Vähän aiheen vierestä mutta minkä kokoisia itse olette?
Lueskelin tässä tuota " mitä päällä ketjua" ja juolahti päähän että minkä kokoisia itse olette (siis linjalla laiha/keskivartaloinen jne.)?Pakko ei ole vastata ja ihan leikkimielellä kyselen eli mitään strategisia mittoja ei tarvitse antaa.On vain jotenkin hassua kun on tavallaan jokin mielikuva nimimerkistä (kun luen palstaa aktiivisesti) ja oikeasti se voikin olla aivan väärä.
Itse olen hoikka, ennen tätä pikkukakkosta hyvin hoikka, melko vaalea ja keskimittainen.
Kommentit (7)
Ainakin vaatekaupassa juuri minun kokoni on aina loppu... Eli 170cm, vaatekoot 36-38/S-M ja kenkä 38-39.
Hiukset ovat tummanruskeat ja silmät tummansiniset :-)
Mä voisin kuvitella et olen ihan keskiverto kaikessa.
Minä olen lyhyt, vain 160cm. Ennen lapsia sain aina kuulla olevani lintunen, kun olin niin pieni ja silloin tosi laiha.
Nyt olen normaalipainoinen. Minäkin olen tumma, iholtani keskiverto suomalaista tummempi ja hiuksetkin on tummanruskeat.
mutta enhän voi, enkä halua, olla poika-nukke, siksi tyttönukke =))
Olen keskimittainen ja varmaan muutenkin aika keskikokoinen, tumma.
Joskus aikoja sitten ystäväni väittivät mun muistuttavan Karita Tuomolaa, mutta eiköhän ne ajat ole jo takanapäin. ;))
...painoindeksi aaivstuksen yli 20. Ennen lapsia olin alipainoinen, nyt olen sopiva :-) Vaaleaihoinen, hiukset on tällä hetkellä tummat vaaleilla raidoilla.
Pitkähkö 174cm, normaalipainoinen. Ennen kupusta olin hoikka (hän siis vielä vauvaisässä). Vaalean ruskeat hiukset, vaaleilla raidoilla :)