Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Helsinkiläinen, kuinka monta koronaa sairastunutta tunnet ja oletko

Vierailija
27.01.2021 |

itse sairastaanut koronan? Siellä se jyllää kovimmin, joten kiinnostaa.

Kommentit (75)

Vierailija
1/75 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 20. Pääosin työkavereita ja tyttären opiskelukavereita. En ole sairastanut itse.

Vierailija
2/75 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen vantaalainen, mutta ainakin 3 työkaveria on sen sairastanut, yksi jo monta kuukautta sairastanut. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/75 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen kolme. Lisäksi tiedän yhden (työkaverini sisko), joka keväällä kuoli koronaan. En ole itse sairastanut. 

Vierailija
4/75 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on muuten mielenkiintoinen taulukko: (siis tossa alempana näkyy sairastuneiden määrä prosenteissa/asukasluku, aika pieniä prossia)

Kommentti: Tilasto paljastaa, mikä Suomen rokotusstrategiassa on nyt pahasti pielessä - Kotimaa - Ilta-Sanomat (is.fi)

Vierailija
5/75 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommentti: Tilasto paljastaa, mikä Suomen rokotusstrategiassa on nyt pahasti pielessä - Kotimaa - Ilta-Sanomat (is.fi)

Vierailija
6/75 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi.

Vierailija
7/75 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ei näytä onnistuvan ton linkin kopiointi?

Vierailija
8/75 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi. Yksi sai taudin heti alkuvaiheessa viime talvena. Toinen oli supervarovainen kaikkialla ja melkein eristäytyi kotiinsa, mutta sairastui silti.

Vierailija
9/75 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

23. Ei liene yllätys, että kaikki opettajia, oppilaita tai opiskelijoita.

Vierailija
10/75 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en tunne ketään.

Vierailija
11/75 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingissä tunnen noin 20. Ja sen lisäksi tunnen 2 kpl koronaan kuollutta, joista toinen oli keski-ikäinen ja toinen yli 80v.

Vierailija
12/75 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi. Pari viikkoa kova flunssa ja kuume, haju- ja makuaisti pois ja siinä se. 

Vierailija
13/75 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisenkymmentä, itse toistaiseksi selvinnyt ilman.

Vierailija
14/75 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaksi. Yksi sai taudin heti alkuvaiheessa viime talvena. Toinen oli supervarovainen kaikkialla ja melkein eristäytyi kotiinsa, mutta sairastui silti.

Minäkin tunnen kaksi "hysteerikkoa", jotka varoivat ja eristäytyivät, silti saivat... Immuunipuolustus heikentynyt pelon ja stressin takia, on minun veikkaus syyksi.

Vierailija
15/75 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole laskenut.Suurin osa tuntemistani asuu pääkaupunkiseudulla, muutama muualla Suomessa ja kaksi ulkomailla. Yhden tiedän kuolleen ja toisen selvinneen sairaalahoidolla, joskaan hän ei ole vieläkään täysin tervehtynyt. Yksi perhe kertoi, että heillä kaikilla korona sairastettiin lievänä. Muiden tavoista sairastaa en tiedä varmuudella tarkemmin.

Vierailija
16/75 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tungen nyt espoolaisena vastaamaan tänne. Tunnen kaksi koronan sairastanutta aikuista. Selvisivät muutaman päivän kuumeella ja lihaskivuilla ja flunssaoireilla. Perheen alakouluikäiset lapset eivät saaneet tartuntaa vanhemmiltaan.

Vierailija
17/75 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ensimmäistäkään, kahden henkilön tiedän altistuneen mutta eivät sairastuneet. Lähipiiristä yksi henkilö tietää yhden sairastuneen. Sen sijaan tunnen kymmeniä, joiden terveyteen nämä koronarajoitukset ovat vaikuttaneet negatiivisesti. Lapsia ja nuoria suurin osa.

Vierailija
18/75 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden ja hänkään ei ole pääkaupunkiseudulta. Enkä ole yksinäinen ja syrjäytynyt, vaan laaja piiri ihmisiä työn ja yksityiselämän kautta tunnen.

Vierailija
19/75 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

olen vantaalainen, mutta ainakin 3 työkaveria on sen sairastanut, yksi jo monta kuukautta sairastanut. 

lisäksi miehen (ope) työkavereista on sairastunut ainakin viisi, ja vielä enemmän oppilaita

Vierailija
20/75 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisi tiedän tällä hetkellä, näistä yksi oli teholla 10vrk. Kaikki alle 50v.

Nuo viisi on mun tuttuja, mutta kaverit kertoo omista tutuistaan myös ja sitä kautta tiedän varmaan 10.

Sekin on tullut huomattua, että kaikki ei kehtaa kertoa tartunnastaan.