Olen 40+ ja juuri eronnut, löydänkö enää miestä?
Mies petti ja nyt olemme eronneet. Tekisi mieli nähdä ihmisiä ja tutustua, mutta tämä korona-aikakin asettaa omat haasteensa. Missään en juuri käy, muualla kuin ruokakaupassa. Teen etätöitä ja omat harrastukset ja sosiaaliset suhteet ovat tauolla. Odotan kovasti kevättä ja kesää ja elämää, mutta löytyykö tämän ikäiselle enää ketään?
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin että joku uusi pitäisi nyt löytää pettämään sinua? Varmasti onnistuu.
No joo, en ajatellut näin pitkälle. Haluaisin vain elää sosiaalista, mukavaa arkea, kun viime vuodet ovat olleet mitä ovat.
Musta tuntuu ( 22 vuotta naimisissa nyt olleena) hullulta, että juuri eronneena suurin huolenaiheeni olisi se, että löydänkä uutta miestä..mitä vit..a ! Eikö naiset oikeesti osaa elää yhtään itsekseen,nauttien vapaudesta ja elämästä ilman miestä ? Joskus ajatellut, etgtä jos eroaisin, niin mua ei todellakaan edes kiinnostaisi kukaan mies. Ja yhteen asumaan en varmasti muuttaisi !
Ihan kuin mies olisi se suurin onnentuoja elämässä ja ihan naurattaa : kun vauva palstaa lukee, niin melkein kaikki naiset vaan valittaa miehistään, harvemmin lukee positiivisia juttuja avo/aviomiehistä !
Eihän ap puhunut yhteenmuutosta. Mutta voihan sitä kaivata jotain piristystä, vähän romanttista säpinää, seksiä, läheisyyttäkin... Olen itse myös eronnut 40+ ja viihtyisin muuten oikein hyvin sinkkuna, enkä halua enää ikinä muuttaa yhteenkään, mutta seksin takia halusin löytää uuden suhteen. Ja siis ei tämä pelkkä seksisuhde ole, vaan myös henkinen yhteys ja tunteet ovat mukana, mutta seksi oli se syy, miksi motivoiduin etsimään uutta suhdetta. Ja yhden illan jutut eivät olisi minulle vaihtoehto, koska niissä ei seksi ole yhtä estotonta ja kokeilevaa kuin suhteessa oleva seksi, ja orgasmiakaan ei niissä usein saa, ja nämä sitten taas ovat minulle seksissä tärkeitä asioita.
No en kyllä seksin takia enää halua sitä kaikkea vääntöä kaikesta muusta.
Mitä vääntöä? Olet ollut vääränlaisten ihmisten kanssa, jos tulee vääntöä. Ei minulla ole yhdessäkään suhteessa ollut mitään vääntöä kaikenlaisista asioista. Tuskin minäkään seksin takia jaksaisin mitään hankalaa tai vaikeaa ihmistä, mutta olen kyllä saanut ihan fiksuja ihmisiä, joilla on hyvät vuorovaikutus- ja kommunikointitaidot. Keetoisitko tarkemmin mitä tarkoitat väännöllä?
Koko palsta on täynnä jaamausta erilaisista parisuhdeongelmista. Tämäkin ketju on juuri eronneen henkilön aloittama. Että on sitä vääntöä. En jaksa nyt tähä(kin) alkaa sitä avaamaan. Vai oliko tämä ensimmäinen ketju jonka tulit lukemaan av:lle? Sitten ymmärrän.
Vierailija kirjoitti:
Aina löytyy uusia miehiä entisten tilalle.
Jep, miehet on kuin junia, aina tulee seuraava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Auttaa jos tajusit jättää pennut tekemättä, jos et, unohda. (seksiä kyllä, mutta ei parisuhdetta)
Nelikymppisen pennut voi olla jo itsekkin saanut pentuja.
Niinpä, eli huono homma X 2
Niin meinaat että huono homma, kun saattaa sitten olla muutakin elämänsisältöä kuin se äijä? Juujuu.
Pariutumisen kannalta huonoa että on pentuja ja niilläkin pentuja. Ei kukaan halua sellaista naista kierrokseen.
Vierailija kirjoitti:
Voit löytää tai olla löytämättä. Itse erosin 8 vuotta sitten, ikää nyt 45, ja en ole löytänyt vakisuhdetta. En enää viitsi edes kyllä etsiä, alkuun muutaman vuoden koitin mutta miesten taso oli sellainen että huh heijaa. Päihdeongelmaisia, mt-ongelmaisia, ivailijoita (esim. erittäin ylipainoinen kaljamahaukko arvostelee ensideiteillä kriiittisesti vartaloni päin näköä), dickpick miehiä pelkän seksin perässä jne. Nyt olen totutellut elämään sooloseksin varassa, ja se alkaa sujua. Läheisyydenkaipuu ajoittain vaivaa mutta alkoholi auttaa siihen.
