Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuvittelen että monikin nainen saattaisi pitää minusta

Vierailija
26.01.2021 |

30v mies, mediaanipalkkainen virkamies hyvillä työllistymismahdollisuuksilla missä päin maata hyvänsä ja perimässä loistavan kesähuvilan sekä hieman maata ja metsää. Ulkonäöltänikin hyvää ylempää keskitasoa, hiukset näyttävät pysyvän päässä.

Silti ei oikein flaksi käy.

Kommentit (95)

Vierailija
61/95 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä sinusta tekisi kiinnostavan ja millaiselle naiselle? Missä sellaisia naisia olet tavannut ja missä kohtaa heidän kiinnostuksensa sinuun on loppunut?

Mikä nyt yleensä tekee ihmisestä kiinnostavan? Unelmanainen voisi olla kiinnostunut rauhallisista koti-illoista, hyvästä ruuasta (sitä harrastan itsekin, sekä syömistä että laittamista) ja puutarhasta, ehkä eläimistä. Minusta tuntuvat kiinnostuvan lähinnä ikäloput (siis oikeasti, ~10v itseäni vanhemmat), alkoholi- ja mielenterveysongelmaiset. Tiedän paremmin että sellaisen kanssa en aio suhteeseen.

Minua ainakin alkoi heti kiinnostaa, kun tykkäät puutarhoinnista ja eläimistä. Ne ovat lähellä myös omaa sydäntäni. Olen kuitenkin kärsinyt masennuksesta aika ajoin eli MT-ongelmainen täälläkin.

N29

Vierailija
62/95 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvittelen, että minun pitäisi olla rikas, koska olen työssä josta maksetaan hyvin ja jossa olen mielestäni hyvä. En kuitenkaan ole, kiitos verotuksen ja juoksevista kuluista aiheutuvan likvideettivajeen kuin korkeintaan keskituloinen+. Ehkäpä sinullakin on jokin vielä tunnistamaton syy joka seisoo kuvitelmasi ja todellisuuden välissä?

Likviditeettivajetta? No, olisiko siinä yksi syy, miksi et kiinnosta.

Naiset arvostavat sitä, että tulot ja menot ovat balanssissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/95 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole sinun ikäluokkaasi enkä sinkku, mutta kerron, mikä minulle olisi ongelma ja ehkä muillekin:

- missä tutustuisin sinuun? En menisi Tinderiin enkä nettideitteihin, vaikka ne olisivat viimeinen vaihtoehto maailmassa. Eli missä minä ylipäänsä voisin nähdä sinut, tavata sinut huomata että "tuossapa olisi suunnilleen ikäiseni mies, onkohan hän sinkku"?

- mikä siinä tilanteessa todennäköisesti herättäisi kiinnostukseni? Oletko pilke silmäkulmassa jutusteleva ihminen jonka kanssa on helppo heittäytyä keskustelemaan? Eli millainen "seuramies", juttukaveri, aloitteentekijä olet?

- olet perimässä loistohuvilan ja koit tarpeelliseksi mainita sen avauksessasi, miksi? Etsitkö naista, joka olisi kiinnostunut omaisuudestasi? Miksi? Haluatko tulevaisuudessa viettää lomasi huvilalla, kotimaassa?

- miten ruokaharrastuksesi näkyy käytännössä? Oletko "grillimestari" vai onko sinulla joku muu bravuurinumero? Lähtisitkö mielellään ulos syömään, millaisiin paikkoihin?

- "ehkä eläimistä"? Onko sinulla koira? Kissa?

- entä puutarhaharrastus, miten se näkyy?

