Tuntuu pahalta olla köyhä
Mihinkään ei koskaan raha riitä. T. Ammattivalittaja
Kommentit (32)
Suosittelen menemään töihin. Yritä säästää edes 100€ joka kuukausi ja vuoden päästä sinulla on 1200€ jolla voi tehdä jo hulppean lomamatkan jonnekkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei siitä kauan ole, kun kerroit olevasi tyytyväinen, ettei teillä ole yhtä paljon rahaa kuin vaikka naapureilla, että et pidä teitä köyhinä. Mikä hassuinta, syy miksi on parempi, että naapureilla on enemmän kuin teillä oli se, että ette kuitenkaan osaisi käyttää rahaa järkevästi.
Niin, no mieheni varmaan tyrisi sen kuitenkin. Onhan hän onnistunut työ yms asiansa tyrimään. Ap
No mitä sitten valitat taas? Kaikkihan on hyvin, teillä ei ole liikaa rahaa tössittäväksi etkä pidä teitä köyhinä.
Pidän mä köyhänä, mutta kun on paska mies, niin se onnistuu aina kaiken pilaamaan. Ap
Juurihan täällä oli keskustelua kuinka seksityö on ihqdaa ja siitä saa paljon rahaa. Voisiko AP harkita seksityötä?
Vierailija kirjoitti:
Juurihan täällä oli keskustelua kuinka seksityö on ihqdaa ja siitä saa paljon rahaa. Voisiko AP harkita seksityötä?
Ei mua miehet huoli. Kroppa rujo ja vammoja täynnä. Ap
Meillä on nettotulot yhteensä 4700e ja 2 lasta ja ollaan siis melko köyhiä mutta kaikki tarpeellinen saadaan.. olen kiitollinen.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on nettotulot yhteensä 4700e ja 2 lasta ja ollaan siis melko köyhiä mutta kaikki tarpeellinen saadaan.. olen kiitollinen.
Meillä on yli puolta pienemmät tulot. Ap
Vierailija kirjoitti:
4700e nettotuloilla ei todellakaan ole köyhä.
Suosittelen kääntymään köyhyystutkija Ohisalon puoleen
Hän on asiantuntija näissä asioissa
Paikallisella mt-seuralla voi löytyä sopivia vertaistukiryhmiä, jossa köyhyys on yhtenä teemana. Moni mt-ongelmainen putoaa köyhyysloukkuun menettäessään työkykynsä. Toivottavasti löytyy tarpeeksi läheltä, ettei ole bussimatkan päässä.
Vierailija kirjoitti:
Paikallisella mt-seuralla voi löytyä sopivia vertaistukiryhmiä, jossa köyhyys on yhtenä teemana. Moni mt-ongelmainen putoaa köyhyysloukkuun menettäessään työkykynsä. Toivottavasti löytyy tarpeeksi läheltä, ettei ole bussimatkan päässä.
Yleensä ennen sitä aloitetaan psykiatrinen hoito
Mä olin tosi hyvä hoitamaan raha-asioita ekassa liitossani. Sain valtavasti maksettua silloisen mieheni ulosottojuttuja ja vielä rahaa säästöön. Kuitenkin meillä oli silloin tosi pienet tulot. Harmi, ettei nykyinen mieheni anna mun hoitaa koko perheen raha-asioita. Ap
Ai onko ap syyllinen myös miehensä rahankäyttöön?