Mieheni haukkuu meidän vauvaa=(
kusipääksi, paskiaiseksi jne.!!!=(=( mut väittää silti, et rakastaa sitä. Niin varmaan.. Vauvalla koliikki ja itkee paljon, miehellä menee hermo siihen ja sit alkaa huutaa vauvalle, et pidä turpas kii senkin mulkku jne. Miten mulla voi olla noin kauhee mies??!!!!
Kommentit (25)
mut mä syyllistyn samaan ja olen sentään äiti:( ja rakastan lastani kyllä enemmän kuin mitään, mutta se kiukkuaminen otta hermojen päälle liiaksi.
ennemmin kun alkaa huutaan vauvalle
niin huuto on tarpeeksi paha!!!
On kamalaa jos isi hermostuu ja alkaa sittenhakkua ja huutaa taaperolle, saati vauvalle tai pikkulapselle!
Itse en missään nimessä tuollasita hyväksyisi!
Voi olla suurta vahinkoa lapselle joutua tuollaisen isä kanssa elämään, jolle ei saa tunteitaan näyttää tai tulee huudot ja haukut!
olisi kiva kuulla, oletko jutellut asiasta miehesi kanssa.
Koita keskustella miehesi kanssa siitä, mitä vauvan päässä liikkuu, eli mistä on kyse kun vauva huutaa, mitä pieni mieli ymmärtää ja mitä vauva nyt tarvitsee teiltä. Pahimmillaan miehesi käytös voi johtaa siihen, ettei hän jatkossakaan koliikin loputtua osaa muodostaa normaalia suhdetta lapseenne, jos hän pitää koliikkihuutoa vauvan kiukutteluna tai ilkeytenä. Ei varmaankaan tietoisesti näin ajattele, mutta alitajuisesti ehkä?