Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko 700e vuodessa rahapeleihin jo riippuvuutta?

Huolestunut sisko
27.01.2021 |

Huomasin käydessäni veljen luona, kuinka hänellä oli veikkauksen sivut auki pelihistoria kohdasta. Selasin 2020 vuoden läpi ja laskin, että hän oli pelannut yhteensä noin 700 eurolla. Meneekö tämä jo riippuvuuden puolelle ja kannattaako ottaa puheeksi?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä - ja moni muu - tekee eurojackpottia/lottoa tuon verran vuodessa. Ja lisäksi jonkun satasen pelaan. Ongelma on sitten jos sitä alkaa tehdä velkarahalla tai rahalla, jota ei ole varaa menettää.

Vierailija
22/26 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melko huolimatonta jättää henkilökohtainen tietskarinsa muiden näpelöitäväksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän enemmän tietokonepeleihin, meikkiin, turhiin vaatteisiin, alkoholiin. Tuo on pieni summa aikuiselle ihmiselle viihdykkeestä.

Vierailija
24/26 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tuloista/onko rahaa. Opiskelijalle tmv. pienituloiselle on iso summa, mutta ei työssäkäyvälle. Kaikki harrastukset maksavat, pelaamalla voi välillä myös voittaa.

Välttämättä kaikki ei ole omaa pelaamista, itsekkin teen nykyään työpaikan kimppavedot netin kautta, hämäävästi nuo näkyvät minun pelaamina rahoina vaikka työporukkaa on 12hlö:ä

Vierailija
25/26 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tuota vielä lähtisi riippuvuudeksi sanomaan.

Omat vanhempani ovat/ olivat peliriippuvaisia. Isäni on jo edesmennyt, mutta äitini pelaa joinain kuukausina jopa 5 000 euron edestä enkä todellakaan tiedä miten saisin hänet lopettamaan tuon. Hokee vain, että ansaitsee pientä lepoa/ harrastusta raskaan työnsä vastapainoksi.

Vierailija
26/26 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmyyttä lähinnä. Rahapeleissä häviäjiä on suurin osa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän neljä