Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käykö teillä muilla niin, että ihastutte joskus samaan sukupuolta olevaan?

Vierailija
24.01.2021 |

Vaikka olette heteroita.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei :D.

Jos noin käy niin et kyllä ole hetero.

Vierailija
2/18 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koskaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei

Vierailija
4/18 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy. Olen silti mielestäni hetero, koska en voisi kuvitellakaan esim. seksiä samaa sukupuolta olevan ihastuksen kanssa.

Vierailija
5/18 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä kyllä olen ihastunut. Ikinä en ole kenellekkään niistä kertonut tai mitään naisten kanssa tehnyt. Miellän kyllä itseni heteroksi, mutta pieniä ihastuksia on naisiin joskus ollut. N34

Vierailija
6/18 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, puistattaa ajatuskin. Jotkut vaan on niin umpiheteroita.

Vierailija
7/18 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi sanoa että se olisi ihastumista eikä mitään seksuaalista kiinnostusta. Mutta muutaman kerran elämässäni on tullut vastaan nainen, joka on jotenkin erityinen. Ajattelen että onpa ihana ja jos olisin kiinnostunut naisista, tuohon varmaan ihastuisin.

Vierailija
8/18 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käy. Olen silti mielestäni hetero, koska en voisi kuvitellakaan esim. seksiä samaa sukupuolta olevan ihastuksen kanssa.

Mulla sama. Ainakin yksi ihastukseni kohde on myöhemmin vaihtanut pöljän ukkonsa mukavaan naiseen :)

Vierailija
9/18 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy. Haluaisin ainakin halata ja olla lähellä

Vierailija
10/18 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole enää vuosiin ihastunut kehenkään. Mutta nuoruudessani olen kahdesti ihastunut ystävääni. Lukiokaveriin ja opiskelukaveriin. Kyllä ne olivat puhtaasti romanttisia ihastumisia, mutta ei seksuaalisia. En usko, että osaisin olla naisen kanssa silleen, eikä se kiehdo minua. Mutta jälkimmäisen kohdalla olen ihan sydämestäni toivonut olevani mies, jotta voisin rakastaa ja pitää huolta siitä ystävästäni.

Vierailija
11/18 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voi sanoa että se olisi ihastumista eikä mitään seksuaalista kiinnostusta. Mutta muutaman kerran elämässäni on tullut vastaan nainen, joka on jotenkin erityinen. Ajattelen että onpa ihana ja jos olisin kiinnostunut naisista, tuohon varmaan ihastuisin.

Sosiaalinen ihastuminen onkin hiukan eri asia kuin seksuaalinen.

Vierailija
12/18 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koskaan. Ajatuskin naiseen ihastumisesta on mahdoton. Olen hetero eli tunnen vetoa vain miehiin.

Vierailija
13/18 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei käy. Sillä tavalla voi "ihastua", että pitää jotakuta ihastuttavana ihmisenä ja ihailee sitten ja kadehtii ja haluaa ehkä matkia, mutta siihen ei kuulu punastelut eikä haaveet romanttisesta rakkaudesta eikä seksuaaliset ajatukset.

Vierailija
14/18 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämässäni on muutama naispuolinen henkilö jotka ovat minulle mielestäni ihan yhtä rakkaita kuin miespuolinen puolisoni. Haluaisinko kuitenkaan näiden naispuolisten henkilöiden kanssa mitään seksuaalista tai että jakaa elämäni heidän kanssaan niin kuin teen puolisoni kanssa? En todellakaan. Sama koskee myös erästä miespuolista ystävääni, jonka kanssa on ollut aivan mahtava yhteys ensitutustumisesta alkaen mutta parisuhde tämän henkilön kanssa on ollut aina aivan poissuljettu vaihtoehto vaikka mahdollisuuksia sellaisen virittelyyn on ollut ties kuinka paljon. Molemmat ovat olleet yhtäaikaa sinkkuja moneenkin kertaan pitkiäkin aikoja ja on oltu paljon tekemisissä mutta meidän välisessä yhteydessä ei vain ole sellaista kipinää vaikka muuten mahtava onkin. Hyvin harvassa on ne ihmiset joiden kanssa haluan mitään seksuaalista tai jakaa elämäni ja sellaisia löytyy vain miehistä mutta rakastan ihmisiä ihan sukupuolesta riippumatta.

Vierailija
15/18 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä koskaan ihastunut naiseen, mutta joskus kuvittelen mielessäni millainen olisi nainen, johon voisin ihastua ja jonka kanssa voisi olla jotain vakavaa tai vähemmän vakavaa. Vaikea sitä on kyllä keksiä päässään millaiseen sitä sitten ihastuisi, en tiedä voisinko edes ihastua naiseen ylipäätään. Tunnen vain jotain pientä vetoa joskus naisiin, mutta huomattavasti harvemmin kuin miehiin. Useimpien naisten luonteesta en pidä, mutta jotkut vaikuttavat tosi kiehtovilta.. Sellainen naisellinen, fiksu ja lempeä nainen, jolla olisi paljon mielenkiintoisia, viisaita ajatuksia ja mielipiteitä. Lämmin, ymmärtäväinen ja suvaitseva. Tykkäisi puhua syvällisiä, mutta osaisi pitää hauskaa ja olisi vähän lapsellinenkin, ei tosikko missään nimessä. Ehkä jokin tällainen :)

Vierailija
16/18 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mä kyllä olen ihastunut. Ikinä en ole kenellekkään niistä kertonut tai mitään naisten kanssa tehnyt. Miellän kyllä itseni heteroksi, mutta pieniä ihastuksia on naisiin joskus ollut. N34

Mä oon kerran tuntenut vahvasti vetoa yhteen naispuoliseen opiskelukaveriini, mutta en tietenkään tehnyt yhtään mitään. Koen olevani pääsääntöisesti hetero.

Ihailen kyllä mielelläni naisia esteettisesti. Esimerkiksi elokuvissa naisnäyttelijät ovat usein mielestäni miellyttävämmän näköisiä kuin miesnäyttelijät.

Miehissä minuun vetoaa sellaiset hintelät älykkötyypit ja androgyynit/feminiiniset miehet enemmän kuin palstamiesten märät fantasiat laatikkoleukakirurgeista. Benedict Cumberbatch ja David Bowie vaikka esimerkkeinä.

Vierailija
17/18 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan naisilla tavallisempaa. Keskimääräisiin karvaperseisiin kun eivät ihastu oikein naisetkaan vaan se parinmuodostamisen dynämiikka ylipäänsä on hieman erilainen naisilla kuin miehillä.

Vierailija
18/18 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miten se ny kattoo… Oikees elämäs en oo ikinä ihastunu miehii, mut nuorempana kahtee fiktiiviseen mieshahmoon olin ehkä iha vähä ihastunu. :) Kait se raja menee tolleen, ku on hetero, en tiiä. Ja ei mitään seksii tai pussailuu vaan tavallaan semmosta yhdesoloo ja seikkailuu. :D Onko toi sit ees oikeeta ihastumista…

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yksi