Andrean maalaus presidenttiparista on pilkkaa!
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000007767298.html
näytvvätä vanhuksilta ja muumioilta ja presidentti kuin kuihtuvalta käpyukolta!
Kommentit (16)
Älkää nyt jaksako. Ihana nuori nainen. Tämä aloitus on pilkkaa!
Voittehan toki itse maalata paremman.
Harvinaisen onnistunut maalaus kokemattomalta ihmiseltä.
Nuohan ovat aina vain taiteilijan näkemys kohteesta, ei mitään muuta.
Odotin otsikon perusteella jotakin aivan hirveää, mutta tuohan on upea. Ja tekijänä vielä abiturientti. Voi olla todella ylpeä teoksestaan. :)
Ei oo kovin ylpeä enä parin vuoden päästä. Jos vaan kehittyy (varsinkin itsekritiikki)
Hyvin on maalannut, ihan on näköisensä etenkin Sauli.
Saulihan ON ”kuihtuva käpyukko”.
N28
Vierailija kirjoitti:
Ei oo kovin ylpeä enä parin vuoden päästä. Jos vaan kehittyy (varsinkin itsekritiikki)
Toivottavasti hän on sen verran fiksu, että ymmärtää olleensa 18-vuotias eli sen ikäisestä kuuluukin kehittyä. Mitään hävettävää tuossa ei ole, hieno harrastus!
N28
Sitä paitsi ei nykyään maalausten tarvitse enää näyttää täydelliseltä kopiolta kohteestaan. Sitä varten on valokuvat. Maalauksessa tärkeämpää on se tunnelma.
Vierailija kirjoitti:
Voittehan toki itse maalata paremman.
Minä hetkenä hyvänsä.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen 35-vuotias ja aika aloitelija neulonnassa. Olen saanut pari neuletakkia valmiiksi ja näen itsekin niissä tyhmiä virheitä ja "uniikkeja" ratkaisuja. Joku osaavampi neuloja varmaan vielä enemmän. Voin silti olla ylpeä niistä ensimmäisistä töistä, koska sain ne kuitenkin valmiiksi ja ne näyttävät suurinpiirtein siltä miltä niiden oli tarkoitus näyttää. Aloittelijan työt ovat luonnollisestikin huonompia kuin kokeneen tekijän eikä sitä tarvitse häpeillä. Se on osa kehityskulkua.
Tuossa maalauksessahan ei ole mitään hyvää, mutta noi kädet on ihan ylivoimasen karmeet, katsokaa vähän kuukkelista mitä oikeat maalarit ovat 18v tehneet
Sauli on näköisensä, mutta kenen nuo vaimon hampaat on?