Ikävä Carrollssia. Milloin ne hävisivät katukuvasta? Mietin, milloin olen viimeksi ollut Carrollsilla
Kommentit (26)
Noloa myöntää, mutta olen luullut koko ajan että Carollsit muuttuivat vain Rollseiksi :D
Aina oppii uutta...
Vierailija kirjoitti:
Lakkautettiin vuonna 2012.
Ai kuitenkin vain 9 v sitten? Tuntuu kuin siitä olisi ikuisuus... No ehkä 9 v on ikuisuus.
Hesburger osti Carrolsit kauan kauan sitten vuonna 2002. Jättivät muutaman ”Carrolsin” sinne tänne. Mutta reseptit olivat ihan uudet. Esim. Clubi kyllä löytyi yhä mutta sen kastike oli ihan perus Hesburger kastike joskin oikean värinen. Yyyyhhh...
Samoin. Myös ketjut Clock ja Snacky, tervetuloa takaisin ja ympäri Suomen. Erityisesti kaipaan Snackyn kalakerroshampurilaisia, muualta en ole löytänyt vastaavia.
Aika kultaa muistot... Clubburgereita on välillä ollut myynnissä Hesellä ja mikä pettymys ne ovat olleet verrattuna nykyiseen huomattavasti parempaan tarjontaan.
Se oli paras pikaruokaketju. Mäkkärissä kaikki maistuu samalta mössöltä, Hesen majoneesit on pahoja eikä sämpylätkään hyviä. Ikävä on kova, mutta säästynpähän ”roskaruoalta”.
Vierailija kirjoitti:
Samoin. Myös ketjut Clock ja Snacky, tervetuloa takaisin ja ympäri Suomen. Erityisesti kaipaan Snackyn kalakerroshampurilaisia, muualta en ole löytänyt vastaavia.
Snackyn porilainen oli myös hyvä. Kumma ettei sellaista yhtä hyvää saa muualta. Myös kyttä oli tietenkin hyvä.
Alkuperäiset Iso Carolinat oli parhaita!
Vierailija kirjoitti:
Aika kultaa muistot... Clubburgereita on välillä ollut myynnissä Hesellä ja mikä pettymys ne ovat olleet verrattuna nykyiseen huomattavasti parempaan tarjontaan.
Ruma sana. Se mitä Hesburger myy Clubina ei ole nähnytkään Clubburgeria.
Minä taas kaipaan Pientä Carolinaa. Jos oikein yritän, niin saan mieleeni sen maun. Hesburgerin versio siitä oli ihan kamala.
Minulla on tallella yksi sellainen Carrollsin tarjottimella ollut mainospaperi, jossa on kuvattuna kaikki heidän hampurilaisensa. Se pitäisi oikeastaan laittaa ihan kunnon kehyksiin ja keittiön seinälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruma sana. Se mitä Hesburger myy Clubina ei ole nähnytkään Clubburgeria.
Tämä. Hesburger kuvittelee että kun käyttää suht samoja ainesosia niin hampurilaisesta tulee sama kuin aikoinaan. Esim. Klubissa Oli oranssi kastike -> otetaan mikä tahansa oranssi majoneesi niin onhan se sama. No ei ole.
Iso carolina oli kyllä paras ketjuravinteli bursa aikoinaan. Ehkä nykyään Burger Kingin douple whopper on sama tuote ja voi olla että on aikoinaan tuosta kopioitu Carrolsille. Onneksi on olemassa Socialit ja Naughtyt niin saa nykyään parempaakin.
Vierailija kirjoitti:
Minä taas kaipaan Pientä Carolinaa. Jos oikein yritän, niin saan mieleeni sen maun. Hesburgerin versio siitä oli ihan kamala.
Minulla on tallella yksi sellainen Carrollsin tarjottimella ollut mainospaperi, jossa on kuvattuna kaikki heidän hampurilaisensa. Se pitäisi oikeastaan laittaa ihan kunnon kehyksiin ja keittiön seinälle.
Laita ehdottomasti! Säästä se hyvin!
Vierailija kirjoitti:
No eihän ne edes ole samanlaisia kuin aidot clubit. Sama juttu on sen mini-carolinan (?) kanssa joka myös on välillä kamppiksena. Ei ole edes sinnepäin mitä (iso) carolina oli.
Vierailija kirjoitti:
Iso carolina oli kyllä paras ketjuravinteli bursa aikoinaan. Ehkä nykyään Burger Kingin douple whopper on sama tuote ja voi olla että on aikoinaan tuosta kopioitu Carrolsille. Onneksi on olemassa Socialit ja Naughtyt niin saa nykyään parempaakin.
Ehkä kuitenkin vain Whopper eikä double? Isossa Carolinassa ei ollut kahta pihviä.
Mä kaipaan myös ja etenkin kalahampurilaista. Samoin jäätelöt oli ihan huippuja kun esim kinuskikastike oli kuumaa eikä jotain kamalaa muovipullosta puristettua kylmää ja tönkköä esanssia.
Naughtyssa on parhaat burgerit, mutta uppopaistettu macandcheese jäi yhden kerran kokeiluksi. Hyi helevetti että se oli kamalaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Snackyn porilainen oli myös hyvä. Kumma ettei sellaista yhtä hyvää saa muualta. Myös kyttä oli tietenkin hyvä.
Kyttä tupla tai triplamällillä..
Lakkautettiin vuonna 2012.