Sisustusliike DAY kertoo HS:haastattelussa : 0 euron myyntipäiviä
Ei halua alkaa myydä netissä, kun asiakkaat haluaa palvelua.
Kyllä pitäisi ...jos ei asiakkaita niin tavarat verkkoon.
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Millä ihmeen rahalla toi pulju edes on pystyssä Helsingin keskustassa??
Business finland tuella?
Tuollakin kaikkea turhaa krääsää, ilmasto kiittää jos lopettaa.
Vierailija kirjoitti:
Aika on ajanut Dayn ohi, ihmettelen miten se vieläkin pysyy siinä kalliissa kulmassa kantakaupungin suunnilleen parhaalla alueella. Sen myymät tuotteet olivat trendikkäitä mun lukioaikoina eli vuosituhannen alussa. Kävin silloin paljon ostoksilla Dayssä, kun sisustin ekaa opiskelijakämppääni. Nyt en ostaisi sieltä mitään, eikä tuttavapiirin nuoriso edes tiedä mikä se on.
TÄMÄ. Day oli suosittu silloin kun itse olin teini, mutta eihän ne samat jutut enää ole muodissa. Jos haluaa pysyä ajankohtaisena, pitää uudistua trendien mukana- edes vähän.
Silloin ennen oli nämä muovikrääsät sun muut krumeluurit ja nyt on heiniä ja himmeleitä. Onhan se ekologisempaa, paitsi jos niitä muovitavaroita nyt oikeasti käyttää vuosikymmeniä ja lajittelee muovinkeräykseen sen jälkeen. Ja heinillä ja oljilla vuorattu kämppä on aikamoinen paloturvallisuusriski, varsinkin, kun kynttilälyhdyt ja kipot asetellaan taljojen sun muiden päälle ja viereen.
Ehkä yrittäjällä on nyt miettimisen paikka, mihin suuntaan liikettä lähtee viemään, vai lopettaako kokonaan?
Olin oikeastaan eniten yllättynyt, että koko Day on yhä olemassa. Viimeksi taisin käydä siellä 2007..
Käväisin tuolla DAYssa syksyllä monen kymmenen vuoden tauon jälkeen. Kyllä taitaa olla tosiaan niin, että kaupan pitäisi vähän uudistua. Siellä värikästä krääsää ja tilpehööriä tarjolla. Ja parkkipaikkojen puute on kyllä Helsingissä todellinen. Etenkään nyt talvi-aikaan en sinne autolla lähtisi. Ja metrolla ei moni halua korona-aikaan matkustaa.
Bulevardilla?