Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuntuu pahalta olla köyhä

Vierailija
24.01.2021 |

Mihinkään ei koskaan raha riitä. T. Ammattivalittaja

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, teidän tulot oli jotain 2000e, se kyllä riittää.

Ei riitä. Ap

Kannattaa katsoa peiliin, sieltä löytyy syyllinen jos rahat ei riitä.

Ai onko ap syyllinen myös miehensä rahankäyttöön?

Vierailija
22/32 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen menemään töihin. Yritä säästää edes 100€ joka kuukausi ja vuoden päästä sinulla on 1200€ jolla voi tehdä jo hulppean lomamatkan jonnekkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei siitä kauan ole, kun kerroit olevasi tyytyväinen, ettei teillä ole yhtä paljon rahaa kuin vaikka naapureilla, että et pidä teitä köyhinä. Mikä hassuinta, syy miksi on parempi, että naapureilla on enemmän kuin teillä oli se, että ette kuitenkaan osaisi käyttää rahaa järkevästi. 

Niin, no mieheni varmaan tyrisi sen kuitenkin. Onhan hän onnistunut työ yms asiansa tyrimään. Ap

No mitä sitten valitat taas? Kaikkihan on hyvin, teillä ei ole liikaa rahaa tössittäväksi etkä pidä teitä köyhinä. 

Pidän mä köyhänä, mutta kun on paska mies, niin se onnistuu aina kaiken pilaamaan. Ap

Vierailija
24/32 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juurihan täällä oli keskustelua kuinka seksityö on ihqdaa ja siitä saa paljon rahaa. Voisiko AP harkita seksityötä?

Vierailija
25/32 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juurihan täällä oli keskustelua kuinka seksityö on ihqdaa ja siitä saa paljon rahaa. Voisiko AP harkita seksityötä?

Ei mua miehet huoli. Kroppa rujo ja vammoja täynnä. Ap

Vierailija
26/32 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on nettotulot yhteensä 4700e ja 2 lasta ja ollaan siis melko köyhiä mutta kaikki tarpeellinen saadaan.. olen kiitollinen.

Vierailija
27/32 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on nettotulot yhteensä 4700e ja 2 lasta ja ollaan siis melko köyhiä mutta kaikki tarpeellinen saadaan.. olen kiitollinen.

Meillä on yli puolta pienemmät tulot. Ap

Vierailija
28/32 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

4700e nettotuloilla ei todellakaan ole köyhä.

Vierailija
29/32 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen kääntymään köyhyystutkija Ohisalon puoleen

Hän on asiantuntija näissä asioissa

Vierailija
30/32 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paikallisella mt-seuralla voi löytyä sopivia vertaistukiryhmiä, jossa köyhyys on yhtenä teemana. Moni mt-ongelmainen putoaa köyhyysloukkuun menettäessään työkykynsä. Toivottavasti löytyy tarpeeksi läheltä, ettei ole bussimatkan päässä.

Vierailija
31/32 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paikallisella mt-seuralla voi löytyä sopivia vertaistukiryhmiä, jossa köyhyys on yhtenä teemana. Moni mt-ongelmainen putoaa köyhyysloukkuun menettäessään työkykynsä. Toivottavasti löytyy tarpeeksi läheltä, ettei ole bussimatkan päässä.

Yleensä ennen sitä aloitetaan psykiatrinen hoito

Vierailija
32/32 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin tosi hyvä hoitamaan raha-asioita ekassa liitossani. Sain valtavasti maksettua silloisen mieheni ulosottojuttuja ja vielä rahaa säästöön. Kuitenkin meillä oli silloin tosi pienet tulot. Harmi, ettei nykyinen mieheni anna mun hoitaa koko perheen raha-asioita. Ap