Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt kyllä v...ttaa, kerron koko homman alkutekijöistään

Vierailija
26.01.2021 |

Minulla on muovia muutamassa hampaassa, migreenioksentelut olleet tuhoisia. Sitten on oikomishoidon jäljiltä retentiolanka. Siitä lähti liima yhdestä kohtaa ja etuhampaasta muovista ihan pienen pieni pala niin, että tuntui terävältä.

Minulla oli myös pieni lohkeama etuhampaan viereisessä hampaassa. Ei hampaani ole mitenkään kamalat, olen vain pikkutarkka ja aina korjauttamassa milloin minkäkin pikkuvian.

No kerroin mielestäni ihan selkeästi varausviestissä, että käyntini koski tuota etuhammasta ja retentiolangan liimaa. Mutta hammaslääkäri kysyi että niin että oliko se tämä viereinen hammas ja sitten tuo retentiojuttu ja etuhampaan pieni hionta. En tiedä mikä minuun meni, en yleensä jäädy kun on kyse minun rahoistani. Mutta nyt vain myönnyin kaikkeen mitä hammaslääkäri sanoi, vaikken olisi halunnut nyt korjauttaa sitä viereistä hammasta. SE HÄIRITSI kyllä, mutta en mennyt nyt sen takia vastaanotolle.

Enkä ymmärrä miksen kehdannut sanoa, että ei sille nyt tehdä mitään. Minusta tuntuu, että veloittivat muutenkin tyhjästä. Tuossa retentiolankakohdassa oli hammaslääkärin mukaan lohkeama. Ei todellakaan ollut! Siinä oli vain kuoppa, joskus hampaat ovat sen mallisia ja minun hampaissani on noita kuoppia aina ollut.

En ole yhtään tyytyväinen käyntiin ja jotenkin jäi huono fiilis siitä hammaslääkäristä. Oli ihan ystävällinen kyllä, mutta jotenkin jäi nyt kusetettu olo. Aion ottaa yhteyttä sinne ja sanoa tuosta kuoppajutusta.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä seitsemän