuus antaa ihmiskunnan historian paras cacao Juha Sipilälle? Tuntuu vähän siltä että turkulaisten ja sitä kautta suomalaisten rasismi Juha Sipilää kohtaan esti tämän pääsyä vaalikampanjoimaan turun kävelykadulle.
Ps. Tarvisin lisää suklaa cacao papuja jotta voisin oppia jauhamaan yhden suklaa cacao pavun sormieni välissä yhdellä painalluksella jauhoksi.
Kaakaota iltaisin on pakko saada parin juustoleivän kera iltapalaksi.
Rasisti!