Mistä asioista puhuu kotiäiti, joka EI ole muumioitunut kotiin?
Kommentit (6)
selvillä kavereideni arjesta tuohon aikaan, nyt kun olen taas töissä, ei ole aikaa pitää yhteyttä ja se on tylsää.
toimintaan. Kävin myös paljon isovanhempien luona ja siinä oli se etu, että lapsellani on nyt läheiset ja lämpimät välit moniin sukulaisiin ja kavereihin ja tilapäisen hoitopaikan etsiminen on varsin helppoa, kun lapsi on tuttu niin monen kanssa.
muuten kaikesta mistä ihmiset nyt yleensä juttelee, maailman tapahtumista, historiasta, kirjoista, elokuvista, tv-sarjoista, juoruista... Kyllä mä luen joka aamu lehden ja muutenkin elän ihan normaalia vireää elämää, vaikka ollaankin lapsen kanssa kotona.
Ihan mistä vaan. Lue lehtiä, seuraa uutisia, kuuntele radiota. Harrasta.
opiskelusta (uusi lukukausi alkaa ja gradu on noin puoli välissä) rakentamisesta ja sisustamisesta (perustukset tehdään nyt syksyllä ja ensi keväänä alkaa varsinainen rakentaminen) kuntoilusta (mun uusi villitys on pilates), ja tietysti miehistä, lapsista, anopeista, yhteisistä kavereista...
Niin en siis tietenkään vaan jauha omista jutuistani; jos mulle ei oo sattunut mitään mielenkiintoista niin aina juttukaverin elämässä on jotain jännää puheenaihetta meneillään.
Ja ainahan on nämä ajankohtaiset yleisaiheet; israel ja libanon, kuivuus... Siis näitä enemmän puolituttujen kanssa...
Kai nyt maailmassa puheenaiheita riittää! :)
t: toinen muumio