Miten laskea irti pakkomielteestä
Pakkomielteeni on mies, johon ensin olin ihastunut ja sitten vain pettynyt kun tajusin miehen kieron luonteen. Mutta en osaa laskea irti. En saa päästä pois sitä miestä, nyt vain tunnen katkeruutta omasta hölmöydestä ja naiiviudesta
Kommentit (4)
Oletko minä? Mulla siis aivan sama tilanne, mutta tuntuu, että miehen valehtelun paljastuttua olen alkanut tuntemaan myös vihaa häntä kohtaan, mikä on herättänyt minussa halun osoittaa hänelle, että pärjään aivan hyvin ilman häntäkin. Olen siis epätoivoisesti roikkunut hänessä ties kuinka kauan, mutta päivä päivältä musta tuntuu enemmän siltä, etten tarvitse häntä enää.
Noin voi käydä myös, jos mies on ensin kohtelias, etäinen tai ei välttämättä reagoi. Sitten jostain syystä välillä osoittaakin huomiota. Ensin voi yllättyä ja ajan mittaan mielessään tulkita miehen korrektiksi tai hiljaiseksi, kun ei reagoi, mutta kuitenkin ohimennen oli ihastuttava. Ihastus kehittyy hiljalleen ja omassa päässä. Myöhemmin voi myöntää itselleen, että mies onkin yleensä törppö. Voi vaikuttaa karismaattiselta muiden läsnäollessa tai tietyissä tilanteissa, mutta oikeasti muun osan ajasta on reagoimaton kusipää.
Kyllä se siitä, ihastus on omassa päässä ja oman pään pois työstettävissä.
Kyllä se siitä oikeasti laantuu, kun keskityt tekemään muita asioita ja aikaa kuluu :)