Onko oma elämäsi mielestäsi tylsää vai mielenkiintoista
Kommentit (12)
Tylsää :( kun ei sos elämää ja koskaan en juuri missään käy niin tylsäähän tämä
Ei oikeastaan kumpaakaan. Mukavaa, leppoisaa ja kivaa, mutta ei erityisen mielenkiintoista eikä ainakaan tylsää.
Mmmm sanoisin hidasta ja leppoisaa, en tylsää :D
Mielenkiintoista, mutta ulkopuolisen silmin varmaan tylsää. Työssäkäyntiä, lapsiperhe-elämää, mökkeilyä, retkeilyä, koiran kanssa touhuamista..ei mitään bling blingiä, mutta koko ajan kyllä tapahtuu!
Mulla on keskivertoa "sitten kun" elämää. Eli tallaan arkea eteen päin ajatellen, että sitten kun on viikonloppu, loma, vähän enemmän rahaa säästössä, remontti tehty, jne. jne... Välillä sitten havahdun, kuinka aika viilettää eteenpäin ja minä vaan tallaan :)
Ahdistavaa. Jos ois toimeentulo paremmalla tolalla, niin voisi nauttia monista mielenkiintoisista asioista elämässäni, mutta nyt en kykene nauttimaan niistä.
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoista, mutta ulkopuolisen silmin varmaan tylsää. Työssäkäyntiä, lapsiperhe-elämää, mökkeilyä, retkeilyä, koiran kanssa touhuamista..ei mitään bling blingiä, mutta koko ajan kyllä tapahtuu!
Aika tylsää, työ jota kohtaan en koe intohimoa ja on melko kuormittavaa, olen sairas, vammainen, melko yksinäinen (siedän tätä aika hyvin koska olen introvertti) mutta välillä kaipaisi ehkä enemmän laadukkaita ystävyyssuhteita. Ei ole kumppania ja sellaista on lähes mahdotonta saada taustani huomioon ottaen, ei ole rahaa toteuttaa haaveita eikä oikein vapaa-aikaakaan. Olen aina väsynyt ja tarvitsen paljon aikaa palautua arjesta. Näen elämäni kuin se olisi jo eletty, ei ole mitään odotettavaa ja en edes haaveile pahemmin mistään. Olen kuitenkin kiitollinen monista asioista elämässäni ja tiedostan että asiat voisi olla paljonpaljon huonomminkin.
Ihan mielenkiintoista. Mielenkiintoinen työ ja uskon, että tulen seuraavan viiden vuoden aikana saamaan paljon uusia kokemuksia.
Tylsää se ei koskaan ole ollut. Hyvää toisinaan, huonompaa tasapainoksi välillä. Vaihdelleet nuo kaksi.
Äärimmäisen tylsää. Tylsä työ, ei miestä tai lapsia, ei ystäviä, ei harrastuksia...