Vaihto-opiskelijopiden bileistä koronalinko Jyväksylässä
Jyväskylässä ennätysmäärä koronatartuntoja, keskiviikkona lopulta 81 uutta tartuntaa – "Tilannekuva on huono", sanoo vastaava lääkäri
Opiskelijoita on altistunut koronalle ainakin viime viikolla Heidi's Bier Bar -ravintolassa, jossa oli tarkoitus järjestää tapahtuma kansainvälisille opiskelijoille. Tapahtuma peruttiin, mutta paikalle tuli silti kymmeniä opiskelijoita.
Kommentit (16)
Miten monta keskustelua tästäkin pitää tehdä?
Veikkaan, että tartuntaluvut laskee vasta, kun tänne ei vaan tulla ulkomailta. Oman maan kansalaiset myös karanteenihotellliin 2 vkoksi.
Mikä näitä ihmisiä vaivaa. Ei muuta kun potku perseeseen ja ulos maasta.
Miksi edes otetaan vaihtareita Jyväskylän yliopistoon, kun opetus on kuitenkin etänä?
Jyväskylä onkin suomen surkeimpia kaupunkeja
Eikö kyseessä ole riittävän vakava rikos poistaa heidät maasta?
No kyllä suomalaisiakin on paljon vaihto-oppilaana ulkomailla.
Mutta viime syksynä heitä ei lähtenyt juuri ollenkaan ulkomaille, juuri koronan takia.
Et nähtävästi käsitä edes käsitä mitä vaihto-oppilaana oleminen tarkoittaa.
Ja sen kyllä ymmärtää, kun näkee millaista porukkaa tänäkin aamuna tällä palsatalla kirjoittaa.
Nippa nappa olette peruskoulun läpi saaneet.
Vierailija kirjoitti:
Monikulttuurisuus on rikkaus. Ei mulla muuta.
Vaihto-oppilaista tulee Usasta, Kanadasta, Saksasta, Briteistä, Venäjältä. Kiinasta, Japanista, Italiasta eli ympäri maailmaa.
Samoihin maihin lähtee Suomesta yliopisto-opiskelijoita vaihtareiksi.
Kommentoija on totaalinen älykääpiö, ei käsitä koko vaihtari hommasta paskaakaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaihto-oppilaista tulee Usasta, Kanadasta, Saksasta, Briteistä, Venäjältä. Kiinasta, Japanista, Italiasta eli ympäri maailmaa.
Kommentoija on totaalinen älykääpiö, ei käsitä koko vaihtari hommasta paskaakaan!
Vaihto-opiskelujärjestelmä voitaisiin lakkauttaa kokonaan. Sen sijasta voitaisin tehdä yhteistyösopimuksia eri maiden oppilaitosten välillä ja etäkursseja voisi käydä näiden yhteistyöoppilaitosen kurssitarjonnasta.
Voin kuvitella siellä hölöttävät espanjalaiset halailemassa ja bilettamässä. Ple.
Vierailija kirjoitti:
Voin kuvitella siellä hölöttävät espanjalaiset halailemassa ja bilettamässä. Ple.
Ne on selvänäkin ihan iholla, saati sitten baarissa.
Vaihtarit on itsekästä ja välinpitämätöntä porukkaa keskimäärin. Bilettämään on tultu, niin silloin biletetään. Muusta viis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt mä en käsitä. Toinen sanoo, että monikulttuurisuus on rikkaus ja toinen luettelee vastaukseksi maita ja väittää edellistä älykääpiöksi. Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt mä en käsitä. Toinen sanoo, että monikulttuurisuus on rikkaus ja toinen luettelee vastaukseksi maita ja väittää edellistä älykääpiöksi. Miksi?
Se on huomattu. Ei ehkä kannata enää jatkaa sen esittelyä.