Tätä minä just tarkoitan. Moni ikäiseni on perheellinen ja sinkkuina on juuri nämä mainitsemasi henkilöt. Eli taso deittimarkkinoilla ei taida olla kummoinen. En pelkää yksinoloa, enkä ole etsimässä puolisoa heti. Olen ollut vuosia huonossa avioliitossa ilman läheisyyttä. Tämän vuoksi kaipaan tunnetta, että joku voisi välittää minustakin. Lapset ovat melkein täysi-ikäisiä jo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No joo, en ajatellut näin pitkälle. Haluaisin vain elää sosiaalista, mukavaa arkea, kun viime vuodet ovat olleet mitä ovat.
Musta tuntuu ( 22 vuotta naimisissa nyt olleena) hullulta, että juuri eronneena suurin huolenaiheeni olisi se, että löydänkä uutta miestä..mitä vit..a ! Eikö naiset oikeesti osaa elää yhtään itsekseen,nauttien vapaudesta ja elämästä ilman miestä ? Joskus ajatellut, etgtä jos eroaisin, niin mua ei todellakaan edes kiinnostaisi kukaan mies. Ja yhteen asumaan en varmasti muuttaisi !
Ihan kuin mies olisi se suurin onnentuoja elämässä ja ihan naurattaa : kun vauva palstaa lukee, niin melkein kaikki naiset vaan valittaa miehistään, harvemmin lukee positiivisia juttuja avo/aviomiehistä !
Eihän ap puhunut yhteenmuutosta. Mutta voihan sitä kaivata jotain piristystä, vähän romanttista säpinää, seksiä, läheisyyttäkin... Olen itse myös eronnut 40+ ja viihtyisin muuten oikein hyvin sinkkuna, enkä halua enää ikinä muuttaa yhteenkään, mutta seksin takia halusin löytää uuden suhteen. Ja siis ei tämä pelkkä seksisuhde ole, vaan myös henkinen yhteys ja tunteet ovat mukana, mutta seksi oli se syy, miksi motivoiduin etsimään uutta suhdetta. Ja yhden illan jutut eivät olisi minulle vaihtoehto, koska niissä ei seksi ole yhtä estotonta ja kokeilevaa kuin suhteessa oleva seksi, ja orgasmiakaan ei niissä usein saa, ja nämä sitten taas ovat minulle seksissä tärkeitä asioita.
No en kyllä seksin takia enää halua sitä kaikkea vääntöä kaikesta muusta.
Mitä vääntöä? Olet ollut vääränlaisten ihmisten kanssa, jos tulee vääntöä. Ei minulla ole yhdessäkään suhteessa ollut mitään vääntöä kaikenlaisista asioista. Tuskin minäkään seksin takia jaksaisin mitään hankalaa tai vaikeaa ihmistä, mutta olen kyllä saanut ihan fiksuja ihmisiä, joilla on hyvät vuorovaikutus- ja kommunikointitaidot. Keetoisitko tarkemmin mitä tarkoitat väännöllä?
Koko palsta on täynnä jaamausta erilaisista parisuhdeongelmista. Tämäkin ketju on juuri eronneen henkilön aloittama. Että on sitä vääntöä. En jaksa nyt tähä(kin) alkaa sitä avaamaan. Vai oliko tämä ensimmäinen ketju jonka tulit lukemaan av:lle? Sitten ymmärrän.
Ei tietenkään, mutta kuulostaa siltä kuin sinusta jokin tietty määrä vääntöä olisi suhteissa vakio ja itsestäänselvyys. Mutta kuten sanoin, ei minulla ole ollut niin. Edes niissä suhteissa, jotka päättyivät - eivät ne lähtökohtaisesti olleet täynnä parisuhdeongelmia. Ja ainakin itse alan seurustella vain henkilön kanssa, jonka kanssa asiat sujuvat - jos jo alkuun näyttää siltä, että tulee vääntöä, niin homma jää siihen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Auttaa jos tajusit jättää pennut tekemättä, jos et, unohda. (seksiä kyllä, mutta ei parisuhdetta)
Nelikymppisen pennut voi olla jo itsekkin saanut pentuja.
Uuseliitillä voi olla alle kolmekymppisiä mummoja.
