Onko täällä INFJ persoonia? Missä ammatissa olette?
Minä olen INFJ ja täysin hukassa elämäni kanssa.
Kommentit (20)
Olen koulutukseltani sosionomi ja niitä hommia tein vuosia. Nyt alan vaihtajana opiskelen taloushallinnon tehtäviin.
Olen koodari ja vihaan työtäni. Mutta kun ei mikään muukaan ala kiinnosta yhtään enempää, niin ei vaihtaminenkaan ole vaihtoehto.
Täällä INFJ. Olen varhaiskasvatuksen opettaja & taidekasvattaja
Ei ammatti ole persoonallisuudesta kyse. Kaksi tuntemaani INFJ-tyyppiä ovat molemmat tavallisissa toimistotöissä.
Täällä. Olen aineenope lukiossa. Onneksi sentään määräaikainen: keväällä tulee täyteen kaksi lukuvuotta putkeen ja olen uupumuksen partaalla.
Rakastan oppiainetta, mutta työ vie kaiken energian.
ACDC musiikinmaikka. Olen hieman hukassa
Olen jääkiekkoilija NHL ja ainakin massii tulee
Olen melko luovassa duunissa ja työkaverit on kaikki muutkin introvertteja. Herkkiä sellaisia. Ekaa kertaa elämässä feels like a home.
Minä olin aineenopettaja yhteiskoulun lukiossa kuusi vuotta ja työ vei kaiken energian. Nykyään opetan kansalaisopistossa. Ihanan leppoisaa työtä, poissa on jättisuuret ryhmät, työpäivät mekkalassa, kokoaikainen arviointipakko (jokaisella ryhmällä 3-4 arvioitavaa työtä jokaikisen 7-8 viikkoa kestävän jakson aikana) ja joka toinen vuosi vaihtuvat opetussuunnitelmat. Opiskelijatkin ovat 100 % motivoituneita, kursseilla omasta halustaan.
Vierailija kirjoitti:
Olen melko luovassa duunissa ja työkaverit on kaikki muutkin introvertteja. Herkkiä sellaisia. Ekaa kertaa elämässä feels like a home.
Oispa unelma tuollainen työpaikka missä melkee kaikki muutkin olisi introvertteja❤️
Web analyytikko. Saan rauhassa pyöritellä lukuja ja julkisia esiintymisiä tosi harvoin.
Olen opettaja ammattikorkeakoulussa. Luokkahuoneopetus on rasittavaa, siksi olen haalinut verkkokoursseja. Onneksi etätyö on mahdollista suurelta osin.
INFP hukassa myös.