Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä on oikea tarina tämän jutun taustalla? Eli Työstä ja matkustamisesta?

Vierailija
24.01.2021 |

https://www.iltalehti.fi/asumisartikkelit/a/f6e02ddf-e2de-4033-8e74-87b…

Siis puhutaan tästä nyt asiallisesti. Jotenkin jotain ei täsmää näissä tarinoissa, ensinnäkin rahaa tarvitaan hurjasti ja muuten vain tämä kuulostaa täysin epärealistiselta.
Olen katsonut monien ihmisten realistisia tarinoita siitä miten muutetaan toiselle puolelle maailmaa niin ei todellakaan ole mitään tällaista?!

Täällä on pilvin pimein ihmisiä jotka eivät kokemuksesta huolimatta saa mitään aikaiseksi, niin miten kouluttamaton 20 vuotias tosta vain reissaillee, useiden maan välissä, asuu Hawailla ja aikoo USAn kiinteistöbisnekseen?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedättekö mitä näitä ihmisiä yhdistää? Joko varakkaat vanhempia tai varakas puoliso. Minulla on tuttu joka tosta vain muutti Jenkeihin ilman koulutusta, siellä asuu tyytyväisenä ja tekee kahvilatöitä, asuu kivassa talossa. Kappas vain, hänellä on todella isotuloinen puoliso, ei nyt ihan rikas mutta erittäin hyvin palkattu.

Vierailija
2/7 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä veikkaan että artikkelin henkilö on voittanut Green card lotteryssä ja siten on voinut lähteä hanttihommiin Havaijille.

Pohjoismaisilla on keskimääräistä paremmat mahdollisuudet Green card lotteryssä kuin suurimmalla osalla muista maista, itsekin tunnen viisi sen voittanutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tiedän näitä ihmisiä oikeasta elämästä jotka ovat yrittäneet muuttaa, tarjoilijan palkoilla ei siellä pärjää. Takaisin tullaan. Eiköhän tämä lapsi saa joltain rahat?

Miettikää nyt lentokoneliput, satoja euroja edestakas, asuminen.

Vierailija
4/7 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tiedän näitä ihmisiä oikeasta elämästä jotka ovat yrittäneet muuttaa, tarjoilijan palkoilla ei siellä pärjää. Takaisin tullaan. Eiköhän tämä lapsi saa joltain rahat?

Miettikää nyt lentokoneliput, satoja euroja edestakas, asuminen.

Ei se palkka vaan se työluvan saanti on se suurin ongelma.

Vierailija
5/7 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen yhden nuoren, joka kiertelee maailmalla. Rikkaat vanhemmat.

Vierailija
6/7 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ap aivan oikeassa! Tunnen minäkin yhden 28v miehen joka ei oo elämänsä aikana muuta tehnyt kuin soittaa bändissä, asuu Ullanlinnassa ja matkustelee. Sen isä on upporikas :(

Kiva meille kellä on rutiköyhät vanhemmat.

Vierailija
7/7 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet ap aivan oikeassa! Tunnen minäkin yhden 28v miehen joka ei oo elämänsä aikana muuta tehnyt kuin soittaa bändissä, asuu Ullanlinnassa ja matkustelee. Sen isä on upporikas :(

Kiva meille kellä on rutiköyhät vanhemmat.

Vielä koittaa aika, kun muihin töihin on mentävä. Puolison siivellä eläjä voi miehelle toki löytyä sitä ennen.