Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Avovaimoni on ikävä, ja tajusin juuri äsken, että 2 vkon päästä alkavalla kurssilla opettajana on nainen johon olen aina ollut vähän ihastunut

Vierailija
26.01.2021 |

Millaista toimintasuunnitelmaa suosittelette?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Opettajalla on todennäköisesti jonkinlainen ammattietiikka, joka estää opiskelijan tapailun.

T. Aikuisope, joka aina välillä saa treffipyyntöjä, toisinaan ihan houkutteleviakin

Vaikka tiedän toki minäkin tapauksia, joissa opettaja ja opiskelija aloittavat suhteen. Näissä kyllä ihan järjestään opettaja on ollut miespuolinen (ja yleensä ollut "suhteessa" useammankin naisopiskelijan kanssa). Naisopettajilla ehkä on jotenkin parempi moraalin taju...

Olen entinen ope(nainen), eikä olisi ikinä tullut mieleenkään aloittaa mitään opiskelijoiden kanssa, hyi. Opetin siis nuoria, mutta myös aikuisia, ja oli joskus tilanteita, joissa kun joku miesopiskelija (aikuinen) tuli baarissa iskemään, piti vaan diplomaattisesti väistää. En usko, että tämäkään naisipe on tuosta miehestä kiinnostunut, toi mies vaan luulee.

Tämä nainen ei olekaan ammatiltaan opettaja, vaan tekee sitä vain sivutyönä, näin käsittäisin. Ehkä hän ei jaa käsityksiäsi asioista eikä pidä opiskelijoita jotenkin eri ryhmänä kuin itseään.

Vierailija
22/27 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot vaan luuseri. Varmaan tää ope arvostaa miestä, joka on suhteessa vaan, kun ei osaa yksinkään olla. Entäs jos avokkisi saa tietää säädöstä, niin mitäs sitten? Uskallatko sanoa suoraan, että tää toinen nyt vaan kiinnostaa enemmän? Et uskalla! Valehtelet kuitenkin. Olisit mies, mutta et osaa, etkä pysty. Naisen vaihto ei asiaa muuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsisit töitä ja elättäisit itsesi, et tarvis ikävää avokkia ylläpitäjäksi.

Vierailija
24/27 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Opettajalla on todennäköisesti jonkinlainen ammattietiikka, joka estää opiskelijan tapailun.

T. Aikuisope, joka aina välillä saa treffipyyntöjä, toisinaan ihan houkutteleviakin

Vaikka tiedän toki minäkin tapauksia, joissa opettaja ja opiskelija aloittavat suhteen. Näissä kyllä ihan järjestään opettaja on ollut miespuolinen (ja yleensä ollut "suhteessa" useammankin naisopiskelijan kanssa). Naisopettajilla ehkä on jotenkin parempi moraalin taju...

Olen entinen ope(nainen), eikä olisi ikinä tullut mieleenkään aloittaa mitään opiskelijoiden kanssa, hyi. Opetin siis nuoria, mutta myös aikuisia, ja oli joskus tilanteita, joissa kun joku miesopiskelija (aikuinen) tuli baarissa iskemään, piti vaan diplomaattisesti väistää. En usko, että tämäkään naisipe on tuosta miehestä kiinnostunut, toi mies vaan luulee.

Tämä nainen ei olekaan ammatiltaan opettaja, vaan tekee sitä vain sivutyönä, näin käsittäisin. Ehkä hän ei jaa käsityksiäsi asioista eikä pidä opiskelijoita jotenkin eri ryhmänä kuin itseään.

Tämä on niin tyypillistä miehille, että ne luulee että nainen on niinnostunut "dilleen", jos se hymyilee , juttelee ja on ystävämlinen. Hohoijakka. Kaupan kassa hymyili, ja sanoi kiitos- se haluaa panna kanssani, kurssin opettaja oli kiva ja katsoi minuun- se haluaa suhteeseen kanssani.....ihan oikeasti, älä nolaa itseäsi ja sitä opettajaa. Olen tehnyt opettajan töitä ja asiakaspalvelutöitä- me naiset näissä ammateissa törmätään tähän asiaan valitettavan usein, että opiskelijat tai asiakkaat luulee vaikka mitä....noloa lähinnä. Älä nolaa itsfäsi äläkä sitä opettajaa.

Vierailija
25/27 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten itseään voi pitää ryhmänä?

Vierailija
26/27 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä olet edelleen avokuisti kanssa, jos sekefta mielestäsi on veemäinen? Etkö uskalla erota? Miksi, meneekö talous kuralle, vai pelkäätkö sitä, että menetät sukkienpesijän ja väkipanon?

Vierailija
27/27 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla minun mies😏. On menossa kurssille ja niin tuntuu olevan pää pilvissä. Ja vähän jotain olen epäillyt jo aiemmin. Ehkä onkin jo aika lopettaa tää juttu, aikansa kutakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kaksi