Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko työ sinulle välttämätön paha? Kuinka väsynyt olet töistä tullessasi?

Vierailija
25.01.2021 |

Muutamia kysymyksiä:

1.Kun herätyskello soi aamulla töihin, ajatteletko, että mä inhoan töitä, työ on mukavaa, vai ajatteletko juuri mitään ja vaan menet töihin rutiinin omaisesti?

2. Lomalta palatessasi: Jos olet ollut lomalla tai pidemmillä vapailla, mitä ajattelet työpaikastasi? Voi kun sinne ei tarvitsisi mennä? Onpa kivaa mennä pitkästä aikaa töihin? Onko mielesi neutraali ja ajattelet vain, että no aivan sama?

3. Millainen on fiiliksesi työpäivän jälkeen? Onko takki tyhjä? Oletko aivan kuitti? Alkaako se päivä vasta työpäivän jälkeen ja vielä riittää virtaa?

4. Miten koet palautuvasi töistä?

Haen tässä vähän perspektiiviä töihin itselleni ja ihan mielenkiinnossa haluan kuulla ajatuksianne työstä. Työpäivän jälkeen väsymys on todella lamaannuttavaa ja tunnen olevani melkein elävä vihannes ajoittain. 😃 Mutta en tiedä, jos tunne on ns. normaali tunne,
mitä jokaikinen suomalainen kokee jokapäiväisessä elämässä vai onko väsymykseni enemmän asenneongelmaa. 😃 Mitä on ns. normaali väsymys työpäivän jälkeen?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ups

Vierailija
2/2 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun kysymykset on vähän outoja. Varmaan riippuu ihmisen iästä, työn vaativuudesta ja haasteista. Olin jossain vaiheessa kietävä osastosihteeri sairaalassa ja eri osastoilla lähestulkoon jatkuvasti. Aamulla jo jännitti mennä töihin ja iltapäivästä kun pääsin kotiin niin olin aivan poikki. Jaksoin ruuan laittaa ja 8 jälkeen unille. Ja sama rumba seuraavana päivänä taas. Ei ollut mun juttu tuommoinen "kiertelevä" työ ja siksi varmaan niin väsyin. Olin tuolloin alle 50v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi seitsemän