Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katsoin Netflixin bridgertonin ja kaipaan sarja/leffa vinkkejä?

Vierailija
25.01.2021 |

Tykästynyt bridgertoniin ja samanlaisia sarja/leffa vinkkejä kaipaan.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla pyörii nyt netflixissä kolmatta kertaa sarja Merlin. Ei nyt ihan samaan kategoriaan mene, mutta historiaa, pukuja, juonittelua... Joku sanoisi että teinisarja, mutta mä tykkään ihan aikuisenakin siitä.

Vierailija
2/6 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin juuri viikonloppuna Netflixistä Le Bazar de la Charité -nimisen sarjan. Tapahtumat sijoittuvat 1800-luvun lopun Pariisiin ja ilmeisesti perustuvat ainakin löyhästi tositapahtumiin. Kertoo isosta tulipalosta Pariisissa ja sen jälkeisistä tapahtumista muutaman päähenkilön vinkkelistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla pyörii nyt netflixissä kolmatta kertaa sarja Merlin. Ei nyt ihan samaan kategoriaan mene, mutta historiaa, pukuja, juonittelua... Joku sanoisi että teinisarja, mutta mä tykkään ihan aikuisenakin siitä.

Onko tuo Merlin miltä vuodelta. Tuntuu että oon joskus katsonut sen, jos kertoo Merlin taikurista?

Ap

Vierailija
4/6 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tuo Merlin miltä vuodelta. Tuntuu että oon joskus katsonut sen, jos kertoo Merlin taikurista?

Ap

Muistaakseni 2012 tai sen huitteilla. Nuori velho pitää taikavoimiaan salassa ja yrittää pitää Arthuria hengissä🤭 Ja tätä katsoo jo ihan vaan Bradley Jamesin takia😉

Vierailija
5/6 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Muistaakseni 2012 tai sen huitteilla. Nuori velho pitää taikavoimiaan salassa ja yrittää pitää Arthuria hengissä🤭 Ja tätä katsoo jo ihan vaan Bradley Jamesin takia😉

Kuulostaa hyvältä. Laitan sen listalle katsottaviin. =)

Ap

Vierailija
6/6 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reign on nuoresta kuningatar Marysta kertova CW-teinisarja, siinä puvustus ym. on vielä vähemmän historiallisesti paikkansapitävää kuin Bridgertonissa. Vähän sellainen Pretty Little Liars mikä sijoittuu olevinaan 1500-luvulle Ranskaan, mutta kaikki puhuvat englantia, naiset ovat modernisti stailattuja ja  asut näyttää wishistä ostetuilta prom-mekoilta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kuusi