Missä? Tämä on varmaan suurin ongelma. Tinderiä ja nettitreffejä en ole halunnut käyttää itsekään. Olen kyvykäs seuramies, keskustelen laajasti monenlaisista aiheista (no tosi-tv:stä ja meikeistä en mutta kai nyt nuoretkin naiset jotain muita juttuja hallitsevat itsekin?) ja seurassani ei huumoria puutu. Se kesäpaikka ei ole niinkään loistohuvila vaan loistava lähinnä sijaintinsa puolesta, kuitenkin kaikki mukavuudet löytyvät. Se sijaitsee myös niin lähellä asuinkaupunkiani että sinne voisi lähteä vaikka jatkoille taksilla jos tarvitsee iltaa jatkaa. En ole mikään himomatkailija, se on totta. Ruuanlaitossa olen erikoistunut kotiruuan lisäksi perinneruokiin etenkin sianlihasta ja sisäelimistä sekä savustettuun kalaan. Kyllä, todella mielelläni, tykkään maistella kaikenlaista ja suosikkini on sushi. Minulla on ollut aiemmin koira, nykyään ei enää, mutta teoriassa (jos vanhaan kotitalooni muuttaisi asumaan - eri paikka kuin tuo huvila) niin sinne voisi tuoda jopa hevosen. Puutarhaharrastus näkyy lähinnä kesäisin, huvilalla on kasvimaa sekä omena- ja kirsikkapuita sekä viinimarjapensaita. Sadosta teen vähän viiniäkin omaan käyttöön.

Nuo asiat varmaan kiinnostaa juurikin yli 60 v vanhuksia.

No mistä nuoret ja varhaiskeski-ikäiset naiset sitten tykkäävät? Toivottavasti jostain muustakin kuin sometuksesta, tosi-tv:stä ja meikeistä...

No ei kun varhaiskeski-ikäisiä naisia ei kiinnosta mikään muu maailmassa kuin sometus, tosi-tv ja meikit.

Ei tsiisus.

Anteeksi nyt, ap, mutta jos tuo oli sinun kommenttisi, niin se saattaa heijastella sitä, miksi olet sinkku. Kuulostaa siltä, että sinulla on jotenkin vinksahtanut käsitys naisista. Ikäänkuin et tajuaisi naisten olevan ihmisiä ollenkaan, ja nojaat joihinkin itse laatimisiisi omituisiin stereotypioihin.

Stereotypiat pitävät varsin usein paikkansa. Opiskeluaikana kursseillani tytöt eivät muuta tehneetkään kuin somettaneet (jopa luennoilla).

Mitähän he sieltä netistä katsoivat? Olisiko jotain lisätietoa siitä, mistä luennolla puhuttiin?

Sen tiedän että instagramit kuumana räpsivät itsestään kuvia

Miksi et seurannut luentoa vaan vilkuilit somettajatyttöjä? Itse en ikinä luennoilla ehtinyt kiinnittää huomiota siihen, mitä muut tekivät, koska tein muistiinpanoja ja kuuntelin luentoa.

Vierailija
64/95 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole sinun ikäluokkaasi enkä sinkku, mutta kerron, mikä minulle olisi ongelma ja ehkä muillekin:

- missä tutustuisin sinuun? En menisi Tinderiin enkä nettideitteihin, vaikka ne olisivat viimeinen vaihtoehto maailmassa. Eli missä minä ylipäänsä voisin nähdä sinut, tavata sinut huomata että "tuossapa olisi suunnilleen ikäiseni mies, onkohan hän sinkku"?

- mikä siinä tilanteessa todennäköisesti herättäisi kiinnostukseni? Oletko pilke silmäkulmassa jutusteleva ihminen jonka kanssa on helppo heittäytyä keskustelemaan? Eli millainen "seuramies", juttukaveri, aloitteentekijä olet?

- olet perimässä loistohuvilan ja koit tarpeelliseksi mainita sen avauksessasi, miksi? Etsitkö naista, joka olisi kiinnostunut omaisuudestasi? Miksi? Haluatko tulevaisuudessa viettää lomasi huvilalla, kotimaassa?

- miten ruokaharrastuksesi näkyy käytännössä? Oletko "grillimestari" vai onko sinulla joku muu bravuurinumero? Lähtisitkö mielellään ulos syömään, millaisiin paikkoihin?

