Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia Vauvan Osta & myy -palstasta?

04.08.2006 |

Minulla on Didymoksen pitkä (koko 7) liina ja ajttelin myydä sen. Onko teillä kokemuksia menisikö tuolla palstalla ja millaista hintaa kannattaisi pyytää?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
04.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyntikokemuksia mulla ei ole, mutta ostokokemuksia nyt 2 kpl viikon sisään, tuplarattaat ja matkasänky tuli ostettua. Molemmat melko edullisia. Hyviä kokemuksia siinä mielessä. (Eipä tainnu olla apua tästä vastauksesta...)

Vierailija
2/3 |
08.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvan osta&myy -palstallakin saattaa mennä, mutta kokeile BabyIdean kirpparia. Siellä on erikseen osasto, missä myydään juuri kantoliinoja.

Minun Kangani löysi sitä kautta uuden kodin. Osoite on www.babyidea.fi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
20.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

yritin 2004 ostaa sitä kautta pinnasängyn. Joka kerta (3-4) sama juttu. Sovin treffit ja ehdotin jopa heti tulevani käymään. Ei kellekkään käynyt pikemmin vaan vasta annettuna aikan. Ja jokainen heistä soitti tai lähetti viestin juuri ennen kuin piti lähteä katsomaan sänkyä että nyt se on mennyt ei kannata tulla. Arvatkaa v-tuttiko kun sanoin että ostan ihan varmasti ja olenko ainoa ostaja niin joo joo, sopii kyllä.

Muutaman muunkin tavaran kanssa oli vähän sitä sun tätä se myyminen. Yksikin sanoi että sitteristä saa tinkiä ja sitten kun tuli paikan päälle niin ei saanutkaan enää tinkiä.

Pinnasängyn sain kun laitoin ilmoituksen kaupan ilm. taululle. Mies kantoi kotiin saakka. Maksoin 20 e vaikka se sanoi että saa tinkiä. En viitsinyt.