Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tästä lähtien alkaa pienet puhdetyöt aamuisin klo 7

Vierailija
24.01.2021 |

Naapuri bilettää ja haluaisi ehkä nukkua pitkään, mutta voi että, kun mulla ei ole muuta aikaa niille.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onks kukaan kuullut korvatulpista?

Et ole tainnut asua mekastajien naapurissa. Siinä eivät korvatulpat paljon auta.

Mä olen kesästä asti joutunut käyttämään korvatulppia noin viitenä yönä viikossa ääliömäisen alakerran naapurini takia. Viime viikolla piti käydä työterveydessä näyttämässä korvia, kun molemmissa on korvakäytävien iho ärtynyt niin paljon, että märkii. Tulppia olen vaihdellut aktiivisesti, että pysyy hygienia kunnossa ja myös eri mallisiin. Ei vaan ole korvakäytävät tarkoitettu siihen, että koko ajan joku hankaa tai hautoo. Onneksi on muutto edessä parin viikon päästä!

Vierailija
22/26 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhdetyöt? Pitänee tarkistaa suomenkielen sanakirjasta, mitä se tarkoittaa. Tuskin kuitenkaan imurointia ja muita tavallisia kodinhoitohommia.

Toimistotyöaikaa tai muuta säännöllistä arkityötä tekeviä ärsyttää suunnattomasti eläkeläisten matonpaukutus lauantaiaamuisin. Luulisi heillä olevan aikaa siivota jonakin muuna päivänä kuin lauantaina, kun me muut saisimme kerrankin nukkua vähän pitempään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asenna kaiuttimet suoraan naapurin seinää vasten, älä unohda bassoja ja laita virsiä tulemaan täpöillä aamulla klo7.00 ja häivy itse paikalta vaikka lenkille.

Tunnin päästä palatessa puolen tunnin tauko ja sama uudelleen kunhan ovat saaneet unen päästä kiinni.

Vierailija
24/26 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hölmöt. Ei ne siihen seitsemältä herää, kun ovat vasta äsken sammuneet ja niin tukevassa humalassa että eivät heräisi edes maailmanloppuun. Hukkaan menee kiukuttelunne.

Vierailija
25/26 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hölmöt. Ei ne siihen seitsemältä herää, kun ovat vasta äsken sammuneet ja niin tukevassa humalassa että eivät heräisi edes maailmanloppuun. Hukkaan menee kiukuttelunne.

Ei mennyt hukkaan. Alakerran naapuri oli valittanut meiltä kuuluvasta aamumetelistä. Vaan eipä auttanut, hiljaisuus loppuu klo 7. Sitäpaitsi minä olen yläkerran asunnon omistaja, hän alakerran vuokralainen.

Lopputulema oli yhtiökokouksen jälkeen, että hän sai varoituksen. On aika hiljaista ollut nyt öiseen aikaan

Vierailija
26/26 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni nikkarointi on sallittu täällä klo 7 alkaen. Sitä alkaa nyt tulemaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän seitsemän