Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsuuden vaikutus aikuisuuden seksualisuuteen?

Vierailija
26.01.2021 |

Oletteko muut huomanneet, että lapsuudessa tapahtuneet asiat, niin hyvät kuin pahat, olisivat vaikuttaneet aikuisiän seksualisuuteen?
Olen itse reilu kolmekymppinen mies ja havainnut, että esimerkiksi tietyt lääkäriaiheiset fantasiani ja fetissini ovat todennäköisesti ilmentymiä siitä, mitä terveydenhuollossa on minulle lapsena tapahtunut. Samoin esimerkiksi kuritukseen liittyvillä fantasioilla olen havainnut olevan samanlaisia yhtymäkohtia.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän kyllä mistä puhut, luulen että minulla on samanlaisia fetissejä. Itseasiassa olen tästä aika katkera. Sukupuolialueelle kohdistettu hoito lapsena, jonka koin jo silloin seksuaalisena väkivaltana teki minusta friikin, joka ei ihan täysin syty normaalista seksistä. Sama juttu kurittamisen kanssa. Luulen itseasiassa, että isäni sai siitä jotain kummallista tyydytystä, sillä väkivallan pelon lisäksi olen aina tuntenut hänen läheisyytensä seksuaalisesti uhkaavaksi. En ihmettele yhtään vaikka jossain vaiheessa elämääni tulen muistamaan joitakin ikäviä asioita, joita en vaan tällä hetkellä vielä pysty käsittelemään.

Vierailija
2/3 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä jäin n 14 vuotiaana "kiinni" sängystä poikakaverini kanssa. (mikä sana jäin kiinni...se jo osoittaa asian laadun).

Isä löi minua niin että pyörryin.

Ihme että pystyn nauttimaan seksistä todella paljon, se kyllä vaati itseltäni huikeasti, eikä käynyt hetkessä. Myös se, että ensimmäinen pitkä suhde mieheen oli kamala; petti ja oli henkisesti hullu,  mustasukkainen; mm. sanoi illalla lähtiessään, että mene sohavalle nukkumaan tuon toisen naisen kun tulen..

Jätin se paskan onneksi, ja nytihanan mieheni kanssa vuosikymmenet; tosin tässäkin liitossa koin sen toisen naisen.

En sitten itsekkään ollut senjälkeen enkeli, mutta ehkäpä oli tarpeen "kuitata".

Nyt teen seksissä mitä haluan, ja haluankin paljon, ja myös saan. Mieheni tekee minulle ihan kaiken minkä tahdon.

Oppi: elämä opettaa hiljaa kulkemaan, joskus katkerankin kalkin kautta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yksi