Lääkäri suositteli minulle testotason ylläpitämiseksi säännöllisiä yhdyntöjä, mutta mistä nainen?
Lääkäri kertoi, että miehen testosteroniarvoja laskee myös vehkeen käyttämättömyys, joten osana testohoitoa hän suositteli säännöllistä seksielämää. Tosin naista minulla ei nyt ole ja Suomessa on muutenkin todella nihkeäksi käynyt naisen saaminen edes baarista, niin mitä tässä voi tehdä? Tähän päälle vielä korona-rajoitteet ovat tehneet Suomesta todella harmaan ja aistin täällä jopa hieman kommunistisen ilmapiirin. Onko tässä otettava luuri käteen ja alettava investoimaan päiväkahviseuran hankintaan. Muita vinkkejä?
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
Mulle on myös gyne joskus suositellut, kun tuli puheeksi että en ole seksuaalisesti aktiivinen ollut yli 10 vuoteen. Kuulemma varsinkin vaihdevuosiin tullessa paikat voi paremmin jos on yhdyntöjä säännöllisesti. Mutta enpä minä läskipallo mistään miestä saa joten kaalimato ja kumppanit vaan töihin.
Siinä sen nyt näkee, kun ihmiset ei kohtaa. Eikä se ole välttämättä omasta yrityksestä kiinni. Tai silleen, pitäis vähän enemmän luottaa omaan viehätysvoimaan ja uskoa että joku voi tykätäkin.
Testotasojesi ylläpitämiseen riittää se, että vedät käteen kerran viikossa. Päinvastoin, rakasteleminen tai tumputtaminen yli kerran viikossa laskee niitä.
Kyllä sulle nainen löytyy, eikä tarvi maksaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä voit vetää ihan käteenkin.
Ei ole sama asia tai jos olet sitä mieltä, että on niin sitten et osaa nussia.
Ei se sama asia olekaan, mutta lääkäri kertoi vain sen mikä sua auttaa fysiologian kannalta = laukea usein. Ei lääkäri sitä sanonut, että sen täytyy olla nainen, johon laukeat.
Kyllä se yhdyntä terveen heteromiehen kohdalla tarkoittaa juurikin naista. Käteen veto ei ole yhdyntä ja tuskin se lekuri eläimiin sekaantumista suosittelee.
Vierailija kirjoitti:
Pumpattavat barbarat, tekopimsukat ovat kehittyneet paljon, joten ei kun tilaamaan verkosta jos mammat pihtaan
Pakko pihdata, jos ei halua miesten haukuttavaksi. Miehet ei tykkää iloisista antajista, siitä alkaa törkeä nimittely vaikka nainen vain haluaa levittää mielihyvää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se sama asia olekaan, mutta lääkäri kertoi vain sen mikä sua auttaa fysiologian kannalta = laukea usein. Ei lääkäri sitä sanonut, että sen täytyy olla nainen, johon laukeat.
Kyllä se yhdyntä terveen heteromiehen kohdalla tarkoittaa juurikin naista. Käteen veto ei ole yhdyntä ja tuskin se lekuri eläimiin sekaantumista suosittelee.
Mies voikin tuossa vaiheessa miettiä, miten usein hän on huåritellut naisia. Kannattiko?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, kerropa, miten se eroaa hormonitoiminnan kannalta.
Otapa itse selvää. Eroaahan se paljonkin.
Mikset osaa selittää asiaa, vaikka olet ottanut selvää ja eroaa paljonkin?
Osaan mutta on muutakin tekemistä kuin typeryksiä opettaa. Mene kouluun, siellä opetetaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei olekaan sama asia, mutta lääkärihän suositti säännöllistä seksielämää. Yhdyntä naisen kanssa on vain yksi mahdollinen tapa toteuttaa seksielämää.
Eikä suositellut, lue aloitus uudestaan.
Sperma ja eturauhanen eivät kyllä tiedä tulivatko miehen omaan käteen vaiko naisen sisälle, maksullisen tai oman tai vaikka flesuun.
Tasapainoinen ruokavalio, tupakoimattomuus, kohtuullinen alkoholinkäyttö, normaali BMI, voimatreeni ja 1-2 siemensyöksyä/vko (ihan sama onko tumputettu vai nussittu). Tolla kombinaatiolla testot pysyy yllä.
Vierailija kirjoitti:
LAIHDUTA! Laihdutus nostaa testosterinotasoa, ja nainenkin löytyy helpommin.
Joo mutta laihduttamisen aikana testotasot todennäköisesti laskevat. Sitäpaitsi kolesteroli on testosteroiinin esiaste. Eli aikamoista taitelua on tasojen ylläpito.
No omalle miehelleni, ei taatusti tule noita vaivoja! Ikää on, mutta tyhjennys päivittäin. Ja mulla hymyt herkässä! t. vanha vaimo
...sperma on hyväksi myös naisen emättimelle...
Lääkäri kertoi, että miehen testosteroniarvoja laskee myös vehkeen käyttämättömyys, joten osana testohoitoa hän suositteli säännöllistä seksielämää. Tosin naista minulla ei nyt ole...
Mikähän testohoito tämä mahtaa olla? Jos injektoit testoa tai läträät testosteronirasvaa ihoon, niin testosteronia imeytyy verenkiertoon täysin sama määrä, teit tai olit tekemättä mitä tahansa temppuilua.
Ja testokorvaushoito taas lamaa LH-tuotannon, joten tuo ei tuosta heilahda vaikka harrastaisit seksiä 16 kertaa päivässä.
Vierailija kirjoitti:
Lääkäri kertoi, että miehen testosteroniarvoja laskee myös vehkeen käyttämättömyys, joten osana testohoitoa hän suositteli säännöllistä seksielämää. Tosin naista minulla ei nyt ole...
Mikähän testohoito tämä mahtaa olla? Jos injektoit testoa tai läträät testosteronirasvaa ihoon, niin testosteronia imeytyy verenkiertoon täysin sama määrä, teit tai olit tekemättä mitä tahansa temppuilua.
Ja testokorvaushoito taas lamaa LH-tuotannon, joten tuo ei tuosta heilahda vaikka harrastaisit seksiä 16 kertaa päivässä.
Nebido kokeilua (n. 3 kk välein)
Vierailija kirjoitti:
...sperma on hyväksi myös naisen emättimelle...
Oikeastaan ei. Epäedullinen pH.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nebido kokeilua (n. 3 kk välein)
Millähän mekanismilla lääkäri ajatteli että seksi nostaa testoja. Nebido kun lopettaa oman tuotantosi ja KORVAA sen.
Ei Nebidoruiskusta tule yhtään enempää vaikka harrastaisit seksiä kuinka paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, kerropa, miten se eroaa hormonitoiminnan kannalta.
Otapa itse selvää. Eroaahan se paljonkin.
Ei itseasiassa. Mies ei hyödy terveydellisesti seksistä mitenkään. Vain nainen hyötyy. Mies hyötyy runkkaamisesta, mutta nainen ei. Tähän on täysin selvä syy biologiassa. Lapsi tarvitsee terveen äidin. Miehen taas täytyy pysyä kunnossa kuivina kausina jotta voi siittää terveen lapsen sitten kun seksiä saa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän se sama asia ole kuin nussiminen, siitä tuskin on kysymys, mutta testosteronitasojen ylläpitämiseen toimii aivan yhtä lailla.
LAIHDUTA! Laihdutus nostaa testosterinotasoa, ja nainenkin löytyy helpommin.