Kerrankin järkevä kirjoitus koronasta: "Pelottelua epävarmoilla tartuntaluvuilla"
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
"Kerrankin järkevä kirjoitus" eli joku random tyyppi Länsi-Suomi-lehdessä kertoo sitä, mitä turvallisuudentunnetta kaipaavat ihmiset haluavat kuulla =)
Eiköhän se turvallisuudentunne ole järkkynyt enemmän hysteerikoilla jotka pelkäävät nyt koronan tappavan kaikki.
Järjenkäyttö ja asioiden tarkastelu eri perspektiiveistä on tässä koko hötäkässä unohtunut monelta.
Aivan kuin olisin itse kirjoittanut. En tosin ymmärrä, mitä tekemistä tällä on persujen kanssa. Vai tarkoitatteko, että koronasta ovat eniten huolissaan nuoret, punavihreät naiset, jotka ovat mielialalääkkeiden suurin käyttäjäryhmä? Jos kerran persut ovat systemaattisesti koronankieltäjiä?
Persuksi on hyvä "haukkua" jos ei osaa muuten kantaansa perustella.
Oli puoluekanta mikä tahansa.
Luin myös sen kirjoituksen. 👍🏻 Jäin miettimään, että todellakin monet ovat noudattaneet tunnollisesti suosituksia, mutta siitä ei ole koskaan poliitikkojen tai asiantuntijoiden lausunnoissa muistettu mainita. Jatkuvaa käskytyksen jopa uhkailun kaltaista pelottelua saa kyllä lukea. Itse en ole edes kuvitellut, että mitään "kiitosta" ymmärrettäisiin edes antaa, joten en ole yhtään pettynyt. Uskon, että joillekin sellainen myönteinen huomio olisi merkittävä. Kun ovat kuitenkin lähes vuoden ohjeita noudattaneet, luulisi sen kannustavan meidän nuoria olemaan varovaisempia ja suojaamaan itsensä/muut esim. tältä muuntoversiolta. Lähes koko korona-ajan on annettu ymmärtää, ettei tauti heihin tartu ja jos tarttuu, niin ei satu yhtään, kun korona on nuorilla korkeitaan oireeton. Kyllähän tuo uutisointi oli vähän outoa, kun samoihin aikoihin jopa vauvaikäisiä kuoli koronaan.
Olen teidän persujen linjoilla tässä rajat on vapautettava taas ihmisten kulkea vapaasti kyllä se tauti siitä itsekseen katoaa ja ruotsissakin menee hyvin