Mikä on elämän tarkoitus
Kommentit (31)
Pysyä nuorena ja haluttavana miehille.
Eli mun elämä meni jo
N35
Elämällä ei ole mitään ulkoa määrättyä tarkoitusta, kaikki on sattuman kauppaa. Naurettava homma sinänsä koko eläminen, kun täytyy kuitenkin miettiä tyyliin että mitäs vattua tämä nyt on :D joten itse olen ajatellut että lähimpänä sitä ”elämän tarkoitusta” on pyrkiä tyytyväisyyteen (onnellisuus olisi liikaa odotettu) ja pitää vaan hauskaa muita satuttamatta. Olemme lajina myös kehittyneet liian pitkälle muihin eläimiin verrattuna, että kykenemme edes vaivaamaan päätämme tällaisilla (turhilla) pohdinnoilla, sillä fakta on että täällä sitä vaan killutaan, kunnes yhtenä päivänä ei vaan enää killuta :D End of story.
Eläminen. Sen tarkemmin en tiedä. Jostain syystä Jumaluus haluaa kokea tämän kaiken mitä fyysinen maailma tarjoaa. Ehkä ei ole mitään tarkoitusta, jospa Kaikkeus on vain ikuinen tanssi..
Vierailija kirjoitti:
Eipä elämällä ole tarkoitusta ollenkaan.
Kunha täällä kirjoitellaan aivan skeidaa ja leikitään fiksua.
Kohta on taas paskat vaipoissa ja sitten kärrätään jo uuniin.
Syntyä, kasvaa, kukoistaa, kuihtua, kuolla ja tuhkattavaksi. Siinä lyhykäisyydessään
Onneksi on parempaa tietoa.Kirjasta.
Kehittyminen kohti hyvyyttä, rakkaudellisuutta elämää kohtaan. (Ks. Gina Cerminara: Monta asuinsijaa + Bergius: Medaljonki, + muita teoksia). Karma on maksettava elämä elämältä. Välillä käymme astraalitasolla, jossa myös itse aina suunnittelemme seuraavan reinkarnaatiomme maan päällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yyksi kirja vastaa miksi olemme täällä ja mitä varten ja mitä sitten.
Aku Ankan taskari vai Marxin pääoma?
Maailman levinnein kirja.
Aku Ankan taskari vai Marxin pääoma?