Missä? Tämä on varmaan suurin ongelma. Tinderiä ja nettitreffejä en ole halunnut käyttää itsekään. Olen kyvykäs seuramies, keskustelen laajasti monenlaisista aiheista (no tosi-tv:stä ja meikeistä en mutta kai nyt nuoretkin naiset jotain muita juttuja hallitsevat itsekin?) ja seurassani ei huumoria puutu. Se kesäpaikka ei ole niinkään loistohuvila vaan loistava lähinnä sijaintinsa puolesta, kuitenkin kaikki mukavuudet löytyvät. Se sijaitsee myös niin lähellä asuinkaupunkiani että sinne voisi lähteä vaikka jatkoille taksilla jos tarvitsee iltaa jatkaa. En ole mikään himomatkailija, se on totta. Ruuanlaitossa olen erikoistunut kotiruuan lisäksi perinneruokiin etenkin sianlihasta ja sisäelimistä sekä savustettuun kalaan. Kyllä, todella mielelläni, tykkään maistella kaikenlaista ja suosikkini on sushi. Minulla on ollut aiemmin koira, nykyään ei enää, mutta teoriassa (jos vanhaan kotitalooni muuttaisi asumaan - eri paikka kuin tuo huvila) niin sinne voisi tuoda jopa hevosen. Puutarhaharrastus näkyy lähinnä kesäisin, huvilalla on kasvimaa sekä omena- ja kirsikkapuita sekä viinimarjapensaita. Sadosta teen vähän viiniäkin omaan käyttöön.

No mistä nuoret ja varhaiskeski-ikäiset naiset sitten tykkäävät? Toivottavasti jostain muustakin kuin sometuksesta, tosi-tv:stä ja meikeistä...

No ei kun varhaiskeski-ikäisiä naisia ei kiinnosta mikään muu maailmassa kuin sometus, tosi-tv ja meikit.

Ei tsiisus.

Anteeksi nyt, ap, mutta jos tuo oli sinun kommenttisi, niin se saattaa heijastella sitä, miksi olet sinkku. Kuulostaa siltä, että sinulla on jotenkin vinksahtanut käsitys naisista. Ikäänkuin et tajuaisi naisten olevan ihmisiä ollenkaan, ja nojaat joihinkin itse laatimisiisi omituisiin stereotypioihin.

Stereotypiat pitävät varsin usein paikkansa. Opiskeluaikana kursseillani tytöt eivät muuta tehneetkään kuin somettaneet (jopa luennoilla).

Mitähän he sieltä netistä katsoivat? Olisiko jotain lisätietoa siitä, mistä luennolla puhuttiin?

Miksi et seurannut luentoa vaan vilkuilit somettajatyttöjä? Itse en ikinä luennoilla ehtinyt kiinnittää huomiota siihen, mitä muut tekivät, koska tein muistiinpanoja ja kuuntelin luentoa.

Se tuppaa erottua auditoriossa kun joku nostaa puhelimensa ylös ja vetää parit poset etukameraan

Vierailija
65/95 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostaisiko sua nainen, joka on jotenkin päässyt aikuisikään asti eläen siinä ideassa, että miesten aivoihin mahtuu esim. pelkästään p*rno ja jääkiekko, ei mitään muuta?

Eipä tosiaan. Hanki kunnon nainen että oksat pois.

Vierailija
66/95 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä rakentaa parempaa itseluottamusta ja hyväksyä itsesi aidosti. Kun pidät itsestäsi, lakkaat pakonomaisesti miettimästä, teetkö hyvän vaikutuksen, rentoudut, ja silloin naiset ja muutkin ihmiset pitävät sinusta. Tiedän erään joka onnistui tässä rupeamalla harrastamaan urheilua. Se kohensi hänen itseluottamustaan, hänestä tuli iloisempi nurkassa mököttävän mörököllin sijaan, ja se alkoi houkutella ihmisiä luonnostaan hänen luokseen, koska hän oli puoleensavetävämpi. Nykyään aika monikin huolisi hänet, koska hän ei vaikuta potentiaaliselta kirvermurhaajalta kuten entinen jurottajaminänsä. Joskus on sisäisestä maailmasta kiinni, houkutteleeko muita vai ei.

Vierailija
67/95 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä minä teen sinun työllistymismahdollisuuksilla, palkalla ja perinnöillä? Tarvitsenko miestä, joka haaveilee monista naisista?

Vierailija
68/95 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta. Heppu kuvailee mun äidin 63

v elämää ja kiinnostuksen kohteita.LOL.

Matkailu, hyvä ruoka ja puutarhanhoito kiinnostavat minuakin, vaikka olen vasta 50.

Kyllä minulla ap kelpaisi, vaikka vaikuttaakin kovin huumorintajuttomalta ja kypsymättömältä ihmiseltä.

Vierailija
69/95 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tsiisus.

Se tuppaa erottua auditoriossa kun joku nostaa puhelimensa ylös ja vetää parit poset etukameraan

Kannattaa mennä eturiviin, niin muiden häiritsevä käytös ei vie huomiota itse asialta.

