Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Etätyöt muuttaneet vaatemakua

Vierailija
26.01.2021 |

Etätöissä tulee pidettyä ihan eri vaatteita kuin toimistolla. Ennen saatoin ostaa kivannäköisiä vaatteita niiden laadusta ja mukavuudesta välittämättä. Nyt haluan vain mukavia ja kestäviä vaatteita.

Miten sinun pukeutumisesi ja vaateostoksesi ovat muuttuneet?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu. Vielä olen ostanut jotakin uutta kaunista vaatetta, mutta kaappiin on jäänyt. Aina päällä on ne samat kaikkein mukavimmat vaatteet.

Vierailija
2/13 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä olen ostanut myös töihin laadukkaita ja mukavia vaatteita, mutta nyt kotona tulee oltua vähän rennommissa kotimekoissa ym.

Ja kaipaan ihan hirveästi sitä, että pitäisin kaikkia noita hyviä vaatteitani ja miettisin niihin korut tai huivin jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etänä olen kotivaatteissa, paitsi tärkeään palaveriin pukeudun yläosasta hyvin. Tänäänkin olin Rils:in uusi silkkipaita, ja kulahtaneet harmaat verkkari, punaiset pörrösukat ja vaaleapunaiset pörrötohvelit.

Maku ei ole muuttunut.

Vierailija
4/13 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylä- ja alaosa ovat iloisesti eri paria nykyisin.

Vierailija
5/13 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoja trikoovaatteita pyörittelen. Etäkokouksissa, jos on kamera päällä, puen jonkun yksivärisen yläosan ja meikkaan vähän, laitan korvikset ja kampaan hiukset, mutta saatan olla paljain jaloin tai leggingseissä. Sellaisissa tapaamisissa, missä ei käytetä kameraa, voin olla vieläkin rennommin. Kaikki naiselliset mekot ja korkokengät ovat käyttämättöminä kaapissa, uusia en ole hankkinut vuoteen.

Vierailija
6/13 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavuus edellä menen nykyään enkä ole edes etätöissä. Vapaa-aikana ei tule pukeuduttua mitenkään ihmeellisesti kun ei voi käydä missään niin sama meininki on siirtynyt töihinkin. Huppareissa ja collareissa käyn opettamassa muksuille kertotaulua ja murtolukuja.

Vierailija
7/13 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stringeissä meen kun naapuritalossa on aika upea uros - myös etätöissä

Vierailija
8/13 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylä- ja alaosa ovat iloisesti eri paria nykyisin.

Eiks kaikilla. Yleensä alasosa leveämpi uin yläosa :)

Vierailija
9/13 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän vaatteet lähes loppuun ja kaapeista kaikki nekin ei niin kivat jotka ovat sinne jääneet seisomaan. Sitten vasta ostan uusia kunnes nuo vanhat on kulutettu loppuun.

Vierailija
10/13 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ostanut uusia vaatteita ollenkaan. Vanhoissa verkkareissa sujuu etätyöt

Vierailija
11/13 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän nykyään vaimon vaatteita, tai siis jakkua. Jotenkin se istuu paljon paremmin kuin miesten pikkutakit. M38

Vierailija
12/13 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verkkarit ja t-paita. Ei mitään alla.

Vierailija
13/13 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi pukeutua "työpaikalla" vaikka ryysyihin tai olla jopa ilman.   Silloin saa lyhyen työmatkan, tuuma toimeen. Toisaalta asuu myös työpaikallaan.