Lapsi katsoo Paven muisteluohjelmaa. Kyllä se Pave oli upea. En tiennytkään, että
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Lähetin englantilaiselle kaverilleni Lähtisitkö
ja Ikävä biisit.
Hän sanoi, että ihania lauluja ja upea laulaja, vaikkei ymmärtänyt sanoja yhtään.En ole surrut yhdenkään artistin poismenoa
niin kuin Pave Maijasen.
Itsekin ihmettelen, miten tuntemattoman ihmisen kuolema voi koskettaa niin syvältä. ap
Pave oli täysin itseoppinut soittaja. Ja hän opetteli lähes kaikki instrumentit.
Käsittämättömän taitava ja musiikillinen nero.
Minulla on ollut kunnia olla Royalsien konsertissa.
Royalseissa soittivat kitaralegenda Albert Järvinen, Ippe Kätkä ja Pave Maijanen.
Pave oli tuolloin tuntematon, mutta Järvinen näki hänen lahjakkuutensa.
Pave soitti bassot ja hoiti laulupuolen.
Ihmettelin, että KUKA tämä basistilaulaja on? Täysin kansainvälistä tasoa.
Tämä siis 1975
Terv. studiomuusikko
Minäkin olen kuunnellut Elämän nälkää ja surrut Paven kuolemaa,
Kaksi mestaria on poissa.
Kirkaa myös suren edelleen, ihailin häntä koko hänen uransa ajan.
Olen yrittänyt olla liikaa paneutumatta hänen lähtöönsä, mutta tuo linkki Lilja, ruusu, kirsikkapuu... en kestä... kylmät väreet kulkee...
Upeamuusikko kerrassaan.
<3
Vierailija kirjoitti:
Pave oli täysin itseoppinut soittaja. Ja hän opetteli lähes kaikki instrumentit.
Käsittämättömän taitava ja musiikillinen nero.Minulla on ollut kunnia olla Royalsien konsertissa.
Royalseissa soittivat kitaralegenda Albert Järvinen, Ippe Kätkä ja Pave Maijanen.
Pave oli tuolloin tuntematon, mutta Järvinen näki hänen lahjakkuutensa.Pave soitti bassot ja hoiti laulupuolen.
Ihmettelin, että KUKA tämä basistilaulaja on? Täysin kansainvälistä tasoa.
Tämä siis 1975
Terv. studiomuusikko
Järvinen ja Maijanenhan yhdessä vaiheessa selvittelivät mahdollisuuksia lähteä Lontooseen kokeilemaan musahommia. Järvinenhän oli joidenkin englantilaisten bändien ja artistien kanssa jo soitellut.
Lähetin englantilaiselle kaverilleni Lähtisitkö
ja Ikävä biisit.
Hän sanoi, että ihania lauluja ja upea laulaja, vaikkei ymmärtänyt sanoja yhtään.
En ole surrut yhdenkään artistin poismenoa
niin kuin Pave Maijasen.