Vierailija
70/95 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Onpa ikävä kuulla. Minusta tämä vaikutti oikein kivalta. Olen itse nelikymppinen mies ja olen aina arvostanut kovasti nimenomaan tuollaisia tavallisia mukavia juttuja, kuten tuossa oli kuvattu. En kaipaa mitään erikoisempaa, enkä ole koskaan kaivannutkaan.

Vierailija
71/95 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-Onpa ikävä kuulla. Minusta tämä vaikutti oikein kivalta. Olen itse nelikymppinen mies ja olen aina arvostanut kovasti nimenomaan tuollaisia tavallisia mukavia juttuja, kuten tuossa oli kuvattu. En kaipaa mitään erikoisempaa, enkä ole koskaan kaivannutkaan.

No kyllä niistä jotkut nelikymppisetkin tykkäävät. Mutta usein tietysti monet nelikymppiset kaipaavat niiden lisäksi jotain muutakin.

Vierailija
72/95 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, mikä minua tässä häiritsee (sen lisäksi että ap:ta kiinnostavat eniten ne itseään instaan kuvaavat ja somesta ja tosi-tv:stä keskustelevat naiset) on, että ap odottaa ilmeisesti naisten arvostavan samoja asioita kuin hän itse: virkamiesura, mökki ja metsää. Ehkä muuttoa jonnekin hänen lapsuudenkotiinsa, kun sinne voisi ottaa jopa hevosen. Ap:lle ei tule mieleen, että sillä naisella voi olla ihan oma ura, oma mökki tai ei pienintäkään kiinnostusta mökkeilyyn ja asunto ihan muulla kuin ap:n lapsuuden kotipaikkakunnalla.

Mutta varmasti tuollaisesta elämästä haaveilevia naisia on, ap:n pitää vain löytää sellainen. Muistutukseksi kuitenkin, että hevonen on laumaeläin eli ei koskaan pidä ottaa yhtä hevosta vaan kaksi tai VÄHINTÄÄN joku muu tallikaveri sille hevoselle (esim. vuohi). Mieluiten aina toinen hevonen.

Vierailija
73/95 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten lähestyt naisia? Jos flaksi ei käy se voi liittyä siihen, miten aloitat keskustelut. Minä (30N) olen aina ohittanut ne jotka lähestyvät minua sukupuolen kautta eli puhuvat minulle jonkin oman nais-stereotypian kautta (esim. ensimmäiseksi kehutaan kauniiksi koska oletetaan että se on jotenkin tärkeää naiselle näyttää hyvältä?). Se että mies on niputtanut koko naissukupuolen yhteen nippuun eikä kohtaa sinua yksilönä on todella luotaan työntävää.

Ne jotka ovat puhuneet minulle kuin kenelle tahansa ihmiselle ovat menneet jatkoon.

Eli sinua ei saa sanoa kauniiksi? Aika moni mies on kasvatettu kotona siihen, että naiselle tulee olla kohtelias treffeillä ja tämän tyyppiset asiat lienevät siellä kohteliaisuuksien kärkipäässä. Varmaan moni äiti/isä haluaisi kirjan pojalleen mitä modernille naiselle saa sanoa ensitapaamisella, koska deittailukulttuuri näyttää muuttuneen merkittävästi vaikkapa 20 vuoden takaisesta.

Hyvä ohje on ollut jo vuosikymmeniä, että ulkonäköä ei koskaan kommentoida hyvässä eikä pahassa. Näin aina, jos toinen ei ole todella läheinen ystävä/ perheenjäsen ja tiedät varmasti hänen pitävän ulkonäön kehumisesta. Negatiivista ei koskaan sanota ulkonäöstä missään tilanteessa.

Vierailija
74/95 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kivoja harrastuksia, mutta tänä päivänä moni nainen harrastaa vain shoppailua ja netissä istumista. Ei ole välttämättä arvostusta eikä kädentaitoja perinteisiin asioihin, kuten ruoanlaitto, mökkeily, puutarha ym.

Vierailija
75/95 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä 40 v virkanainen olen kiinnostunut puutarhanlaitosta, ruuanlaitosta ja eläimistä. Mutta minä olen jo naimisissa ja sinua 10 vuotta vanhempi. 30-vuotiaana elämykset, matkailu, lumilautailu ja se ruuanlaittokin oli lähellä sydäntä, mutta kesämökkeily kaukana siitä. Mitä jos tähtäätkin vähän vanhempiin, vaikka 35-vuotiaisiin, niin voi löytyä jo vähän enemmän yhteistä.

