Miksi naisia kiinnostaa miehen nenä
Moni nainen kehunut nenääni. Jotain miehiltä salattavaa tietoa?
Kommentit (16)
Tunnustan, mua kiinnostaa. Ihan esteettisessä mielessä, en liitä siihen mitään uskomuksia.
Nenä määrittää paljon kasvojen ulkonäköä. Ihminen, jolla on keskikokoinen ja suora nenä, on keskimäärin muutenkin kasvoista hyvännäköinen, kun taas monien selkeästi "rumien" ihmisten suurin ongelmakohta on nenä.
Itse tosin olen aina pitänyt suurista ja persoonallisista nenistä.
Minäkin kiinnitän huomiota nenään. Lyhyt ja pysty, ei voi mitään, ei kiinnosta.
Nenäapinoilla isoin nenä saa naiset. Varmaan ihmisilläkin jotain samaa?
Nenän koosta ja muodosta voi ennustaa peniksen koon. Mulla ollut kaksi Riki Sorsan kokoisen nenän omistavaa miestä ja heillä molemmilla on ollut iso penis. Sitten on ollut pieninenäisiä ja olleet pieni peniksisiä.
Kaunis nenä periytyy ehkä lapsille. Siksi.
Nenän koko ja muoto korreloi suoraan peniksen koon kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Nenän koosta ja muodosta voi ennustaa peniksen koon. Mulla ollut kaksi Riki Sorsan kokoisen nenän omistavaa miestä ja heillä molemmilla on ollut iso penis. Sitten on ollut pieninenäisiä ja olleet pieni peniksisiä.
Noni, näin se sitten on, kerta.
Just pari päivää sitten katsottiin miehen kanssa elokuvaa. Sanoin miehelle yhdestä päähenkilöstä, että vaikka kyseessä on komea mies, niin ei nappaa yhtään, kun miehellä on pieni nenä. No, omalla miehelläkin on nenä oikein näyttävä.
Ihan siitä samasta syystä miksi ne tarkastaa sormien pituudet ja kengän koot.
Miehet on tietäneet tämän aina. Siksi ihmetyttää miksi naiset ihmettelee sitä kun saavat miehiltä kikkelikuvia. Miehet vaan haluaa säästää naisilta niiden epämääräisten nenien, sormien ja jalkojen tarkastusten vaivan ja lähettää suoraa eksaktia tietoa siitä mihin ne epätarkat uskomusperusteiset ratsaukset eivät anna oikeata vastausta.
Mies on kyllä viehättävämpi jos on suora ja sopusuhtainen nenä.
Mieluummin hiukan iso kuin liian pieni.
Siis se nenä, hupsista.
No, ehkä joku muukin. 😉
Vierailija kirjoitti:
No sen uskon että peniksessä on ollut kokoa, jos nenäkin kerta Riki Sorsan kokoinen.
Nenästä on paljon erilaisia uskomuksia.