Luetelkaa julkkiksia, jotka eivät ole lähes kenenkään mielestä ärsyttäviä. Tuli tuosta Marianne Heikkilästä mieleen
Hänet mainittiin viikonloppuna palstalla ja ihmiset vain kehuivat häntä. Muita?
Kommentit (258)
Eero Ritala, Ilkka Villi, Jussi Vatanen, Katariina Kaitue.
Kake Randelin. Ja itsekin tapasin hänet keikan yhteydessä kesällä, todella mukava mies.
Markku Aro
Sanna Pirkkalainen
Olli Haapakangas
Vierailija kirjoitti:
Susanna Haavisto
Sinikka Sokka
Pirkko Mannola
Et ole selkeästi tavannut Sinikka Sokkaa.
Teemu Nikki
Elina Knihtilä
Laura Birn
Anssi Mänttäri
Tommi Korpela
Mari Rantasila
Mä taas en pidä Marianne Heikkilästä. Musta oli väärin, että hän meni Alexander Stubbin vaalivalvojaisiin. Hänen tulisi ymmärtää, että hän edustaa Marttoja ja näin tulee kuva, että Martoissa ollaan kokoomuslaisia. Olin miettinyt Marttoihin liittymistä, mutta eipä enää kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Janne Kataja
Oliko tämä vitsi? Ärsyttää 99 prosenttia ihmisistä.
Miksi muka?????? Enpä ole kuullut että Jannea ketään inhoaisi. Minusta sulonen ja hiton hauska tyyppi.
Eikös Janne itsekin vitsaile sillä miten on ärsyttävä? :D
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän te kirjoitustaitoiset jaksatte. Selasin koko ketjun ja te jauhatte Marianne Heikkilästä koko ketjun verran. Eikö vaihtelu virkistäisi? Täällä ketjut tahtovat tarttumaan aloittajan johonkin ilmaisuun ja siitä ei sitten päästä irti. Osoittaa selvää älyllistä rajoittuneisuutta.
Tai sitten ap:lla on pakkomielle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katri helena
Jotkut ainakin oli kiukkuosia, kun yritti omia miljoona ruusua - kappaleen sokealta laulajalta. Onneksi ei onnistunut.
Ai niin tää. Oli kyllä halpamainen temppu.
Mauri "Peltsi" Peltokangas
Teemu "Teme" Keskisarja
Lepposii äijii!
Vierailija kirjoitti:
Mä taas en pidä Marianne Heikkilästä. Musta oli väärin, että hän meni Alexander Stubbin vaalivalvojaisiin. Hänen tulisi ymmärtää, että hän edustaa Marttoja ja näin tulee kuva, että Martoissa ollaan kokoomuslaisia. Olin miettinyt Marttoihin liittymistä, mutta eipä enää kiinnosta.
No tää oli kyllä outo veto, juuri kun Martta-järjestö oli saanut karistettua porvarisrouvaimagoaan pois.
J. Karjalainen
Laura Närhi
Ritva Oksanen
Pirkka-Pekka Petelius
Marko Anttila
Katri Ylander
Esko Kovero
Elisabeth Rehn
Pauli Hanhiniemi
Mikki Kauste
Julkkispappi Marianne Heikkilän on nähty liikkuvan useaan otteeseen pidemmän ajan kuluessa kollegansa Harri Palmun kanssa.
Rouva Palmu hakee Helsingin käräjäoikeudessa avioeroa miehestään 30 avioliittovuoden jälkeen. Hän jätti avioerohakemuksen yksin 20. helmikuuta. Eron harkinta-aika umpeutuu elokuussa.
Rouva Palmu on eroasioista hyvin vaitonainen. Hän kuitenkin myönsi, että avioeron syy on Harri Palmun läheinen suhde Marianne Heikkilään.