Taas reppana nainen jonka onni on kiinni lähinnä parisuhteesta. Säälittävää jotenkin. T. Nelikymppinen mies
Ap, järki käteen. On täysin mahdollista löytää vielä 40+ ikäisenä ihminen, johon rakastuu. Omaa aktiivisuutta se kuitenkin vaatii ja korona aiheuttaa omat rajoituksensa.
On kyllä kumma, että täällä ei voi keskustella asiallisesti. Aina löytyy näitä haukkuja ja mollajia. Poistun paikalta/palstalta.
Eiköhän tämän koronakriisin lauettua markkinoille vapaudu pilvin pimein ihan ok miehiä. Hyvällä onnella jo ensi kesänä on kaikkien aikojen pariutumismarkkinat. Nyt vaan ap pistät itsesi parhaimpaan iskukuntoon talven ja kevään aikana ja sitten valitset kiinnostavimmat ehdokkaat koeajoon.
Niihin treffipalstoilla vuodesta toiseen roikkuviin katkeroihin ei kannata tyytyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja naiset on kuin matkustajia, mitä useempi samaan aikaan kyydissä, sen parempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä näitä on. Mulla on pari kaveria, jotka ei osaa yhtään olla yksin. Parisuhteen jälkeen ollaan kamalan onnettomia ja masentuneita vuosi pari, kunnes löytyy taas uusi ja elämä hymyilee. Mulla on erosta jo 4 vuotta, ehkä sitä voi kuvitella jotain parisuhteen kaltaista joskus 10v. päästä, kun lapsetkaan enää vie kaikkia mehuja. Toki mulla on nää lapset, mikä varmaan vaikuttaa. Kaverit lapsettomia. Mut onhan näitä lapsellisiakin, joilla kiire uuteen suhteeseen. Tosin eron jälkeen yllättäen se eka vuosi on pahin ja silloin tulee herkemmin mietittyä, että löytääkö enää koskaan ketään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat kuin busseja, kulkevat vielä tiheämmin kuin junat.
Vierailija kirjoitti:
On kyllä kumma, että täällä ei voi keskustella asiallisesti. Aina löytyy näitä haukkuja ja mollajia. Poistun paikalta/palstalta.
Johtuisiko tuo siitä, että miehille vittuillaan täällä naisten toimesta jatkuvasti... Olen huomannut, että miehet ovat omaksuneet naisten keskustelutavan täällä.
No et löydä. Ei olisi kannattanut erota.
Jotain räkäisiä juoppoja saat riesaksesi jos kuppilasta mukaasi otat.
Kunnon miehiä et saa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoo ihminen joka on parisuhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Ei hätää, ehdit hyvion löytää uuden rakkauden
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/karita-matkusti-gambiaan-lomalle-ja…
Mikä ihmeen pakkomielle sulla on näihin juttuihin? Vaimo lähtenyt afrikkalaisen mukana vai mikä on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voit löytää tai olla löytämättä. Itse erosin 8 vuotta sitten, ikää nyt 45, ja en ole löytänyt vakisuhdetta. En enää viitsi edes kyllä etsiä, alkuun muutaman vuoden koitin mutta miesten taso oli sellainen että huh heijaa. Päihdeongelmaisia, mt-ongelmaisia, ivailijoita (esim. erittäin ylipainoinen kaljamahaukko arvostelee ensideiteillä kriiittisesti vartaloni päin näköä), dickpick miehiä pelkän seksin perässä jne. Nyt olen totutellut elämään sooloseksin varassa, ja se alkaa sujua. Läheisyydenkaipuu ajoittain vaivaa mutta alkoholi auttaa siihen.
Tätä minä just tarkoitan. Moni ikäiseni on perheellinen ja sinkkuina on juuri nämä mainitsemasi henkilöt. Eli taso deittimarkkinoilla ei taida olla kummoinen. En pelkää yksinoloa, enkä ole etsimässä puolisoa heti. Olen ollut vuosia huonossa avioliitossa ilman läheisyyttä. Tämän vuoksi kaipaan tunnetta, että joku voisi välittää minustakin. Lapset ovat melkein täysi-ikäisiä jo.
Kaikki keski-ikäiset sinkkumiehet ovat kaljamahaisia mt-ivaloijoita.
Kaikki keski-ikäiset sinkkunaiset ovat Jumalan lahjoja maailmalle.
Kyllä taas...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Johtuisiko tuo siitä, että miehille vittuillaan täällä naisten toimesta jatkuvasti... Olen huomannut, että miehet ovat omaksuneet naisten keskustelutavan täällä.
Toimesta... Mikä ihmeen tarve on käyttää tuollaista ilmaisua? Miksi ei voi ilmaista asiaa suomeksi:
Johtuisiko tuo siitä, että naiset vittuilevat täällä miehille jatkuvasti.