Vierailija
76/95 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itserakkaalta kuulostat, ei jatkoon 💁‍♀️

Vierailija
77/95 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten lähestyt naisia? Jos flaksi ei käy se voi liittyä siihen, miten aloitat keskustelut. Minä (30N) olen aina ohittanut ne jotka lähestyvät minua sukupuolen kautta eli puhuvat minulle jonkin oman nais-stereotypian kautta (esim. ensimmäiseksi kehutaan kauniiksi koska oletetaan että se on jotenkin tärkeää naiselle näyttää hyvältä?). Se että mies on niputtanut koko naissukupuolen yhteen nippuun eikä kohtaa sinua yksilönä on todella luotaan työntävää.

Ne jotka ovat puhuneet minulle kuin kenelle tahansa ihmiselle ovat menneet jatkoon.

Eli sinua ei saa sanoa kauniiksi? Aika moni mies on kasvatettu kotona siihen, että naiselle tulee olla kohtelias treffeillä ja tämän tyyppiset asiat lienevät siellä kohteliaisuuksien kärkipäässä. Varmaan moni äiti/isä haluaisi kirjan pojalleen mitä modernille naiselle saa sanoa ensitapaamisella, koska deittailukulttuuri näyttää muuttuneen merkittävästi vaikkapa 20 vuoden takaisesta.

Se, että olettaa millainen toinen on ja puhuu hänelle sen kautta sulkee ovia aidolta yhteydeltä. Sen sijaan että yrittää laukoa kohteliaisuuksia joissa ei mitenkään osoiteta, että tiedostaa toisen olevan yksilö, voisi keskittyä enemmän laadukkaaseen vuorovaikutukseen. Jos keskustelusta paistaa läpi että toinen näkee sinussa vain potentiaalisen deittikumppanin (sen sijaan että toinen olisi kiinnostunut tutustumaan sinuun ihan itsellisenä ihmisenä) se on hyvin vaivaannuttavaa, jos itse et ole heti yhtä kiinnostunut tästä henkilöstä takaisin. Silloin mieluummin katkaisee keskustelun kertomalla ettei ole nyt etsimässä seuraa, vaikka tosiasiassa olisi avoin.

Eli kannattaa oikeasti kokeilla naisille puhumista niin kuin puhuisi miehille, jos tämä yhtään selventää.

Vierailija
78/95 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuhaat ja vongut vauva-palstalla, aivan varmasti olet joku piilo tasohullukin. Onko ihme ettei naisia kiinnosta lol. 

Vierailija
79/95 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mitä minä teen sinun työllistymismahdollisuuksilla, palkalla ja perinnöillä?"

Monelle ihmiselle on tosi tärkeä asia se, että kumppani on töissä ja pystyy elättämään itsensä. Eikö elämäkin ole mielekkäämpää kun molemmat ovat töissä ja voidaan jotain tehdä ja laittaa yhteisillä varoilla? Harva haluaa ihmisen joka oleskelee vain kotona. Kyllä moni tekee paljonkin sillä että kumppanilla on perusasiat kunnossa kuten työ.

Vierailija
80/95 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mitä minä teen sinun työllistymismahdollisuuksilla, palkalla ja perinnöillä?"

Monelle ihmiselle on tosi tärkeä asia se, että kumppani on töissä ja pystyy elättämään itsensä. Eikö elämäkin ole mielekkäämpää kun molemmat ovat töissä ja voidaan jotain tehdä ja laittaa yhteisillä varoilla? Harva haluaa ihmisen joka oleskelee vain kotona. Kyllä moni tekee paljonkin sillä että kumppanilla on perusasiat kunnossa kuten työ.

Se, että jokin asia on tärkeää, ei tarkoita että se tekisi ihmisestä kiinnostavan.

Kuinka moni nainen kiinnostuisi miehestä siksi, että tämä ilmoittaa olevansa virkamies? Tai siksi, ettei tämä kaljuunnu? Kyllä minäkin halusin miehen, jolla on samanlainen suhtautuminen työhön kuin itselläni, mutta en minä miehessäni kiinnostunut siitä että hän on yrittäjä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi viisi