Tuntuu pahalta olla köyhä
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Ap, teidän tulot oli jotain 2000e, se kyllä riittää.
Ei riitä. Ap
Minä tietyllä tavalla nautin siitä kun näen työttömien kärsivän. Esim jos näen työttömien seisovan räntäsateessa jonottamassa leipäpalaa, niin olen oikeastaan vain tyytyväinen
Koska ilman köyhiä, me rikkaat emme voisi tunte ylemmyyttä. On hyvä että on köyhiä joita voi halveksua
sosiologi kirjoitti:
Minä tietyllä tavalla nautin siitä kun näen työttömien kärsivän. Esim jos näen työttömien seisovan räntäsateessa jonottamassa leipäpalaa, niin olen oikeastaan vain tyytyväinen
Koska ilman köyhiä, me rikkaat emme voisi tunte ylemmyyttä. On hyvä että on köyhiä joita voi halveksua
En käy leipäjonossa. Ap
Vierailija kirjoitti:
Pidä yllä uskoa ja toivoa paremmasta..
Vuosia olen pitänyt uskoa yllä. Ap
sosiologi kirjoitti:
Rikkaiden puhetta..
Ei siitä kauan ole, kun kerroit olevasi tyytyväinen, ettei teillä ole yhtä paljon rahaa kuin vaikka naapureilla, että et pidä teitä köyhinä. Mikä hassuinta, syy miksi on parempi, että naapureilla on enemmän kuin teillä oli se, että ette kuitenkaan osaisi käyttää rahaa järkevästi.
sosiologi kirjoitti:
Nyt ymmärrän paremmin miksi rikkaat ei auta tarpeeksi köyhiä..
Vierailija kirjoitti:
Ei siitä kauan ole, kun kerroit olevasi tyytyväinen, ettei teillä ole yhtä paljon rahaa kuin vaikka naapureilla, että et pidä teitä köyhinä. Mikä hassuinta, syy miksi on parempi, että naapureilla on enemmän kuin teillä oli se, että ette kuitenkaan osaisi käyttää rahaa järkevästi.
Niin, no mieheni varmaan tyrisi sen kuitenkin. Onhan hän onnistunut työ yms asiansa tyrimään. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei riitä. Ap
Kannattaa katsoa peiliin, sieltä löytyy syyllinen jos rahat ei riitä.
Vierailija kirjoitti:
sosiologi kirjoitti:
Rikkaiden puhetta..
Veikkaanpa että et tienaa edes puoli siitä mitä minä. Minulla on yliopistolla vakivirka...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei riitä. Ap
Kannattaa katsoa peiliin, sieltä löytyy syyllinen jos rahat ei riitä.
Joo, niin varmaan löytyy. Pitää tänä vuonna maksaa 3000€ hammasremontti, pitäisi ostaa sähkömopo, että pääsisin liikkumaan, sitten lääkkeet plus muu elämä päälle. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, no mieheni varmaan tyrisi sen kuitenkin. Onhan hän onnistunut työ yms asiansa tyrimään. Ap
No mitä sitten valitat taas? Kaikkihan on hyvin, teillä ei ole liikaa rahaa tössittäväksi etkä pidä teitä köyhinä.
Niinpä! Ei voi harrastaa mitään kivaa eikä lomailla missään hienossa paikassa ja saa vaan asua pienessä asunnossa ahtaasti syöden nuudeleita ja valittaa vauvapalstalla..