Vituttaa tuo mies, ei kuulemma jaksa hakea työtä, maannut sohvalla nyt 5kk, lapset silti päiväkodissa ja minä painan töitä
Olen sen sata kertaa sanonut asiasta, viime viikolla oli joku työhaku systeemi ja jätti menemättä. Mitä neuvoja meille, olen miettinyt masennusta. Miehelle oli shokki yt neuvottelut ja joutui pihalle ekana.
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Kiristä pillulla.
Eiköhän se sitä löydä tarvittaessa muualtakin, kun on päivät aikaa etsiä.
Vierailija kirjoitti:
Kiristä pillulla.
Ylimainostettu juttu.
Todellinen aikuinen mies ei vapaudestaan luovu limaisen reiän tähden.
Älkää hyvät miehet luopuko vapaudestanne.
Vierailija kirjoitti:
Kiristä pillulla.
Ei vätykset halua sitäkään.
Vierailija kirjoitti:
Masennusta tuo on, huomenna lääkäriin ja lääkitys kokeiluun.
En suosittele perheelliselle, siitä seuraa ls ilmoitus. Jos ap ette halua lasua kotikäynnille niin ei kannata ainakasn julkiselta hakea masennus diag.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiristä pillulla.
Ylimainostettu juttu.
Todellinen aikuinen mies ei vapaudestaan luovu limaisen reiän tähden.
Älkää hyvät miehet luopuko vapaudestanne.
Todellinen miesten mies :D
Muistan kun omalla miehellä oli YT:t. Saivat heti kättelyssä etätyöluvan ja mitään töitähän ei enää YT-neuvottelujen aikana tarvinnut tehdä, kun koko organisaatio lopetettiin. Siihen perään kesäloma vielä ja miehellä tuntui kaikki tarmo menevän Minecraftiin. Yritin ehdottaa, että jos tekisi edes jonkun reissun, kun aikaa on. Ja välillä varovasti kyselin aikooko mitään työpaikkoja hakea.
Kahteen paikkaan se taisi hakea ja toiseen pääsi. Ei tainnut työkkäriinkään ilmoittautua, kun työttömyys jäi parin viikon mittaiseksi ja irtisanoutumispaketissa tuli 12kk palkka.
Oli se vähän kuumottavaa katsella sivusta, mahtaako tästä tulla yhtään mitään. Mutta ehkä mies vaan tarvitsi sen, että pelaa Minecraftiä kerrankin sydämensä kyllyydestä. Hyvin se on töissäkin viihtynyt sen jälkeen, ei mennyt Minecraft-kesästä peruuttamattomasti pilalle.
Kiristä pillulla.