Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Gallup: vastakohdat parisuhteessa

Vierailija
26.01.2021 |

Kertokaa millaisia olette ja kuinka parisuhde toimii.

Itse olen introvertti, pohdiskelija, herkkä, tunneälykäs, spontaani, rento elämänasenne jne.

Miesystäväni on ekstrovertti (joka myös kaipaa rauhallisia koti-iltoja), levoton, aika pinnallinen, suunnitelmallinen, perfektionisti.

Mies on kanssani niin onnellinen kun olen niin rauhallinen ja rento. Hän kuulemma rauhoittuu kanssani.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole vastakohtia.

Vierailija
2/5 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on sosiaalinen ja puhelias. Hän jaksaa jututtaa ihan ketä vaan. Jotkut myyjäiset miehen seurassa on minulle painajaista. Siinä missä minä kiertelen myyntipöydät läpi tutkaillen tarjontaa kevyesti, mies juttelee jokaisen myyjän kanssa ja minä pitkästyn vierellä. Paras sattui pari vuotta sitten, kun puhelinmyyjä kysyi mieheltä, että voitaisiinko lopettaa puhelu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla se on aina noin päin, että rauhallinen introvertti haluaa ekstroverttimiehen...

"vastakohdat täydentää" aina vain jos nainen on se "heikompi" "hyötyvä" osapuoli

Vierailija
4/5 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persu + vihervasemmistolainen.

Vierailija
5/5 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme ex-tapailukumppanin kanssa melkein samanlainen pari kuin ap ja miehensä, mutta meillä ei toiminut juuri erilaisuuden takia, riitelimme liikaa. No seksi oli hyvää, mutta mies oli liian tunnekylmä, itsekäs ja usein huonolla tuulella. En pystynyt luottamaan häneen ollenkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kaksi