Vituttaa tuo mies, ei kuulemma jaksa hakea työtä, maannut sohvalla nyt 5kk, lapset silti päiväkodissa ja minä painan töitä
Olen sen sata kertaa sanonut asiasta, viime viikolla oli joku työhaku systeemi ja jätti menemättä. Mitä neuvoja meille, olen miettinyt masennusta. Miehelle oli shokki yt neuvottelut ja joutui pihalle ekana.
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Rahahanat kiinni. Kylmä karenssi nostaa ylös.
kuvitteletko sinä, että yksikään nainen tässä maassa elättää miestä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ole hiljaa nainen. Mies on perheen pää.
Sincc
Mies miettii suursijoituksia sillä aikaa kun sinä hoidat vähäpätöisimmät tehtävät.
Ai niin kuin sinä, jonka suurin saavutus on saada chili itämään?
Voi kuules. Tulet wielä yllättymään !
Sincc
Paljonko suursijoituksesi ovat tuottaneet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sincc
Mies miettii suursijoituksia sillä aikaa kun sinä hoidat vähäpätöisimmät tehtävät.
Sincc
Ne ei ole mun elämäni ykkösasia.
Sincc
Av-mammalla mies ja lapsia 😀
Kaikenlaisia aloituksia se päiväkausien siiderin vetäminen aiheuttaakin 40kg ylipainon lisäksi. Mutta "aineenvaihduntahäiriöhän" sen läskin tietysti kerryttää eikä siideri!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sincc
Sincc
Game is rigged ..
Sincc
Mieshän on selkeästi saavuttanut budhhalaisen nirvanan ja vapautunut halujen maailmasta.
Miehesi on vapaa, ole onnellinen hänen puolestaan.
Pitipäs sattua!
Jo heti aamulla hän lähteekin töihin.
Laita vaan eväät + kahvi termospulloon valmiiksi.
nii saatana! mies saattaa sohvalla maatessa miettiä kovia bisneksiä.
ole sinä nainen hiljaa ja lopeta märmättäminen, vituttaa suomalaisen akat kun ei osaa muutakuin aina valittaa. märmämärmärmärmär
mies luultavasti tienaa enemmän sohvalla liiton rahoilla kuin ketjun naiset.
lisäksi työkkäri ei todellakaan ole järjestänyt mitään tapaamisia kohta vuoteen, joten paskaahan tämäkin aloitus taas oli
Nauti nyt työnteostasi, asetelma on ollut noin päin pitkään historiassa (ja mielellään miehet olisivat sen noin säilyttäneetkin) joten nyt sinun on vuorostasi annettava miehen olla kotona ja käydä itse töissä. Miesten työt muutenkin ulkoistetaan halvoille tuontiorjille tai sitten lähetetään tehtaat kaukomaille, niin tämä tulee lisääntymään vain, parempi lienee tottua.
missähän todellisuudessa työkkäri järjestää mitään tapaamisia sitten viime kevään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sincc
Sincc
Ne ei ole mun elämäni ykkösasia.
Sincc
Pari chiliä siis.
Vierailija kirjoitti:
mies luultavasti tienaa enemmän sohvalla liiton rahoilla kuin ketjun naiset.
lisäksi työkkäri ei todellakaan ole järjestänyt mitään tapaamisia kohta vuoteen, joten paskaahan tämäkin aloitus taas oli
Itse tosiaan tienasin kattoon syljeskellen saman kuin akka töissä, joten valittamisen aihetta ei pahemmin ollut.
Vierailija kirjoitti:
Nauti nyt työnteostasi, asetelma on ollut noin päin pitkään historiassa (ja mielellään miehet olisivat sen noin säilyttäneetkin) joten nyt sinun on vuorostasi annettava miehen olla kotona ja käydä itse töissä. Miesten työt muutenkin ulkoistetaan halvoille tuontiorjille tai sitten lähetetään tehtaat kaukomaille, niin tämä tulee lisääntymään vain, parempi lienee tottua.
Niin, onhan se mukava naisellekin välillä kun mies vie ja tuo lapset p-kodista, koti kiiltää puhtauttaan, pyykit on pesty ja viikattu kaappeihin ja lämmin maukas ruoka odottaa pöydässä kun nainen saapuu raskaan päivän jälkeen himaan. Aterian jälkeen mies hoitelee tiskit kun nainen oikaisee sohvalle rentoutumaan ja seuraamaan lempisarjaansa tai uutisia. Ahh, toivottavasti miehesi on kotona vielä monta kuukautta.
Eiku.....
Vierailija kirjoitti:
mistä helvetistä sä kuvittelet tämän koronasekoilun aikana löytyvän niitä töitä?
Jaa, just soitti vanha pomo ja ruinasi mua takas hommiin, oli siirtynyt kilpailijan leipiin ja soitteli luottoukkoja läpi.
Yks hyvä ystävä kysellyt kohta vuoden päivät, millon tuun heille hommii, ku ois kokoajan enemmän keikkaa ku äijiä.
Ja ex ex työpaikkaan, pystyn kävellä anyday sisään, ja aloittaa seuraavana arkipäivänä vakkaripahvi kourassa ( kerran jo tehty ).
Hommia löytyy aina, kunha löytyy voimaa ja hyvä ote hommiin.
Eri asia sitten näille ylipainosille kynäniskoille toimiston jakkaralla, sinne tuntuu ihan jonoks asti olevan tulijoita.
Onpa mieltä ylentäviä kommentteja miltei kaikki, vain pari oikeaa neuvoa. Tietty aloituskin provokatiivinen, mutta mistä nää vihaa uhkuvat äijät tuli itkemään tänne?
Veikkaan kuitenkin että jotenkin ne työkkärin kuviot pitää näin korona-aikaan hoitaa, sehän nyt on minimi mitä vain _pitää_ tehdä, ei ne vastikkeetta maksa niitä liiton päivärahojakaan loputtomasti.
AP: Irtisanominen kuitenkin on iso shokki ihan tutkimuksienkin mukaan eli jonkinasteinen lamaantuminen on suht normaalia. Eli ei välttämättä täytä masennuksen kriteerejä, mutta toimintakyky voi olla häiriintynyt. Tsemppiä vaan.
Huutaako myös naukuvalla äänellä?
Vierailija kirjoitti:
miesvihapaskaa miesvihapaskan perään. silti aloittajakaan ei olisi mitään ilman miestään.
kummasti kelpaa kuka tahansa mies palstan täydellisille lehmille
Ole nyt sinä läskipää hiljaa. Kukaan ei kysynyt eikä pyytänyt ölinöitäsi.
Sincc