Ei tää ei ole totta, sanokaa ettei ole :-((((
Äsken soi puhelin, tuntematon nro. Joku nainen soitti ja sanoi, että on raskaana miehelleni.
Hän kyllä tiesi kaikki jutut miehestäni ja minustakin, kaikki häämatkat ja kaikki. Eilen kun mies oli ollut " sählyä pelaamassa" hän oli ollut panemassa tätä naistaan...
Olen itsekin raskaana.
Tää on mahdotonta.
Mitä mä teen??????? Itken vain enkä pysty ajatella...
Kommentit (17)
Kuitenkin toivottelen sinulle jaksamisia täältäpäin.
Oma ex-mieheni teki samanlaisen tempun mun ollessa raskaana. Mutta sian tietää asiasta vasta eromme jälkeen jollin kerkesin synnyttämään meille jo toisenkin yhteisen lapsen. Tosin eromme syy oli pettäminen. Nyt tyttärellä on samanikäinen sisarpuoli. Ex-mies muutti muutama vuosi sitten tämän naisen luokse asumaan. Mies siis järjesti kaksi naista samoihin aikoihin raskaaksi. Oli aika kamalaa kuulla tuokin asia vasta monen vuoden jälkeen, mutta parempi että selvisi sekin.
Yks päivä sitten soitti mulle, että mun miehelläni on suhde toiseen naiseen ja väitti että mieheni on myös raskaana toiselle :/
Selvitin mieheni kanssa asian ja kaikki oli valhetta.
Tämä nainen oli vaan mustasukkainen koska hänellä ei ollut enää ketään. Miehensä jätti hänet pari päivää tätä tapahtumaa ennen ja lapset otettiin huostaan. Nyt tällä naisella on lähestymiskielto niin lapsiinsa kuin ex-mieheensä. Sai hullun paperit..
Sitä vaan, että kannattaako tota uskoa? Mustasukkaisuutta?
Niin ja tämä nainen tunnusti minulle jälkeenpäin , että valehteli :/
Kertoi kuulemma itse kun miehessä ei ole miestä kertoa kuitenkaan. Ja on varmaan ihan oikeassa.
Tämä toinen nainen oli kyllä ihan ymmärtäväinen ja kiltti, ei yhtään ilkeä. Ei siis soittanut leveilläkseen.
Miehen pitäisi tulla kohta himaan.
ap
miehet pitäisi palkita valtion rahoista..... pitävät keskivertoa enemmän huolta Suomen väkiluvusta.. hienoa
Muista, että sinulla on maailman kallein aarre sisälläsi. Sinä et tuollaista miestä tarvi mihinkään. Vaikka se vaikeaa onkin, yritä kaikkesi ettet turhaa stressaantuisi. Mieti mitä hyvää sinulle on jo tapahtunut kun kohta on oma pieni sylissä.
*HALAUS*
Vierailija:
Kertoi kuulemma itse kun miehessä ei ole miestä kertoa kuitenkaan. Ja on varmaan ihan oikeassa.Tämä toinen nainen oli kyllä ihan ymmärtäväinen ja kiltti, ei yhtään ilkeä. Ei siis soittanut leveilläkseen.
Miehen pitäisi tulla kohta himaan.
ap
Kaikesta huolimatta, en tekisi MITÄÄN johtopäätöksiä ennenkuin olisin jutellut mieheni kanssa. Voi olla ihan kiusantekoa tai siinäkin tapauksessa, että miehelläsi ollut jotain vispilänkauppaa niin nainen keksii koko raskauden saadakseen sinut jättämään miehen ja hän itse nappaa ukon itselleen tms
" 10, olisin kyl epäilly heti valheeks jos mulle olis sanottu että mieheni on raskaana jollekkin toiselle;)"
kestänyt niin vastuutonta miestä. Tsemppiä ap, selviät kyllä tästä vaikka nyt tuntuukin vaikealta.
Menköön vaivaamaan jotakin toista. Miehesi on steriili ja olette hankkineet oman lapsenne lahjasiittiöillä ja koeputkihedelmöityksellä. Katso jatkaako juttuaan.
Ensinnäkin, jos minulle joku muija olisi tuollaisia soitellut, olisin saman tien soittanut miehelleni, tai jos se nyt sattuisi olemaan niitä harvoja joilla ei ole kännykkää, olisin mennyt työpaikalle.
Toiseksi jos tuo asia on totta niin muija on soittanut miehelle joka ei enään uskalla tulla kotiin.
Jos olisin oikein cool, niin en soittelisi perään enkä enään päästäisi kotiin.
No joo, onkohan se yksi ja sama provoilija joka aina aloittaa näitä pettämisjuttuja. Se on välillä rasittavaa kun oikeastikin niitä tapahtuu mutta tuskin kellään petetyllä on voimia tulla heti tänne kirjoittamaan.
Ap:n pitäisi ilmoittaa miehelle heti, kun se tulee kotiin, että hei sun rakastajattares soitti tänne ja käski sun tulla heti sairaalaan, kun se raskaus on nyt mennyt kesken. Sitten vaan tarkkailemaan miehen ilmeitä.
Vai pelkäättekö että voisi osua omalle kohdalle, siksi kiellätte koko asian?
Olipa taas perjantain provo tässä.