Onko pakko hankkia kinkku- ja joulukuusi?
Se alkaa vuosi vuodelta tuntua vaan enemmän velvollisuudelta, että pitää tehdä niin koska täytyy. Saako ensi jouluna jättää hankkimatta?
Kommentit (17)
Kuukausi jouluaatosta ja jo stressaat seuraavaa.
Kyllä vaan kinkkukuusi on ihan pakollinen.
Kevennä. Jätä joulukuusi ensi vuonna hakematta ja koristele pelkkä kinkkukuusi.
Minä en saanut kinkkukuusta, pieneenkin olisi mennyt ainakin 5-7 kinkkua. Ei rahuli riittänyt. :(
Tyydyin sitten lenkkimakkarakuuseen, mutta ei se ollut ollenkaan sama. :(((
Tässähän on nerokas bisnes idea. Ensi jouluksi hommaan kinkkukuusen! Mahtavaa.
Miehen kanssa joulun alla just juteltiin tuosta kinkkukuusesta, mutta tultiin siihen tulokseen että on se pakko saada. Ilman sitä ei tunnu joululta.
Kinkkukuusem hankkimalla selviää kahdesta kärpäsestä yhdellä iskulla.
Mulla ei ole koskaan ollut kumpaakaan, sen jälkeen kun kotoa muutin.
Että miten niin "täytyy"?
Vierailija kirjoitti:
Minä en saanut kinkkukuusta, pieneenkin olisi mennyt ainakin 5-7 kinkkua. Ei rahuli riittänyt. :(
Tyydyin sitten lenkkimakkarakuuseen, mutta ei se ollut ollenkaan sama. :(((
Hei, se on kinkkuKUUSI - ei kinkkuviisi eikä kinkkuseitsemän.
Pitää olla kinkku- ja lanttulaatikkoa.
Minua alkanut kyllästyttää koko joulu. Olen nähnyt jo 65 joulua. 2019 jouluna päätin olla poissa kotoa, mutta lahjat kuitenkin hankin kaikille läheisille. Viime jouluna oli vain pieni kuusi parvekkeella, kun en vaan enää jaksa sitä ryönää, mitä siitä tulee.
Lapsuuden joulut oli ihania ja tottakai omien lasten ollessa pieniä ja nyt lastenlasten. Näin hirveästi vaivaa aikoinaan joulun takia ja aattona istuin sohvalla uupuneena, mikä oli ihan älytöntä.
Enää 11 kuukautta jouluun, nyt kinkku sulamaan ja laatikot tulille!
Minusta kalkkunakuusi on parempi kuin kinkkukuusi. Kalkkuna sopii niin mukavasti sinne tähden paikalle kuusen latvaan.
Miettikää et kohta on taas joulu ja vuosi 2022, hullua 😮
Vierailija kirjoitti:
Miettikää et kohta on taas joulu ja vuosi 2022, hullua 😮
Ken elää, se näkee!
Joulun jälkeen kinkkukuuseen tarvittavat kinkut voi saada alesta jopa -70% alennuksella. Kinkkukuusesta ehtii nauttia hyvin halvallakin, jos viettää joulua loppiaiseen asti. : )
Kinkkukuusi on ehdoton.