Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälaisissa töissä on teidän mielestä ollut kivaa? Entä kauheaa?

Vierailija
26.01.2021 |

Luettelen omani.
- varastotyö: kivaa, paljon tekemistä ja työkavereita
- siivous sairaalassa: kammottavan tylsää ja ikävää
- kaupassa työskentely: kassalla ihan jees, hyllytys aivan sietämättömän tylsää
- liikkeessä työskentely: aika mukavaa, rauhallista ja asiakaspalvelu kivaa

Onkohan muita töitä ollut, nyt en muista enempää tällä hetkellä...

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskin firma koskaan - Valtori, se valtion it-viritys joka lypsää veronmaksajia urakalla. Eikä silti osaa sitä mitä sen pitäisi tehdä.

Vierailija
2/10 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheinta lähihoitajana kotihoidossa. Mukavinta ja stressitöntä postinjakajana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaat muistot ensimmäisistä työpaikoista (mm. ensimmäinen kesätyöpaikka)

Tämän jälkeen vastuun, palkan ja alaisten määrän lisäännyttyä, kaikki työt ovat

muuttuneet pelkästään elämää rajoittaviksi ja stressiä, ahdistusta ja mielipahaa tuottaviksi

vastenmielisiksi selvitymistaisteluiksi.

Olenkin tehnyt päätöksen siirtyä sivuun lopullisesti.

Taistelkoot muut nyt vuorostaan.

Vierailija
4/10 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivousfirmassa missä ei pysty/kerkeä syömään. Kauhea nälkä loppupäivästä. Pakko vain juosta seuraavaan paikkaan.

Vierailija
5/10 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjastonhoitajana oli seesteistä ja mukavaa.

Päiväkodissa työskentely taas täysin vastakohta, en menisi enää takaisin.

Nykyinen työni kaupassa on ihan jees.

Vierailija
6/10 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupassa työskentely oli kamalaa, piti pää kolmantena jalkana saada vaikka mitä tehdyksi, epämiellyttävät asiakkaat, työntekijöiden kilpaileminen kuka hyllyttää nopeimmin ja huonoiten menestynyt sai kaikkienkuullen nuhteet ja selvittää miksi oli liian hidas hoitamaan osuuttaan aka minä :D En sopinut siihen hommaan.

Siivojana olen ollut kahdessa eri yrityksessä. Ensimmäinen oli todella kiva kesätyöpaikka, sain tehdä myös itsenäisesti, oli aikaa siivota ja syödä tauolla. Toinen oli ketjuyritys, kauheaa työntekijöiden hypyyttämistä, siinä ajassa ei ehtinyt siivota eikä syödä kuin autossa äkkiä, asiakkaat valittivat, muutaman vuoden päästä yritys lopetti toimintansa. Olin siellä vain kuukauden.

Kivoin työ oli seurakunnalla IT hommissa :) tykkäsin todella paljon, oma työskentely huone, työkaverit todella mukavia, rentoja ja tykkäsivät viattomasti välillä hassutella koska oli paljon tylsiä päiviä. Liukuva työaika! Yleensä inhoan herätä aamuisin aikaisin mutta koska oli liukuva työaika motivoiduin itse siitä että jos nyt herään aikaisemmin niin pääsen sitten aikaisemmin kotiinkin, joten sopi minulle. 

Vierailija
7/10 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amk oli hirveä, ilmapiiriltään lähinnä. Oppilaista ei valittamista, opettajistakin suurin osa ok, mutta hallinnon väki ylimielisiä kpäitä. 

Tavalliset pienet insinööritoimistot on olleet mukavia. 

Vierailija
8/10 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

7 lisää, että enpä ole tehnyt juuri muuta kuin it-alan, toimistotehtäviä ja suunnittelutöitä insinööritoimistossa, paikkoina koulut, valtion virastot ja insinööritoimistot. Valtion virastot olivat aika neutraaleja, eli voisi mennä uudestaankin, jos sellainen tilaisuus tulee ja muuta ei ole. 

Vierailija
9/10 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Torimyyjänä: ei kivaa. Pitkäveteistä ja epävakaat tulot.

Kioskimyyjänä: kivaa ja ei kivaa. Pääasiassa ihan takamuksesta. Pidin vastuusta ja yksintyöskentelystä. En pitänyt kiireestä ja huonoista työoloista.

Sairaalassa tutkinnolla: kivaa. Pidän omasta alastani. Työ on monipuolista ja hyödyllistä. Voin konkreettisesti auttaa ihmisiä. Kiirettä ei ole liikaa, mutta yleensä riittää tekemistä koko päivälle. Voin olla oma itseni, toisin kuin asiakaspalvelutyössä. Toki potilastyössä täytyy olla ystävällinen, mutta se on erilaista kuin myyjänä mielistely ja lisämyynnin tuputtaminen.

Vierailija
10/10 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki asiakaspalvelutyö on ollut kauheinta. Ihmiset osaa olla todella tylyjä ja veemäisiä. En kestä sitä "asiakas on aina oikeassa" meininkiä.

Valtion virastossa parasta, siellä olen edelleen. Nyt itse siinä asiakkaan roolissa, suht korkeassa asemassa kivalla liksalla ja tulen aina muistamaan, että sitä toista puolta tulee kunnioittaa ja olla mukava ja asiallinen niissä ikävissäkin tilanteissa - töitä ne vaan on :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kaksi